Hei kaikki te joita kiinnostaa asunnonvaihto (helsingin kaupungin), liittykääs facebookissa vaihtoasuntosivustolle... siellä on myös ilmoituksia (osalla ei edes ilmoa stadin asuntojen sivulla..ja kuitenki asunnonvaihtoaikeet menossa ;)). Todennäkösemmin tärppää ku on oma ilmotus sielläki, tai jos näkee mieluisen asunnonvaihtoilmotuksen :)...
https://www.facebook.com/groups/232152983535251/
stadin asunnot+asunnonvaihto
11
585
Vastaukset
- annneke5512
haluan rekisteröityä
- annneke5512
Haluan vaihtaa asuntoni 73,5m2(kaupungin)3h keittiö, juuri remontoitu sisältä ja julkisivu. Kauppa 75m ja päiväkoti 40m. Laminaatilattiat, kylpyhuone remontoitu, samoin keittiö. Parveke 13,5 m2. Sauna samassa kerroksessa, pyykkitupa talon päädyssä, samoin huoltomiehet käytössä maksutta klö7,00-15,30 Enimmäinen kerros. Hyvin rauhallinen ja luonnon läheinen. Koirapuisto150m.Etsin kaksiota sektori tapanila, tapaninvainio ,puistola, oulunkylä.tms.. Mielellään radan varrella.Uudesta talosta tai täysin remontoitu.puh.0401541219
- hyhää
Kerrotko, missä asunto sijaitsee? Paljonko vuokra? Onko esteetön, ym. Paljon kakaroita tms.?
- Kantakaupunki
Olisi varmaan helpompi mahdollisille kiinnostuneille, jos kertoisit edes kaupunginosan, missä nykyinen asuntosi sijaitsee.
- rikhardberg
toivottavasti toi tollanen oikeus loppuu vaihdella asuntoa. Pääsisitte nauttimaan te vuorostanne vapaarahoitteisten asuntojen vuokra-tasosta. Tasa-arvoisempaa asuntopolitiikkaa odotellessa ;)
- Kantakaupunki
Minä en ole ikinä asunut kaupungin vuokra-asunnossa. Yritin vain vähän ohjeistaa aloittajaa, ettei hän ihmettelisi, miksi niitä asunnonvaihtotarjouksia ei tule.
- Jonnekin muualle...
Minä vaihdan erittäin mieluusti syksyllä oman ison kaksioni Arabianrannasta jonnekin muualle:)
- vaihdetaan
minä myös vaihdan kalasatamasta kaksioni sinun kaksioosi, ehkä!!!!
- Jonnekin muualle
Jos minua tarkotit, EN halua Kalasatamaan:(
- 2000
Moi.
Haluan vaihtaa Stadin asunnon... Asun Kumpulassa rauhallista alueella 50 neliössä, rakennettu 2005, vuokraa 630€. Länsi Helsingissä olis hyvää löytyä vaihto kumppaniaan.!! - 765767
stadin asunnoilla on oma vaihtopörssisivustonsa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984