Kuivana vai märkänä?

LaundryProblem

Meillä on pesukone, jonne saa laittaa 6kg pyykkiä. Mutta kumpana se sen tarkoittaa, niin että pyykki painaa kuivana tuon 6kg, vai niin että pyykki painaa märkänä 6kg ?

Tänäänkin kun pesin pyykkiä, laitoin koneeseen ison parisängyn lakanan, peittopussin ja ison pyyhkeen, niin näytti koneen käyminen hieman vaivalloiselta... Mutta pari kertaa kun olen laittanut sinne pelkästään yhden ison pyyhkeen, niin kone jätti vallan linkoamatta, ja pyyhe jäi niin lätimäräksi, että jaksoin sitä tuskin itse kantaa... Kyseessä Candy merkkinen pesukone.

2

1771

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xuratta

Ei se ole oikeastaan edes painomitta vaan tietty prosentti ruummun tilavuudesta. 1/13 muistaakseni. Tuo laittamasi määrä on melkolailla jo ylikin 6 kg.

• ......

Jos koneessa on vain vähän pyykkiä ei linkousta pysty tasapainottamaan ja vaatteet jäävät märiksi. Painon mukaan annosteltu pyykki punnitaan kuivana! Meidän iso konee pese kerralla puhtaaksi parisängystä alulakanan, pussilakanan (tupla-mallia) ja tyynyliinat sekä muutaman käsipyyhkeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      91
      1487
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1033
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      384
      877
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      156
      859
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      56
      733
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      727
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      668
    8. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      641
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      635
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      632
    Aihe