Heippa. Etsin uutta kämppistä. Edellinen kämppikseni muuttaa töiden vuoksi muualle,ja nyt olisi uusi rento kämppis haussa. Elikkä asun itse omassa asunnossa veräjälaaksossa,ja asunnossa on 55 neliötä. eli saunallinen kaksio. parveke lasitettu =) Itse olen 26 vuotias nainen,ja käyn vain arkisin töissä,omista pienen kääpiövillakoiran.. joka on sisäsiiti eikä siitä lähde karvoja lainkaan. villakoirat ovat siis allergiavapaita,tarkottaen että heille ei voi olla allerginen,kun heidän turkki on villaa. Kämppiksella olisi koko makuuhuone ja osa muusta asunnosta käytössä Asuntoni on täysin kalustettu,elikkä omia tavaroita ei oikein mahdu asuntoon. Olen hyvin rento ja hauska nainen,ja tulen kaikkien kanssa toimeen. uudelta kämppikseltä vaadin luottamusta. kämppiksen pitäisi olla nainen. =) Takuuvuokra myös on,mutta ei missään nimessä 2kk. siitä sovitaan erikseen ja yhdessä. kerro itsestäsi lisää ja ota yhteyttä jos kiinnostaa. =) [email protected] ps. mieluiten pitkäaikanen kämppis.
.
Haetaan kämppistä. HKI
smirre3
0
306
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921796- 851262
- 1101123
- 72975
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 47751
- 36742
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673