Kaverille soitto

Jepsjepsjeps!

Eli tuttu ihminen on Suomessa, saapui Slovakiasta. En saa kuitenkaan hänen antamaansa numeroon yhteyttä.

Miten hänelle pitää soittaa? Ei ole nyt koneellakaan ollut vähään aikaan. Vaihdan numeroa loppua kohden, etten paljasta oikeaa numeroa.

442776874599

5

271

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jopsjopsjops

Ei sulla mitään tuttuja ole!

• tarkista se numero

Slovakian maan numero on 421 eli numeron pitäisi alkaa 421 ja sitten loput,
      suomalaisen kännykkänumeron alussa on aina 358, eli Suomen maan numero on 358.

• Outo homma

Tuo numero jonka olet laittanut alkaa 44. Se on Iso-Britannian tunnus.

Onhan mahdollista että kaverillasi on kännykkäliittymä toisesta maasta vaikka asuukin itse Slovakiassa (viestistäsi ei selviä miten kauan on asunut ja onko välillä asunut jossain muualla).

Sitten tuon 277 pitäisi olla mobiiliverkon tunnus (tai oikeammin 0277) mutta tuollaista numeroa ei ole käytössä yhdelläkään mobiiliverkolla Iso-Britanniassa (http://www.ofcom.org.uk/static/numbering/s7_code.txt)

Jotain tuossa numeron antamisessa on mennyt pieleen.

• Jeps!

Juu kiitos teille, tosiaan hän oli kiireessä näppäillyt Facebookissa väärin numeronsa, mutta nyt on asia kunnossa. :)

• kaaleppi4

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      260
      1073
    2. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      49
      880
    3. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      223
      832
    4. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      98
      831
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      69
      706
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      60
      689
    7. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      100
      614
    8. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      566
    9. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      2
      531
    10. Rekkawelinehkä

Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 2
      Varkaus
      37
      509
    Aihe