ei kuulu kyllä tälle palstalle mutta menköön nyt! miten voin soittaa kännykällä ruotsiin paikka göteborg? kännykän numeron tiedän mutta mitä tulee sen eteen? entä teksti viesti?
soitto ruotsiin
4
10413
Vastaukset
Ruotsin suuntanumero eli 46
Tekstiviestistä en osaa sanoa.Niin ja jos oma numero on vaikkapa 0401234567 niin tuossa suuntanumerossa se olisi 46401234567
- halåå
Ruotsissa ei taida olla 040-suuntanumero käytössä, mutta esim telian (070) numero olisi 46701234567 ja tuon plussan tilalla voi olla oman operaattorin ulkomaan suuntanumero.
- Anonyymi
Ruotsiin soitettaessa ensin maan numero eli 46 ja sitten perään gsm-numero ilman ensimmäistä nollaa.
Jos soittaa Ruotsissa olevaan kiinteään lankaliittymään, tarvitaan maan jälkeen myös kaupungin suuntanumero ilman ensimmäistä nollaa.
Kaupungin numeroa ei gsm-numerossa pitäisi tarvita, koska kännykkä on liikkuva puhelin, eikä siitä tietenkään voi tietää, missä kaupungissa se milloinkin aina on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273603- 412449
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362274Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72047Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381489
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255