ErNuGirl4ever muutama kysymys sinulle

Kerrokerropliis!!

Otsikko kertoo!
1. Minkä ikänen oot?
2. Oletko uskovainen vai ateisti?
3. Kuvaile suurinpiirtein, minkä näköinen olet (siis hiustenväri, pituus, vaatteita joita käytät)?

9

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • loogisista

      Mikäs asua siinä kiinnostaa?

      • Eppu normaali

        Mix oot ernu etkä normaali


    • ErNuGirl4ever

      No mitä vittua se sulle kuuluu?? -.-
      No vastataas kuitenkin
      1. Oon 13 vuotta
      2. Uskon luciferiin
      3. Hiustenväri on musta, oon n.148cm pitkä, käytän emo vaatteita, sellasii mustii, tiäksä? ja paljon rautaketjuja, ja lävistyksiä.

      • piece&love

        Et oo oikea ErNu.. ErNu on about 15w eikä varmaankaan noin lyhyt^^.. Ei se ainakaan missään välissä ole sanonut olevansa kääpiö^^^^.
        _Eikä se myöskään ole maininnut palvovansa saatanaa._


      • ErNuGirl4ever
        piece&love kirjoitti:

        Et oo oikea ErNu.. ErNu on about 15w eikä varmaankaan noin lyhyt^^.. Ei se ainakaan missään välissä ole sanonut olevansa kääpiö^^^^.
        _Eikä se myöskään ole maininnut palvovansa saatanaa._

        Kuka vittu säki luulet olevas, tuut jauhaa tommosta paskaa musta? >:(
        Ja mik kääpiö mä muka oon, mul on vaan lyhyet vanhemmat!!!


      • piece&love
        ErNuGirl4ever kirjoitti:

        Kuka vittu säki luulet olevas, tuut jauhaa tommosta paskaa musta? >:(
        Ja mik kääpiö mä muka oon, mul on vaan lyhyet vanhemmat!!!

        ErNu oon/oot sanonu Kiusaajan Oppaassa olevasi 15w^^.. Ja en sanonu että oot kääpiö, en waan usko että oot original-ErNu waan VitunPASKA tai joku muu nickienpöllijä^^^. Ihaana taito muuten tommonen identiteettiesittäminen sulla muru


      • piece&love kirjoitti:

        ErNu oon/oot sanonu Kiusaajan Oppaassa olevasi 15w^^.. Ja en sanonu että oot kääpiö, en waan usko että oot original-ErNu waan VitunPASKA tai joku muu nickienpöllijä^^^. Ihaana taito muuten tommonen identiteettiesittäminen sulla muru

        VitunPASKAN tunnistaa myös siitä, että hän äänestää omia kommenttejaan ylemmäs. Kuvittelee kai, ettei kukaan tajua sitä...


      • =DDDDDDD

        "1. Oon 13 vuotta
        2. Uskon luciferiin
        3. Hiustenväri on musta, oon n.148cm pitkä, käytän emo vaatteita, sellasii mustii, tiäksä? ja paljon rautaketjuja, ja lävistyksiä. "

        HAHAHAHAHAAHAAAAA HAHHAHAAAAAAA


      • Kerrokerropliis!
        =DDDDDDD kirjoitti:

        "1. Oon 13 vuotta
        2. Uskon luciferiin
        3. Hiustenväri on musta, oon n.148cm pitkä, käytän emo vaatteita, sellasii mustii, tiäksä? ja paljon rautaketjuja, ja lävistyksiä. "

        HAHAHAHAHAAHAAAAA HAHHAHAAAAAAA

        Vielä yksi kysymys ernugirlille:
        Mikä on sun nimen alkukirjain?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe