Tein tänään päivällä kp 33 Predictor Early -raskaustestin parin tunnin pidättelyn jälkeen. Tuloksena oli valkoinen viiva testialueella. Toinen viivan ulkoreuna tummeni aavistuksen, mutta saattaa olla, että valkoinen viiva hämää näköä.
Onko kenellekään tullut em. testiin tai jonkun muun merkkiseen testiin samankaltaista viivaa? Mitä se on loppujen lopuksi merkinnyt?
Minulla on ollut rinnat arkana jo reilun viikon. Tänään alkoi menkkamainen kipu, jota on välillä. Kuukautisia ei vaan kuulu eikä näy. Lämpö on koholla 36.5-37 astetta. Normaalilämpö alle 36 astetta.
Minulla on todella epäsäännöllinen kierto. Joskus se venyy lähemmäs 50 päivää ja toisinaan kierto saattaa olla 20.
Juu, pitää tehdä parin päivän päästä uusi testi, jos menkat eivät ala....mutta, mutta mitä tämä mahtaa tarkoittaa!!
Valkoinen viiva raskaustestissä??
3
962
Vastaukset
- tyypppi
Mulla tuli kans samanlainen. Ja negahan se oli. Ilmeisesti se väri mikä on varattu siihen viivan kohdalle, pyykiytyy pois aiheuttaen tuon ilmiön.
- 4+3
"Minulla on ollut rinnat arkana jo reilun viikon. Tänään alkoi menkkamainen kipu, jota on välillä. Kuukautisia ei vaan kuulu eikä näy. Lämpö on koholla 36.5-37 astetta. Normaalilämpö alle 36 astetta."
Tämä on meikäläiselle melko varma merkki siitä että menkat alkamassa. Rinnat turpoaa ja on arkana, lämpö nousee hiukan = ihan normaalia hormoonitoimintaa, en ole raskaana. - Tee testi
aamuvirtsasta niin saat luotettavan tuloksen. Testiä ennen suositellaan olemaan vähintään 4 tuntia virtsaamatta, mutta silloinkin voi olla ettei testi näytä raskautta kun hormonia on virtsassa niin vähän. Miksi tuhlata turhaan rahaa testiin kun tekee sen huolimattomasti? Aamulla saat parhaan tuloksen eikä tarvitse arvuutella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305822Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144374Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522961Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391559Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 661301
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161