Tää on vitsimielinen rakkaustesti että ei välttämättä oo oikees mut kumminkin
Kirjaoita paperille
Oma nimi ja sukunimi
Loves
Ihastuksen nimi ja sukunimi
No teen nyt esimerkin
Seppo Taalasmaa
Loves
Helena Kuula
sitten lasket montako L-kirjainta nimissä on yhteen. Nyt on 3
Sitten katsot montako O kirjainta on yhteensä nyt on 1 niin kauan kun koko Loves sanankirjaimet on käyty läpi sitten sinulla pitäisi olla siinä joku luku nyt minulla on 31031
Sitten lasken yhteen jokaisen numeron niinkun 3 1 1 0 0 3 3 1 eli
3 1 0 3 1
^ ^ ^ ^
4134
Ja lasket samalla tavalla kunnes sinulla on kaksi numero eli
31031
=4134
=547
=97
Nyt minulla on 97 joten ne Seppo Taalasmaa ja Helena kuula sopivat 97% toisilleen
Rakkaustesti
41
2538
Vastaukset
- OngelmaTyttö
Anteeksi nyt vain, mutta tämä testi on otettu 'Systeri' nimisestä lehdestä :D
- Seppo & Helena
En ole ottanut tätä Systeri nimisestä lehdestä saattaa se siinäkin olla mutta minä löysin tämän netistä
- Lollllllzz
Seppo & Helena kirjoitti:
En ole ottanut tätä Systeri nimisestä lehdestä saattaa se siinäkin olla mutta minä löysin tämän netistä
Ja minä kuulin tän mun äitiltä muutama vuos sitte.. Eei systeri tätä omista! Äitiki nuorena monia vuoskymmenniä sitte tätä tehny.. Eli Systeri ottanu tän muualta eikä toiste päin..:)
- pineapplez_
Lollllllzz kirjoitti:
Ja minä kuulin tän mun äitiltä muutama vuos sitte.. Eei systeri tätä omista! Äitiki nuorena monia vuoskymmenniä sitte tätä tehny.. Eli Systeri ottanu tän muualta eikä toiste päin..:)
Jeii :3 90%
- omygad
Seppo & Helena kirjoitti:
Awws kuulosti söpöltä ^~^
"En ole ottanut tätä systeri nimisestä lehdestä..."
Juu taidan olla outo mut kuitenki :D
- nepuska
hehe... 67% :D
- 15v poika
Jep :D
- help me
mitä jos siin lopus on luku 569 tuleeks siint sit 119 vai häh?
- Anonyymi
Sitä pitää jatkaa niin kauan että on enää vain kaksi lukua jäljellä. Jos lopussa on luku 569, niin siitä seuraa:
5 6 6 9
1115
1 1, 1 1, 1 5
226
2 2 2 6
48
jee!
- :DDD
0 :D
- laizalove
Mä löysin tämän kirjastonkirjasta, jonka nimi oli oikotie onneen :3
- kinuskikakku
laizalove kirjoitti:
Mä löysin tämän kirjastonkirjasta, jonka nimi oli oikotie onneen :3
Mitä muuta siinä kirjassa on? Missä kirjastossa näit sen? Saako Suomilaisesta kirjakaupastakaupasta/Akateemisesta? Kenen kirjoittama? Voitko vaikka jos saat sen käsiisi uudestaan kertoa sen takakannen tekstin mulle tänne??? :''||||
- kinuskikakku
kinuskikakku kirjoitti:
Mitä muuta siinä kirjassa on? Missä kirjastossa näit sen? Saako Suomilaisesta kirjakaupastakaupasta/Akateemisesta? Kenen kirjoittama? Voitko vaikka jos saat sen käsiisi uudestaan kertoa sen takakannen tekstin mulle tänne??? :''||||
Eikö kukaan viitti vastata mitään mulle? :'((
- No_problem
kinuskikakku kirjoitti:
UP! UP! UP! ^^^^^^^^^^^
- oeoeoeooeoe
88% !
Mull oli 88% ♥_♥
- 12022
Minulle tuli numerot 12022 ja sitten siitä tulee 3224 ja siitä 546 ja siitä ensimmäiseksi numeroksi 9 ja kun lasken 4 6 tulee kymmenen miten se laitetaan tuohon yhtälöön? Tuleeko siitä 91%, 100% vai kolmen numeron sarja joka lasketaan uudestaan?
- inlööv
Niinpä? Mitä pitää tehä tos sit? :)
- jdjdjdjdkbzkzkfbbfbdn
sulle tulee tos 96 :)
- Hue
97%
- Rakastunut
Mulla tuli 98%
- kinuskikakku
Anteeksi nyt vain, mutta Seppo ja Helena eivät ole enää yhdessä... Aika huono testi...
- No_problem
UP! UP! UP! ^^^^^^^^^^^^
- No_problem
No_problem kirjoitti:
UP! UP! UP! ^^^^^^^^^^^^
Mutta huomasitko että aloittaja mainitsi heti alkuun että tämä on vitsimielinen rakkaustesti että välttämättä ei oo oikees??
- kinuskikakku
No_problem kirjoitti:
Mutta huomasitko että aloittaja mainitsi heti alkuun että tämä on vitsimielinen rakkaustesti että välttämättä ei oo oikees??
Juu-u! Eli huono! Jos haluatte saada kunnon vastauksia menkää googleen ja kirjottaa siihen hakukenttään: Does he like me? Jos kirjotat saman sinne suomeksi: Pitääkö hän minusta? Et löydä kuin hetkessä läpi käytyjä tällaisia samanlaisia testejä ja muutama Koululaisen joitain muutaman kysymyksen testei. Mut ku kirjotat ton enkuks saat paljon enemmän hyviä tuloksia ja monia, hyviä monen kysymksen testejä! Testit ovat kylläkin enkuksi mutta ihan sillee aik helppoi ymmärtää. :D Sinne siis!
- jeee
46% D:
- INLÖWEEE3
Häh?
- kinuskikakku
Mitä häh?
- kinuskikakku
kinuskikakku kirjoitti:
Mitä häh?
Aa, nyt älysin sun pointin tässä jutussa! ;-)
- Bergele
26%
- kinuskikakku
Oho, no voi voi... ://
- eiiiiiiiiiih
16% D':
- Vähänrakastunut
Mul oli 76% 😊
- surullinenihastelija
Eiiiiih D;; 12%
- Rakastunutsöpööntyttöön
62%
- rakkauslaskuri849082
Tässä autenttinen rakkauslaskuri android-kännyköille.
https://github.com/cslr/LOVESScore/wiki - MunBändiniOnCool
100 prossaa mulle ja mun ex poikkikselle!
- Sivustakatsoja
Voisko joku auttaa mitä mun pitäs tehä nyt kun..
L2 02 V1 E3 S2
2 2 2 1 1 3 3 2
4 3 4 5
4 3 3 4 4 5
7 7 9
7 7 7 9
14 16
Miten tosta jatketaan?? - Anonyymi
Viime vuonna mun ope kerto tän
- Anonyymi
Ellen ja Vilho Love
- Anonyymi
Ellen On rakastunu Vilho on ja ei uskalla sanoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181026Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42909
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 72875