stadin asunnot+asunnonvaihto

paljon vaihtoasuntoj

Hei kaikki te joita kiinnostaa asunnonvaihto (helsingin kaupungin), liittykääs facebookissa vaihtoasuntosivustolle... siellä on myös ilmoituksia (osalla ei edes ilmoa stadin asuntojen sivulla..ja kuitenki asunnonvaihtoaikeet menossa ;)). Todennäkösemmin tärppää ku on oma ilmotus sielläki, tai jos näkee mieluisen asunnonvaihtoilmotuksen :)...

https://www.facebook.com/groups/232152983535251/

11

589

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • annneke5512

haluan rekisteröityä

• annneke5512

Haluan vaihtaa asuntoni 73,5m2(kaupungin)3h keittiö, juuri remontoitu sisältä ja julkisivu. Kauppa 75m ja päiväkoti 40m. Laminaatilattiat, kylpyhuone remontoitu, samoin keittiö. Parveke 13,5 m2. Sauna samassa kerroksessa, pyykkitupa talon päädyssä, samoin huoltomiehet käytössä maksutta klö7,00-15,30 Enimmäinen kerros. Hyvin rauhallinen ja luonnon läheinen. Koirapuisto150m.Etsin kaksiota sektori tapanila, tapaninvainio ,puistola, oulunkylä.tms.. Mielellään radan varrella.Uudesta talosta tai täysin remontoitu.puh.0401541219

• hyhää

Kerrotko, missä asunto sijaitsee? Paljonko vuokra? Onko esteetön, ym. Paljon kakaroita tms.?

• Kantakaupunki

Olisi varmaan helpompi mahdollisille kiinnostuneille, jos kertoisit edes kaupunginosan, missä nykyinen asuntosi sijaitsee.

• rikhardberg

toivottavasti toi tollanen oikeus loppuu vaihdella asuntoa. Pääsisitte nauttimaan te vuorostanne vapaarahoitteisten asuntojen vuokra-tasosta. Tasa-arvoisempaa asuntopolitiikkaa odotellessa ;)

• Kantakaupunki

Minä en ole ikinä asunut kaupungin vuokra-asunnossa. Yritin vain vähän ohjeistaa aloittajaa, ettei hän ihmettelisi, miksi niitä asunnonvaihtotarjouksia ei tule.

• Jonnekin muualle...

Minä vaihdan erittäin mieluusti syksyllä oman ison kaksioni Arabianrannasta jonnekin muualle:)

• vaihdetaan

minä myös vaihdan kalasatamasta kaksioni sinun kaksioosi, ehkä!!!!

• Jonnekin muualle

Jos minua tarkotit, EN halua Kalasatamaan:(

• 2000

Moi.
      Haluan vaihtaa Stadin asunnon... Asun Kumpulassa rauhallista alueella 50 neliössä, rakennettu 2005, vuokraa 630€. Länsi Helsingissä olis hyvää löytyä vaihto kumppaniaan​.!!

• 765767

stadin asunnoilla on oma vaihtopörssisivustonsa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2437
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1607
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1346
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1034
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe