Otsikko kertoo!
1. Minkä ikänen oot?
2. Oletko uskovainen vai ateisti?
3. Kuvaile suurinpiirtein, minkä näköinen olet (siis hiustenväri, pituus, vaatteita joita käytät)?
ErNuGirl4ever muutama kysymys sinulle
9
77
Vastaukset
- loogisista
Mikäs asua siinä kiinnostaa?
- Eppu normaali
Mix oot ernu etkä normaali
- ErNuGirl4ever
No mitä vittua se sulle kuuluu?? -.-
No vastataas kuitenkin
1. Oon 13 vuotta
2. Uskon luciferiin
3. Hiustenväri on musta, oon n.148cm pitkä, käytän emo vaatteita, sellasii mustii, tiäksä? ja paljon rautaketjuja, ja lävistyksiä.- piece&love
Et oo oikea ErNu.. ErNu on about 15w eikä varmaankaan noin lyhyt^^.. Ei se ainakaan missään välissä ole sanonut olevansa kääpiö^^^^.
_Eikä se myöskään ole maininnut palvovansa saatanaa._ - ErNuGirl4ever
piece&love kirjoitti:
Et oo oikea ErNu.. ErNu on about 15w eikä varmaankaan noin lyhyt^^.. Ei se ainakaan missään välissä ole sanonut olevansa kääpiö^^^^.
_Eikä se myöskään ole maininnut palvovansa saatanaa._Kuka vittu säki luulet olevas, tuut jauhaa tommosta paskaa musta? >:(
Ja mik kääpiö mä muka oon, mul on vaan lyhyet vanhemmat!!! - piece&love
ErNuGirl4ever kirjoitti:
Kuka vittu säki luulet olevas, tuut jauhaa tommosta paskaa musta? >:(
Ja mik kääpiö mä muka oon, mul on vaan lyhyet vanhemmat!!!ErNu oon/oot sanonu Kiusaajan Oppaassa olevasi 15w^^.. Ja en sanonu että oot kääpiö, en waan usko että oot original-ErNu waan VitunPASKA tai joku muu nickienpöllijä^^^. Ihaana taito muuten tommonen identiteettiesittäminen sulla muru
piece&love kirjoitti:
ErNu oon/oot sanonu Kiusaajan Oppaassa olevasi 15w^^.. Ja en sanonu että oot kääpiö, en waan usko että oot original-ErNu waan VitunPASKA tai joku muu nickienpöllijä^^^. Ihaana taito muuten tommonen identiteettiesittäminen sulla muru
VitunPASKAN tunnistaa myös siitä, että hän äänestää omia kommenttejaan ylemmäs. Kuvittelee kai, ettei kukaan tajua sitä...
- =DDDDDDD
"1. Oon 13 vuotta
2. Uskon luciferiin
3. Hiustenväri on musta, oon n.148cm pitkä, käytän emo vaatteita, sellasii mustii, tiäksä? ja paljon rautaketjuja, ja lävistyksiä. "
HAHAHAHAHAAHAAAAA HAHHAHAAAAAAA - Kerrokerropliis!
=DDDDDDD kirjoitti:
"1. Oon 13 vuotta
2. Uskon luciferiin
3. Hiustenväri on musta, oon n.148cm pitkä, käytän emo vaatteita, sellasii mustii, tiäksä? ja paljon rautaketjuja, ja lävistyksiä. "
HAHAHAHAHAAHAAAAA HAHHAHAAAAAAAVielä yksi kysymys ernugirlille:
Mikä on sun nimen alkukirjain?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429