Suomen kieli on alkukantaista ja brutaalia maiskutusta.
Vastaukset 3
- ...
Rupu-ruotsia, tuota murretta, en jaksa kuulla.
Samalla mitalla,
kun mittaat, sinulle mitataan. - Näin on nyt näreet!
NYT muutos! JA parempaan tilanteeseen !
0 VASTAUSTA 0 LUKUKERTAA
Tilaa palstan RSS-syöte
Aloita uusi keskustelu
Poista kirosanafiltteri käytöstä
Ajankohtaista nyt!12.7.2013 06:380
YX murre, pakkoruotsi, rupuruotsi, se vie Suomessa paljon rahaa ja aikaa.
Suomalaiset eivät osaa EU:ssa ja EMU:ssa tarvittavia kieliä
NYT muutos tähän!
Rupuruotsi vie ajan ja energian kouluiässä, , he osaavat vain suomea ja pakkoruotsia, ja kummallakaan ei ole mitään tekoa EU:ssa ja EMU:ssa.
On kauheata kuunnella Rehnin "ÖTÖ-TÖTÖ"-englannin yritystä, aikuisena ei enää opi niinkuin lapsena!
Rupuruotsi eli pakkoruotsi on yksi murre, jota kukaan ei osaa edes Ruotsissa.
-Pois pakkoruotsi
kansalaisaloite: http://www.ruotsivapaaehtoiseksi.fi
Kirjoita!
Kun palaavat kesälomiltaan kansanedustajat, niin saavat tämän käsiteltäväkseen heti.
Tulevat euroedustajamme pystyvät pitämään puolensa paremmin!
_______________________ - Häh..
Eikö ala oikeasti hävettämään ruotsinkielisiä se että heillä, 5% väestöstä on kaikki palvelut, koulut yliopistot ym. ruotsin kielellä, vaikka osaavat suomea, ja vaativat 95% kansaa palvelemaan heitä pakkoruotsilla.
Entäs muut vähemmistöt?
Nyt vaan tekin äänestämään kielipautta. Teidän ei myöskään tarvitsisi opisella suomea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 76620
- 49600
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65575
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522