Otsikko kertoo!
1. Minkä ikänen oot?
2. Oletko uskovainen vai ateisti?
3. Kuvaile suurinpiirtein, minkä näköinen olet (siis hiustenväri, pituus, vaatteita joita käytät)?
ErNuGirl4ever muutama kysymys sinulle
9
57
Vastaukset
- loogisista
Mikäs asua siinä kiinnostaa?
- Eppu normaali
Mix oot ernu etkä normaali
- ErNuGirl4ever
No mitä vittua se sulle kuuluu?? -.-
No vastataas kuitenkin
1. Oon 13 vuotta
2. Uskon luciferiin
3. Hiustenväri on musta, oon n.148cm pitkä, käytän emo vaatteita, sellasii mustii, tiäksä? ja paljon rautaketjuja, ja lävistyksiä.- piece&love
Et oo oikea ErNu.. ErNu on about 15w eikä varmaankaan noin lyhyt^^.. Ei se ainakaan missään välissä ole sanonut olevansa kääpiö^^^^.
_Eikä se myöskään ole maininnut palvovansa saatanaa._ - ErNuGirl4ever
piece&love kirjoitti:
Et oo oikea ErNu.. ErNu on about 15w eikä varmaankaan noin lyhyt^^.. Ei se ainakaan missään välissä ole sanonut olevansa kääpiö^^^^.
_Eikä se myöskään ole maininnut palvovansa saatanaa._Kuka vittu säki luulet olevas, tuut jauhaa tommosta paskaa musta? >:(
Ja mik kääpiö mä muka oon, mul on vaan lyhyet vanhemmat!!! - piece&love
ErNuGirl4ever kirjoitti:
Kuka vittu säki luulet olevas, tuut jauhaa tommosta paskaa musta? >:(
Ja mik kääpiö mä muka oon, mul on vaan lyhyet vanhemmat!!!ErNu oon/oot sanonu Kiusaajan Oppaassa olevasi 15w^^.. Ja en sanonu että oot kääpiö, en waan usko että oot original-ErNu waan VitunPASKA tai joku muu nickienpöllijä^^^. Ihaana taito muuten tommonen identiteettiesittäminen sulla muru
piece&love kirjoitti:
ErNu oon/oot sanonu Kiusaajan Oppaassa olevasi 15w^^.. Ja en sanonu että oot kääpiö, en waan usko että oot original-ErNu waan VitunPASKA tai joku muu nickienpöllijä^^^. Ihaana taito muuten tommonen identiteettiesittäminen sulla muru
VitunPASKAN tunnistaa myös siitä, että hän äänestää omia kommenttejaan ylemmäs. Kuvittelee kai, ettei kukaan tajua sitä...
- =DDDDDDD
"1. Oon 13 vuotta
2. Uskon luciferiin
3. Hiustenväri on musta, oon n.148cm pitkä, käytän emo vaatteita, sellasii mustii, tiäksä? ja paljon rautaketjuja, ja lävistyksiä. "
HAHAHAHAHAAHAAAAA HAHHAHAAAAAAA - Kerrokerropliis!
=DDDDDDD kirjoitti:
"1. Oon 13 vuotta
2. Uskon luciferiin
3. Hiustenväri on musta, oon n.148cm pitkä, käytän emo vaatteita, sellasii mustii, tiäksä? ja paljon rautaketjuja, ja lävistyksiä. "
HAHAHAHAHAAHAAAAA HAHHAHAAAAAAAVielä yksi kysymys ernugirlille:
Mikä on sun nimen alkukirjain?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2364135Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t472877Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401820- 1091757
Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus991711Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin161579Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e521540- 151490
Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1731457Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251272