Saakeli kun on vanhalla vaekeeta, mutta neovokee.. Minulla on tälläinen pöytäkone Fujitsu Siemens ja näyttönä Dell sellainen vanhanaikainen siis ei mikään litteä. No nyt kysymykseen ja neuvojen pyyntöön. Sain tuossa vävypojalta uudemman pöytäkoneen (luulen niin) ja se pelasi hyvin heidän näytöllään ,joko oli litteä taulutelevisio. Mutta kun laitoin sen tähän omaani ..niin näyttöön ei tule mitään (siis se vanhanaikainen Dell). Entisissä koneissa on näytän liitäntä lähtenyt emolevystä mutta tässä "uudessa" erillisestä näytönohjaimesta..näin uskon koska liitäntä on samassa "kohden" kuin esim.erillinen äänikortti.Toivottavasti osasin ymmerrättävisti kertoa. Toivon neuvoja..asiallisia. KIITOS!!
Neovokee hyvät immeeset.
Näyttöä kaipaan
1
66
Vastaukset
- vst...
Luulen että ongelma johtuu siitä että näyttöjen resoluutio on eri.
Eli ennen koneen irrotusta vanhasta näytöstä olisi pitänyt laskea resoluutiota.
Ja sitten taas säätää uudelleen kun liittää seuraavaan näyttöön.
Tietysti uuden näytön ostaminen olisi hyvä idea koska ne kuluttavat vähemmän sähköä kuin vanhat. Dell on hyvä merkki vieläkin. Vika saattaa myös johtua bios asetuksista jos se ei edelleenkään toimi edes siinä näytössä missä on ennen toiminut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984