Hei!
Otsikon hotellista ja muutenkin Symistä kaipailisin kommentteja lomakohteena, Tripadvisor hehkuttaa hotellia hyväksi, mutta suomalaisilla palstoilla on Symin jutut kovin vähissä!
Hotelli Iapetos Village, Symi
elokuussa Symille
3
118
Vastaukset
- JuanJesus
Hyvä hotelli, asuttiin 2-kerroksisessa huoneistossa, tilava siis. Alhaalla keittiö-olohuone ja kylppäri, ylhäällä makkari.
Uima-allas on vähän hölmö kun on kokonaan katettu. - menossa......
Symi on sen verran kallis paikka ettei saavuta suurten joukkojen suosiota.
Otin netistä lennot ja majoituksen, hyvätasoinen hotelli. Ei sekään toki halpa ollut, mutta hotellipaketista oli alennusta. - symifani
Symi on todella ihana, kaunis saari. Upein Kreikan saarista - olen käynyt yli neljälläkymmenellä saarella ja mantereella myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835929
- 1293975
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj463959- 693673
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262948Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72517- 272224
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332179- 2042121
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4451831