Millainen laiva on Viking Cinderella?

Cinderellalle?

Hei! Millainen laiva on Viking Cinderella? Onko laivalla jotain erityisen hienoa sekä tasokasta? Montako kerrosta? Miten tuolle laivalla pääsee helpoiten lähtemään, kun se kulkee nykyään Tukholmasta-Maarianhaminaan? Onko kovaa bilestys discoa, missä soi Techno musiikki?

64

7241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastauksia ...

      Hei! Millainen laiva on Viking Cinderella?
      Onko laivalla jotain erityisen hienoa sekä tasokasta?
      -Ei enää sama kuin aikoinaan helsingistä kulkiessaan,
      laivaa on tosin huollettu säännöllisesti

      Miten tuolle laivalla pääsee helpoiten lähtemään,
      kun se kulkee nykyään Tukholmasta-Maarianhaminaan?
      - Voit tehdä risteilyn Viking Cinderellalla myös Maarianhaminasta
      lähtö aamulla klo 9:30, paluu seuraavana aamuna 7:45.
      Maarianhaminaan pääsee illalla sekä Helsingista että Turusta.
      Paluu päivälaivalla Turkuun 14:25 tai viettää koko päivä Maarianhaminassa ja Paluu yöllä 23:45 Helsinkiin, tietysti on Maarianaminassa holtellejakin ....

      Onko kovaa bilestys discoa, missä soi Techno musiikki?
      - Laiva on nykysin täysin Ruottalaisten bailulaiva, joten musavalikoimakin sen mukaista. vielä lopuksi on hyvä muistaa aluksen olevan ruotsin lipun alla, joten henkilökunnasta osa ei puhu sanaakaan suomea, saati ymmärrä suomea puhuvia matkustajia

      • Millainen?

        Star Comfort-luokan kansipaikka



        Meitin vaavi alias Tallinkin propagandapäällikkö on taas häpeissään liputtanut. Muuhun kun ei rahkeet riitä eikä muuhun pysty. Olikin jo melkein pudonnut listan toiselle sivule unohduksiin. Kiva kun pyysytte pikaista nostoa.





        Star Comfort-luokan kansipaikka

        6 Vastausta 95 Lukukertaa



        nipsukka11

        9.5.2013 08:44



        Oletko jo kokeillut Tallink-Siljan Super Starin Comfort-luokkaa?

        19€ lisämaksulla saa "rauhallisemman paikan, sisältäen pientä naposteltavaa".

        Lisämaksusta saa juomaa ja syötävää tarjollaolevien lisäksi. ´



        Onko ketään kokoenut? Me menemme parin vk päästä kokemaan!





        hissu.

        9.5.2013 09:10



        Jotenkin tuntuu, että harvemmin noista saa vastinetta rahalle, mutta hyvää matkaa kuitenkin! Toivottavasti olen väärässä :)







        Päällikölle kunnia §

        11.5.2013 13:22



        Meitin vaavi eli Tallinkin propagandapäällikkö on taas itkenyt ylläpidolle ja pyytänyt pikaista postoa, kun tuli itse pikkasen vastatua huonosti. Muistaako kukaan, koska hän olisi puhunut asia ja tuonut jotain uutta foorumille? Poistoesitykset ovat hänen alaansa, kun muuhun ei pysty.



        Sinun on nyt pakko seurata koko ajan tätä foorumia. Tämä kertomus nousee poiston tuhkasta kuin Fenix-lintu. Sen nousua lentoon ei mikään mahti maailmassa voi estää. Et voi olla kyllin valpas. Sinun on siis pakko koko ajan tarkistaa foorumia. Jos poistut, tämä on saattanut sillä välin ilmaantua ja on taas pinnalla. Mikään muu viesti ei voi tätä upottaa.



        Tallinki propagandapäällikkö on innoissaan pelosta vavisten poistattanut hänestä kertovia aloituksia. Poistattaminen on tapahtunut ilman liputusta hätäisellä puhelinsoitolla. Tokihan ylläpito häntä kuuntelee, onhan hänellä asiasta lääkärin todistus. Psykiatrin todistus. Tähänhän hän on itse aikoinaan kertonut.



        Mihin foorumi joutaisikaan ilman tätä valopäätä, jonka ainoana tehtävänä nykyelämässä on kertoa TallinkSiljan ylivoimaisuudesta. Samalla toki unohtaen yritysryppään toiminnan, paitsi sitä osaa, joka käsittelee Silja - ja senkin hän selostaa aina väärin. Tai väärin ja väärin, ainakin totuutta hieman muuttaen ja Tallinkkia ylistäen.



        Mihin foorumi joutuisikaan ilman hänen kirkkaasti loistavaa tähteään, joka välähtää heti sanasta Silja.







        Halooooooo

        11.5.2013 14:01



        Mihin kaikki viestit häviää ?



        Siinä pahis

        11.5.2013 14:30



        Se on toi meitin vaavi eli Tallinkin propagandapäällikkö, joka ei käytännössä muuta osaa kuin itkeskellä viesteistä ylläpidolle, kuten on jo monet kerrat havaittu ja kuten hän on monesti itsekin myöntänyt.



        Tässä aloituksessa uusi matkustusluokka esitetään huonossa valossa ja sehän on propagandapäällikölle myrkkyä.







        Antakaa olla

        11.5.2013 17:59



        tuo tallinkin propaganda päälliköstä kirjoittajan kannattaa jättää oman onnensa nojaan, kohta se alkaa taas viljelemään tuota soopaansa jokaiseen palstan avaukseen.

        Ei ole ilmeisesti kaverilla kaikki palikat ihan kohdallaan, ylläpito ei hetkauta mitään vaikka useammat ovat tehneet hänen provosoivasta häiriköinnistään ilmoituksia.

        Annetaan lapsen kiukutella, ei huomioda häntä, jos vaikka sitten huomaisi ettei sinun häntä tarvitse seuratakaan vaikka niin kuvitteleekin.

        i



        Suorat kulmat

        11.5.2013 18:59



        Noin puhuu rehti mies! Ei koskaan sano pahaa sanaa lähimmäisestään saati panettelisi. Puhuu aina sellaista, minkä pystyy konkreettisesti todistamaan. Seisoo aina sanojensa takana eikä piiloudu eri nimimerkkien taakse. Totuuden puolustaja, joka pysyy aina asiassa eli puhuu tässäkin vain ja ainoastaan Star Comfort -luokasta.



        Jokainen näkee, kuinka hyvin sanani ovat linjassa tekojesi kanssa.





        Näin on

        12.5.2013 14:08



        Voisitko palattuasi matkalta piipahtaa täällä kertomassa kokemuksistasi. Kaskun kukaan ei ole esittänyt tätä pyyntöä aikaisemmin. Taitavat muut olla vain wannabe-matkaajia.



        Itse varaan aina hytin. Se on hyvä tukikohta. Ymmärrän hyvin myös tämän uuden luokan. Monien firmojen matkustussäännöissä ei sallita Tallinnan matkalle hyttiä. Tämä uusi luokka on yksi tapa kiertää sääntöä ja saada lisämukavuutta matkalle.







        huihui747

        12.5.2013 14:18



        Jos Tallinnan matkalle ei saa matkatoimiston kautta hyttiä niin onnistuuhan se laivan INFOn kautta.


    • minäpävaen

      Risteilyn voi tehdä myös mielestäni ainakin paremmalla aikataululla Tukholmasta käsin, esim. Helsingistä Mariellalla/Gabriellalla sinne ja sitten Cindu-risteily väliin ja takas taas jommallakummalla stadin laivoista. Kolme yötä laivalla siinä. Mutta kesälomalle ihan yees.

      • aikatauluista ...

        niin jos se on herätyskellosta kiinni tuo aikataulusi niin sitten.
        jos taas ajattelet omaa viihtyivyyttäsi matkan aikana, on tuo maarianhaminan lähtö paree, muista että laiva on täynnä ruottalaisia, esimaun voit testata Turun aamulähdöillä, ei niitä ruottalaisia sikailijoita kyllä jaksa enää herättyään kuutta tuntia jaksa kattoa maarianhaminasta tukholmaan.
        Pienempi kärsimys on rukata aikataulu sen mukaan mitä on tulossa.

        "vastauksia"


      • Ymmärrä lukemasi
        aikatauluista ... kirjoitti:

        niin jos se on herätyskellosta kiinni tuo aikataulusi niin sitten.
        jos taas ajattelet omaa viihtyivyyttäsi matkan aikana, on tuo maarianhaminan lähtö paree, muista että laiva on täynnä ruottalaisia, esimaun voit testata Turun aamulähdöillä, ei niitä ruottalaisia sikailijoita kyllä jaksa enää herättyään kuutta tuntia jaksa kattoa maarianhaminasta tukholmaan.
        Pienempi kärsimys on rukata aikataulu sen mukaan mitä on tulossa.

        "vastauksia"

        Kuvaa silja europasta tallink teksti kyljessä

        http://sdrv.ms/14r2c44



        Myöhemmin sisätilatkin kunnostettaneen tallink siljan lippulaivalle sopiviksi



        Tässä se on vain kerrottu hieman eri tavalla kuin sinä haluat kuvitella.



        Tallink Silja Oy lyhyesti

        Tallink Silja Oy on osa Tallink-konsernia, joka on yksi Itämeren alueen suurimmista matkustaja- ja rahtiliikennevarustamoista. Yhtiön laivat liikennöivät Suomesta Tallink-brändin alla Helsingistä Tallinnaan ja Silja Line-brändin alla Helsingistä ja Turusta Ahvenanmaan kautta Tukholmaan.



        Tallink Silja Oy toimii Helsingissä, Turussa ja Tampereella sekä tytäryhtiö Sally Ab Maarianhaminassa. Yritys työllistää maalla noin 500 ja merellä noin 1000 henkilöä.



        emmeköhän usko (edelleen) tähän painettuun tekstiin enemmän kuin kuvitelmiisi,

        sinulle se näyttää olevan katkeraa hyväksyä tämä tallinksilja tieto (virallien)


    • Cinderellalle?

      Kiitoksia tiedoista:).

      • Millaista?

        Star Comfort-luokan kansipaikka



        Meitin vaavi alias Tallinkin propagandapäällikkö on taas häpeissään liputtanut. Muuhun kun ei rahkeet riitä eikä muuhun pysty. Olikin jo melkein pudonnut listan toiselle sivule unohduksiin. Kiva kun pyysytte pikaista nostoa.





        Star Comfort-luokan kansipaikka

        6 Vastausta 95 Lukukertaa



        nipsukka11

        9.5.2013 08:44



        Oletko jo kokeillut Tallink-Siljan Super Starin Comfort-luokkaa?

        19€ lisämaksulla saa "rauhallisemman paikan, sisältäen pientä naposteltavaa".

        Lisämaksusta saa juomaa ja syötävää tarjollaolevien lisäksi. ´



        Onko ketään kokoenut? Me menemme parin vk päästä kokemaan!





        hissu.

        9.5.2013 09:10



        Jotenkin tuntuu, että harvemmin noista saa vastinetta rahalle, mutta hyvää matkaa kuitenkin! Toivottavasti olen väärässä :)







        Päällikölle kunnia §

        11.5.2013 13:22



        Meitin vaavi eli Tallinkin propagandapäällikkö on taas itkenyt ylläpidolle ja pyytänyt pikaista postoa, kun tuli itse pikkasen vastatua huonosti. Muistaako kukaan, koska hän olisi puhunut asia ja tuonut jotain uutta foorumille? Poistoesitykset ovat hänen alaansa, kun muuhun ei pysty.



        Sinun on nyt pakko seurata koko ajan tätä foorumia. Tämä kertomus nousee poiston tuhkasta kuin Fenix-lintu. Sen nousua lentoon ei mikään mahti maailmassa voi estää. Et voi olla kyllin valpas. Sinun on siis pakko koko ajan tarkistaa foorumia. Jos poistut, tämä on saattanut sillä välin ilmaantua ja on taas pinnalla. Mikään muu viesti ei voi tätä upottaa.



        Tallinki propagandapäällikkö on innoissaan pelosta vavisten poistattanut hänestä kertovia aloituksia. Poistattaminen on tapahtunut ilman liputusta hätäisellä puhelinsoitolla. Tokihan ylläpito häntä kuuntelee, onhan hänellä asiasta lääkärin todistus. Psykiatrin todistus. Tähänhän hän on itse aikoinaan kertonut.



        Mihin foorumi joutaisikaan ilman tätä valopäätä, jonka ainoana tehtävänä nykyelämässä on kertoa TallinkSiljan ylivoimaisuudesta. Samalla toki unohtaen yritysryppään toiminnan, paitsi sitä osaa, joka käsittelee Silja - ja senkin hän selostaa aina väärin. Tai väärin ja väärin, ainakin totuutta hieman muuttaen ja Tallinkkia ylistäen.



        Mihin foorumi joutuisikaan ilman hänen kirkkaasti loistavaa tähteään, joka välähtää heti sanasta Silja.







        Halooooooo

        11.5.2013 14:01



        Mihin kaikki viestit häviää ?



        Siinä pahis

        11.5.2013 14:30



        Se on toi meitin vaavi eli Tallinkin propagandapäällikkö, joka ei käytännössä muuta osaa kuin itkeskellä viesteistä ylläpidolle, kuten on jo monet kerrat havaittu ja kuten hän on monesti itsekin myöntänyt.



        Tässä aloituksessa uusi matkustusluokka esitetään huonossa valossa ja sehän on propagandapäällikölle myrkkyä.







        Antakaa olla

        11.5.2013 17:59



        tuo tallinkin propaganda päälliköstä kirjoittajan kannattaa jättää oman onnensa nojaan, kohta se alkaa taas viljelemään tuota soopaansa jokaiseen palstan avaukseen.

        Ei ole ilmeisesti kaverilla kaikki palikat ihan kohdallaan, ylläpito ei hetkauta mitään vaikka useammat ovat tehneet hänen provosoivasta häiriköinnistään ilmoituksia.

        Annetaan lapsen kiukutella, ei huomioda häntä, jos vaikka sitten huomaisi ettei sinun häntä tarvitse seuratakaan vaikka niin kuvitteleekin.

        i



        Suorat kulmat

        11.5.2013 18:59



        Noin puhuu rehti mies! Ei koskaan sano pahaa sanaa lähimmäisestään saati panettelisi. Puhuu aina sellaista, minkä pystyy konkreettisesti todistamaan. Seisoo aina sanojensa takana eikä piiloudu eri nimimerkkien taakse. Totuuden puolustaja, joka pysyy aina asiassa eli puhuu tässäkin vain ja ainoastaan Star Comfort -luokasta.



        Jokainen näkee, kuinka hyvin sanani ovat linjassa tekojesi kanssa.





        Näin on

        12.5.2013 14:08



        Voisitko palattuasi matkalta piipahtaa täällä kertomassa kokemuksistasi. Kaskun kukaan ei ole esittänyt tätä pyyntöä aikaisemmin. Taitavat muut olla vain wannabe-matkaajia.



        Itse varaan aina hytin. Se on hyvä tukikohta. Ymmärrän hyvin myös tämän uuden luokan. Monien firmojen matkustussäännöissä ei sallita Tallinnan matkalle hyttiä. Tämä uusi luokka on yksi tapa kiertää sääntöä ja saada lisämukavuutta matkalle.







        huihui747

        12.5.2013 14:18



        Jos Tallinnan matkalle ei saa matkatoimiston kautta hyttiä niin onnistuuhan se laivan INFOn kautta.


    • eivoimuutasanoa

      huvinsa kullakin...

      • Älä muuta sano

        Huvinsa näemmä kaikilla, sinullakin oikein oma vaivan näön kera!


    • Cinderella oli hyvä

      Minusta tuo Cinderella oli aivan mahtava laiva sillon aikoinaan, kun se kulki Helsingistä-Tukholmaan. Teki siis niitä päivä-Tukholmassa risteilyitä Helsingistä-Tukholmaan. Muistan, että oli mahtava disco siellä muunmuassa sillon sekä upea panoraama hissi.

      • oot oikeessa

        Olet oikeassa cinderella on tosi upee laiva ja taitaa olla vieläkin.


    • Erehtymisvaara

      Koska sellainen laiva on tullut kuin Viking Cinderella? Voi syntyä nimierehdyksiä Viking Linen Cinderellan kanssa.

      • Erehtymisvaara

      • niimpä niin
        Erehtymisvaara kirjoitti:

        Tuo kuva on Viking Linen Cinderellasta (http://www.vikingline.fi/fi/suomi/valitse-matka/laivat/ms-cinderella/).
        Mutta mikä laiva on Viking Cinderella?

        http://www.faktaomfartyg.se/viking_cinderella_1989_b_5.htm

        käynti optikolla erehtymisvaaralla paikallaan, voiko laivan nimi olla enää selvemmin laivan keulassa kuin tuosta kuvasta voi havaita.

        en viitsi tämän enempää jatkaa palstahäirikön kiukuttelun seuraamista kun ei ymmärtänyt heti kerralla vaan jatkoi tyhmää esittämistään ...


      • Erehtymisvaara
        niimpä niin kirjoitti:

        http://www.faktaomfartyg.se/viking_cinderella_1989_b_5.htm

        käynti optikolla erehtymisvaaralla paikallaan, voiko laivan nimi olla enää selvemmin laivan keulassa kuin tuosta kuvasta voi havaita.

        en viitsi tämän enempää jatkaa palstahäirikön kiukuttelun seuraamista kun ei ymmärtänyt heti kerralla vaan jatkoi tyhmää esittämistään ...

        Kyllä varustamo tietää omat laivansa paremmin kuin joku hurrisivusto!

        Joten parasta sun onkin pitää takamukses kiinni, samaa sieltä tulee kuin suustasikin.


      • varustamon tieto
        Erehtymisvaara kirjoitti:

        Kyllä varustamo tietää omat laivansa paremmin kuin joku hurrisivusto!

        Joten parasta sun onkin pitää takamukses kiinni, samaa sieltä tulee kuin suustasikin.

        Tervetuloa Viking Linelle
        Viking Line on julkinen osakeyhtiö ja markkinoiden johtava tuotemerkki Pohjois-Itämeren matkustajaliikenteessä. Varustamo tarjoaa matkustuspalveluja, virkistystä ja rahtikuljetuksia aluksillaan Gabriella, Mariella, Amorella, Rosella, Viking Cinderella, Viking XPRS sekä uudella lippulaivallaan Viking Gracella.
        Viking Line kuljetti vuonna 2012 yli 6,3 miljoonaa matkustajaa, 613 000 henkilöautoa ja 117 000 rahtiyksikköä.

        varustamon tiedot omista aluksistaan, yhtiön suomenkielisiltä sivuilta.
        ovat näemmä samat kuin tuolla "hurrisivustolla"


        (OT:na: Hurrinimike kylläkin tarkoittaa lähinnä suomessa asuvia ruotsinkielistä vähemmistöä, tuo Fof:n sivusto on ruotsalainen)


      • Tuossahan tuo
        varustamon tieto kirjoitti:

        Tervetuloa Viking Linelle
        Viking Line on julkinen osakeyhtiö ja markkinoiden johtava tuotemerkki Pohjois-Itämeren matkustajaliikenteessä. Varustamo tarjoaa matkustuspalveluja, virkistystä ja rahtikuljetuksia aluksillaan Gabriella, Mariella, Amorella, Rosella, Viking Cinderella, Viking XPRS sekä uudella lippulaivallaan Viking Gracella.
        Viking Line kuljetti vuonna 2012 yli 6,3 miljoonaa matkustajaa, 613 000 henkilöautoa ja 117 000 rahtiyksikköä.

        varustamon tiedot omista aluksistaan, yhtiön suomenkielisiltä sivuilta.
        ovat näemmä samat kuin tuolla "hurrisivustolla"


        (OT:na: Hurrinimike kylläkin tarkoittaa lähinnä suomessa asuvia ruotsinkielistä vähemmistöä, tuo Fof:n sivusto on ruotsalainen)

        http://www.vikingline.fi/fi/suomi/valitse-matka/laivat/ms-cinderella/


      • niinmitä sitten
        Tuossahan tuo kirjoitti:

        http://www.vikingline.fi/fi/suomi/valitse-matka/laivat/ms-cinderella/

        laivan nimi on viking cinderella, koska viking line ei voinut käyttää ruotsin lipun alle siirettyään aluksen pelkkää cinderella nimeä koska sellainen on jo ruotsin alusrekisterissä, niimpä se on nykynimeltään viking cinderella.

        aikataulu- ja markkinointitiedoissa on myös viking xprs ja viking grace mainittu ilman viking etuliitettä, miksi et puutu näihin epäkohtiin.

        ei se miksikään muuttunut vaikka tyhjää esitätkin, (tyhjää täynnä korvienvälisi)


      • tuossa just juu

      • linkissäsi se oli
        Erehtymisvaara kirjoitti:

        Tuo kuva on Viking Linen Cinderellasta (http://www.vikingline.fi/fi/suomi/valitse-matka/laivat/ms-cinderella/).
        Mutta mikä laiva on Viking Cinderella?

        Kuvan laivan kyljessä lukee viking cinderella keulassa 7 kannen korkeudella laivan nimenä sekä perässä 5 kannen korkeudella viking cinderella , stockholm.

        olisko käynti optikolla paikallaan?


      • Pelkkä Cinderella
        linkissäsi se oli kirjoitti:

        Kuvan laivan kyljessä lukee viking cinderella keulassa 7 kannen korkeudella laivan nimenä sekä perässä 5 kannen korkeudella viking cinderella , stockholm.

        olisko käynti optikolla paikallaan?

        Kyljessä lukee monimetrisin kirjaimin Cinderella.
        Siis Cinderella.

        TV5:n ohjelmassa Ruotsinlaivalla 24 tuntia puhutaan vain Cinderellasta.

        Varustamon sivulta:
        http://www.vikingline.fi/fi/suomi/valitse-matka/laivat/ms-viking-xprs/

        Laivat

        M/S Amorella
        M/S Cinderella
        M/S Gabriella
        M/S Mariella
        M/S Rosella
        M/S Viking Grace
        M/S Viking XPRS

        ja sama lista Cinderellan sivulla http://www.vikingline.fi/fi/suomi/valitse-matka/laivat/ms-cinderella/


        Laivaesitekin http://www.vikingline.fi/documents/ships/viking-cinderella.pdf antaa pelkän Cinderellan.


      • kerrohan!
        Pelkkä Cinderella kirjoitti:

        Kyljessä lukee monimetrisin kirjaimin Cinderella.
        Siis Cinderella.

        TV5:n ohjelmassa Ruotsinlaivalla 24 tuntia puhutaan vain Cinderellasta.

        Varustamon sivulta:
        http://www.vikingline.fi/fi/suomi/valitse-matka/laivat/ms-viking-xprs/

        Laivat

        M/S Amorella
        M/S Cinderella
        M/S Gabriella
        M/S Mariella
        M/S Rosella
        M/S Viking Grace
        M/S Viking XPRS

        ja sama lista Cinderellan sivulla http://www.vikingline.fi/fi/suomi/valitse-matka/laivat/ms-cinderella/


        Laivaesitekin http://www.vikingline.fi/documents/ships/viking-cinderella.pdf antaa pelkän Cinderellan.

        matkatessani viking cinderellalla 5.6.2013 turusta maarianhaminaan, kaikissa laivan kuulutuksissa mainittiin nimenä viking cinderella, turusta lähtiessä ilmoitettiin viking cinderellan saapumisajat maarianhaminaan sekä tukholmaan.
        miksi viking line ilmoittaisi nimen väärin verkkosivujensa etusivulla laivaluettelossaan, miksi laivan kuulutuksissa käytetään viking cinderella nimeä.
        Muuten varausvahvistuksessanikin luki aluksen nimenä viking cinderella

        niin, onhan tallink siljan aluksissakin tekstit tallink tai silja line kyljissä,
        tuotteen nimi, ei siis laivan nimi.
        Olet kyllä tehnyt taas yksinkertaisesta asiasta itsellesi ylitsepääsemättömän ongelman, mutta sehän vain oma ongelmasi jonka kanssa voit vapaasti jatkaa painiskeluasi


      • tässä syy
        Pelkkä Cinderella kirjoitti:

        Kyljessä lukee monimetrisin kirjaimin Cinderella.
        Siis Cinderella.

        TV5:n ohjelmassa Ruotsinlaivalla 24 tuntia puhutaan vain Cinderellasta.

        Varustamon sivulta:
        http://www.vikingline.fi/fi/suomi/valitse-matka/laivat/ms-viking-xprs/

        Laivat

        M/S Amorella
        M/S Cinderella
        M/S Gabriella
        M/S Mariella
        M/S Rosella
        M/S Viking Grace
        M/S Viking XPRS

        ja sama lista Cinderellan sivulla http://www.vikingline.fi/fi/suomi/valitse-matka/laivat/ms-cinderella/


        Laivaesitekin http://www.vikingline.fi/documents/ships/viking-cinderella.pdf antaa pelkän Cinderellan.

        tässä syy miksi aluksen nimi on viking cinderella
        http://www.stromma.se/en/Skargard/Cinderella-Boats/Our-ships/ms-Cinderella-I/
        kumpikin alus, sekä cinderella ja viking cinderella ovat ruotsin lipun alla, eikä kahta samannimistä alusta voi olla samassa alusrekisterissä, tyvärr


      • Miten ois
        tässä syy kirjoitti:

        tässä syy miksi aluksen nimi on viking cinderella
        http://www.stromma.se/en/Skargard/Cinderella-Boats/Our-ships/ms-Cinderella-I/
        kumpikin alus, sekä cinderella ja viking cinderella ovat ruotsin lipun alla, eikä kahta samannimistä alusta voi olla samassa alusrekisterissä, tyvärr

        Eikä tuo linkkaamasi kajakkikaan ole Cinderella vaan m/s Cinderella I.

        Kannattaisikohan sinun mennä silmälääkärille ja sen jälkeen psykiatrille.


      • näin olis ja on
        Miten ois kirjoitti:

        Eikä tuo linkkaamasi kajakkikaan ole Cinderella vaan m/s Cinderella I.

        Kannattaisikohan sinun mennä silmälääkärille ja sen jälkeen psykiatrille.

        kannattaisikohan sinun yrittää jatkossa ymmärtää lukemasi teksti, ja jättäää tuo tyhjää esittäminen vähemmälle.
        kun olet selkä seinää vasten, kuten taas kerran, otat käyttöön nuo tutut termisi psykiatreista, taitavat olla käynnit psykiatrisi luona itselläsi vielä hyvässä muistissa koska niihin aina vetoat


      • Ei ole ei
        näin olis ja on kirjoitti:

        kannattaisikohan sinun yrittää jatkossa ymmärtää lukemasi teksti, ja jättäää tuo tyhjää esittäminen vähemmälle.
        kun olet selkä seinää vasten, kuten taas kerran, otat käyttöön nuo tutut termisi psykiatreista, taitavat olla käynnit psykiatrisi luona itselläsi vielä hyvässä muistissa koska niihin aina vetoat

        Sulla on todella paha näköhäiriö.! Tuolla antamallasi sivulla kun ei kerta kaikkiaan ole yhtä ainutta Cinderella-nimistä alusta. Sivulta löytyvät alukset
        m/s Cinderella I,
        m/s Cinderella II ja
        m/s Askungen.

        Eipä taida oikein psykiatrikaan voida auttaa sinua, ainakaan alle vuoden intensiivihoidolla.

        Vakiosanastoosi viitetan: kokonaoisuutena tuossa sivussa ei ole muuta ymmärrettävää.


      • full ahead
        Ei ole ei kirjoitti:

        Sulla on todella paha näköhäiriö.! Tuolla antamallasi sivulla kun ei kerta kaikkiaan ole yhtä ainutta Cinderella-nimistä alusta. Sivulta löytyvät alukset
        m/s Cinderella I,
        m/s Cinderella II ja
        m/s Askungen.

        Eipä taida oikein psykiatrikaan voida auttaa sinua, ainakaan alle vuoden intensiivihoidolla.

        Vakiosanastoosi viitetan: kokonaoisuutena tuossa sivussa ei ole muuta ymmärrettävää.

        Laivan virallinen nimi on Viking Cinderella.

        Ruotsin alusrekisteristä löytyy; Cinderella I, Cinderella II ja Viking Cinderella.

        Viking Cinderella liikennöi H:ki - Tallinna reitillä 14.12.2013 – 7.1.2014


      • Cinderellalle?
        full ahead kirjoitti:

        Laivan virallinen nimi on Viking Cinderella.

        Ruotsin alusrekisteristä löytyy; Cinderella I, Cinderella II ja Viking Cinderella.

        Viking Cinderella liikennöi H:ki - Tallinna reitillä 14.12.2013 – 7.1.2014

        Hei pölvästit. Minä kysyin, millainen se on. En minä halua kuulla mitään nipotusta tyhjänpäiväisyyksistä. Ei kukaan välitä nimestä ollessaan laivalla. Menisitte Eduskunnan rapuille jäkättämään.


      • Näin on
        full ahead kirjoitti:

        Laivan virallinen nimi on Viking Cinderella.

        Ruotsin alusrekisteristä löytyy; Cinderella I, Cinderella II ja Viking Cinderella.

        Viking Cinderella liikennöi H:ki - Tallinna reitillä 14.12.2013 – 7.1.2014

        Ottaisitte asioista ensin selvää ja alkaisitte vasta sitten kertomaan tietojanne.

        Laivan kastoi 8.4.1989 Gunnar Eklundin tytär Marie-Louisa Sviberg Cinderellaksi. Nimi oli nimikilpailun tulosta eli PR-toimintaa.

        Wärtsilä Meriteollisuuden ajauduttua konkurssiin oli varustamo saanut asiasta ennakkotietoa ja alus ehdittiin siirtämään SF Linelle. Alus otettiin muodollisesti pois konkurssipesästä ja siirrettiin telakan varustelulaituriin 29.10.1989.

        Eli Helsinki-Tukholma välille tuli alukseksi MS Cinderella.

        Sittemmin aluksen reititys muuttui, ensin Viron risteilyiksi ja myöhemmin Maarianhamina-Tukholma -risteilyiksi, sillä Rosellasta ei ollut kilpailijaksi Birka Linen uudelle risteilyalukselle.

        Elokuussa 2003 alukselle tehtiin melkoista uudistusta Naantalissa. 1. syyskuuta alus nimettiin Ruotsin rekisteriin Viking Cinderellaksi, mutta alusta ei kastettu uudelleen, minkä takia aluksen kyljessä lukee yhä Cinderella.

        Eli kumpikin nimi on oikea. Toinen on laivan kastenimi eli sen todellinen nimi, toinen papereihin merkitty ns. virallinen nimi.

        Täytyypä mennä vaimon kanssa tammikuussa laivalle muistelemaan menneitä!


      • näin on ja pysyy
        Ei ole ei kirjoitti:

        Sulla on todella paha näköhäiriö.! Tuolla antamallasi sivulla kun ei kerta kaikkiaan ole yhtä ainutta Cinderella-nimistä alusta. Sivulta löytyvät alukset
        m/s Cinderella I,
        m/s Cinderella II ja
        m/s Askungen.

        Eipä taida oikein psykiatrikaan voida auttaa sinua, ainakaan alle vuoden intensiivihoidolla.

        Vakiosanastoosi viitetan: kokonaoisuutena tuossa sivussa ei ole muuta ymmärrettävää.

        mitä näkökyvyllä teet jos et ymmärrä lukemaasi tekstiä.

        koitahan miettiä , cinderella, cinderella I & cinderella II

        mietihän oikein ajatuksen kera jos taidat sitä kiukuttelusi lisäksi!


      • cbret
        Näin on kirjoitti:

        Ottaisitte asioista ensin selvää ja alkaisitte vasta sitten kertomaan tietojanne.

        Laivan kastoi 8.4.1989 Gunnar Eklundin tytär Marie-Louisa Sviberg Cinderellaksi. Nimi oli nimikilpailun tulosta eli PR-toimintaa.

        Wärtsilä Meriteollisuuden ajauduttua konkurssiin oli varustamo saanut asiasta ennakkotietoa ja alus ehdittiin siirtämään SF Linelle. Alus otettiin muodollisesti pois konkurssipesästä ja siirrettiin telakan varustelulaituriin 29.10.1989.

        Eli Helsinki-Tukholma välille tuli alukseksi MS Cinderella.

        Sittemmin aluksen reititys muuttui, ensin Viron risteilyiksi ja myöhemmin Maarianhamina-Tukholma -risteilyiksi, sillä Rosellasta ei ollut kilpailijaksi Birka Linen uudelle risteilyalukselle.

        Elokuussa 2003 alukselle tehtiin melkoista uudistusta Naantalissa. 1. syyskuuta alus nimettiin Ruotsin rekisteriin Viking Cinderellaksi, mutta alusta ei kastettu uudelleen, minkä takia aluksen kyljessä lukee yhä Cinderella.

        Eli kumpikin nimi on oikea. Toinen on laivan kastenimi eli sen todellinen nimi, toinen papereihin merkitty ns. virallinen nimi.

        Täytyypä mennä vaimon kanssa tammikuussa laivalle muistelemaan menneitä!

        "Eli kumpikin nimi on oikea. Toinen on laivan kastenimi eli sen todellinen nimi, toinen papereihin merkitty ns. virallinen nimi."

        Diibadaabaa:))))))))))

        Aluksen alkuperäinen nimi oli Cinderella. Myöhemmin se muutettiin muotoon
        Viking Cinderella. Molemmat kirjattiin alusrekisteriin.

        Kastenimi....voi........................ttu


      • Näin on
        cbret kirjoitti:

        "Eli kumpikin nimi on oikea. Toinen on laivan kastenimi eli sen todellinen nimi, toinen papereihin merkitty ns. virallinen nimi."

        Diibadaabaa:))))))))))

        Aluksen alkuperäinen nimi oli Cinderella. Myöhemmin se muutettiin muotoon
        Viking Cinderella. Molemmat kirjattiin alusrekisteriin.

        Kastenimi....voi........................ttu

        Tappion kalkki on katkera niellä!

        Ensin oletin koneeseeni tulleen vian, koska näytön tausta oli punasävyinen, Mutta sitten huomasin, että sehän oli niskasi punoituksen heijastumaa, joka ylsi verkon läpi.

        Mutta jos paremmin tiedät, kerro, kuka kastoi aluksen uudelleen eli kuka kasteli aluksen kylkeä kuohujoumalla.


      • korjaus
        Näin on kirjoitti:

        Ottaisitte asioista ensin selvää ja alkaisitte vasta sitten kertomaan tietojanne.

        Laivan kastoi 8.4.1989 Gunnar Eklundin tytär Marie-Louisa Sviberg Cinderellaksi. Nimi oli nimikilpailun tulosta eli PR-toimintaa.

        Wärtsilä Meriteollisuuden ajauduttua konkurssiin oli varustamo saanut asiasta ennakkotietoa ja alus ehdittiin siirtämään SF Linelle. Alus otettiin muodollisesti pois konkurssipesästä ja siirrettiin telakan varustelulaituriin 29.10.1989.

        Eli Helsinki-Tukholma välille tuli alukseksi MS Cinderella.

        Sittemmin aluksen reititys muuttui, ensin Viron risteilyiksi ja myöhemmin Maarianhamina-Tukholma -risteilyiksi, sillä Rosellasta ei ollut kilpailijaksi Birka Linen uudelle risteilyalukselle.

        Elokuussa 2003 alukselle tehtiin melkoista uudistusta Naantalissa. 1. syyskuuta alus nimettiin Ruotsin rekisteriin Viking Cinderellaksi, mutta alusta ei kastettu uudelleen, minkä takia aluksen kyljessä lukee yhä Cinderella.

        Eli kumpikin nimi on oikea. Toinen on laivan kastenimi eli sen todellinen nimi, toinen papereihin merkitty ns. virallinen nimi.

        Täytyypä mennä vaimon kanssa tammikuussa laivalle muistelemaan menneitä!

        laivan nimi muuttui viking cinderellaksi vuonna 2003 laivan siirrettäessä ruotsin lipun alle. Nimeä cinderella ei voitu käyttää koska ruotsin alusrekisteristä löytyy jo käytössä ollut cinderella, nimi siis jouduttiin muuttamaan viking cinderellaksi päällekkäisyyksien vuoksi. Viking Line tosin jätti suuret cinderella kirjaimen mainostaakseen alusta siten, mutta laivan perässä on selvästi havaittavissa laivan nimi VIKING CINDERELLA, kotisatama STOCKHOLM, rekisteröoyu Ruotsin lipun alle, Laivaa ei tarvitse kastaa nimen vaihdon yhteydessä, ainoastaan käydä paperisota nimenmmuttoksesta ja lipun vaihdosta johtuvista asioista.

        Tuo 2003 muutostyö aluksen siirtoon tehtiin todellisuudessa Turussa, lipunvaihto ja nimenmuutos ei vaatinut telakointia tuolloin erikseen.


        sinä sitten menet tammikuussa toteamaan että laiva on todellakin viking cinderella, kaikki kuulutuksetkin joissa aluksen nimi mainitaan on nimellä vikig cinderella. Osa laivan henkilökunnastakaan ei välttämättä osaa sanaakaan suomea, koska ovat täysin ruotsalaisia, eli kannattaa muistaa nämä mennessäsi viking cinderellalle, annattaa myös unhotaa tuo itelleen valehtelu että laivalla voisi olla samaan aikaan käytössä kaksi eri nimeä.
        Isot Cinerella kirjainet viking cinderellan kyljässä on vain tapa markkinoida viking linen risteilyliikenteeseen erikoistettua alusta tukholma maarianhamina reitillä.

        elikkä lopputulos:
        aluksen nykynimi on viking cinderella
        kotisatama Tukholma
        lippuvaltio Ruotsi

        nämä eivät siis muuttuneet tämän turhaksi käyneen vänköön aikana.
        vänkääjillä kun ei ollut edes mitään esittä vänköönsä tueksi,
        yritys oli siis epätoivoinen jo alusta alkaen ja epäonnistuneeksi tuomittu


      • kerro!
        cbret kirjoitti:

        "Eli kumpikin nimi on oikea. Toinen on laivan kastenimi eli sen todellinen nimi, toinen papereihin merkitty ns. virallinen nimi."

        Diibadaabaa:))))))))))

        Aluksen alkuperäinen nimi oli Cinderella. Myöhemmin se muutettiin muotoon
        Viking Cinderella. Molemmat kirjattiin alusrekisteriin.

        Kastenimi....voi........................ttu

        miten nimi cinderella on voitu viking linen toimesta kirjata ruotsin alusrekisteriin, koska siellä on jo entuudestaan cinderella niminen alus.

        olisi mielenkiintoista nyt kuulla miten saman nimen käyttö ruotsalaisessa alusrekisterissä onnistuu, onhan ruotsissa kaikennäköistä outoa touhua muutenkin, mutta tämä väittämäsi rekisteröinti vaatii hieman enmmän faktaa tuekseen kuin kuvitelmasi


      • Näin on
        korjaus kirjoitti:

        laivan nimi muuttui viking cinderellaksi vuonna 2003 laivan siirrettäessä ruotsin lipun alle. Nimeä cinderella ei voitu käyttää koska ruotsin alusrekisteristä löytyy jo käytössä ollut cinderella, nimi siis jouduttiin muuttamaan viking cinderellaksi päällekkäisyyksien vuoksi. Viking Line tosin jätti suuret cinderella kirjaimen mainostaakseen alusta siten, mutta laivan perässä on selvästi havaittavissa laivan nimi VIKING CINDERELLA, kotisatama STOCKHOLM, rekisteröoyu Ruotsin lipun alle, Laivaa ei tarvitse kastaa nimen vaihdon yhteydessä, ainoastaan käydä paperisota nimenmmuttoksesta ja lipun vaihdosta johtuvista asioista.

        Tuo 2003 muutostyö aluksen siirtoon tehtiin todellisuudessa Turussa, lipunvaihto ja nimenmuutos ei vaatinut telakointia tuolloin erikseen.


        sinä sitten menet tammikuussa toteamaan että laiva on todellakin viking cinderella, kaikki kuulutuksetkin joissa aluksen nimi mainitaan on nimellä vikig cinderella. Osa laivan henkilökunnastakaan ei välttämättä osaa sanaakaan suomea, koska ovat täysin ruotsalaisia, eli kannattaa muistaa nämä mennessäsi viking cinderellalle, annattaa myös unhotaa tuo itelleen valehtelu että laivalla voisi olla samaan aikaan käytössä kaksi eri nimeä.
        Isot Cinerella kirjainet viking cinderellan kyljässä on vain tapa markkinoida viking linen risteilyliikenteeseen erikoistettua alusta tukholma maarianhamina reitillä.

        elikkä lopputulos:
        aluksen nykynimi on viking cinderella
        kotisatama Tukholma
        lippuvaltio Ruotsi

        nämä eivät siis muuttuneet tämän turhaksi käyneen vänköön aikana.
        vänkääjillä kun ei ollut edes mitään esittä vänköönsä tueksi,
        yritys oli siis epätoivoinen jo alusta alkaen ja epäonnistuneeksi tuomittu

        Ensin ihmettelin, miksi jollekin nimikysymys näyttää olevan elämää tärkeämpi asia. Mutta sitten muistin muutaman vuoden takaisen avautumisesi sairaseläkkeelle joutumisestasi vakavan pakkoneuroosin takia,. Tuohan selittääkin koko asian. Se on sinulle tosiaankin elämää tärkeämpi asia, ei normaali-ihmiselle.

        Kuka muu kuin sinä on muuten puhunut jotain telakkakäynnin ja uusintarekisteröintimuutoksen yhteydestä toisiinsa. Ne vain tehtiin samaan aikaan.

        Elikkä lopputulos:
        aluksen nykynimi rekisterinimi on Viking Cinderella
        kotisatama Tukholma
        lippuvaltio Ruotsi
        Ja listalta löytyy vielä maininta: In present fleet.

        Unohdit mainita myös omistajan nimenmuutoksen 4.3.1998 Viking Line Abp:ksi.

        Keksi nyt vielä, että 51831 on muuttunut joksikin muuksi.

        Ja mitä ihmeellistä siinä on, että kutsumanimi ja paperinimi ovat erilaiset - paitsi tietenkin neurootikolle. Mene Kreikkaan, niin huomaat, kuinka ihmeellistä tuo on. Vaikka Kreetalle, kumpaan sen hallintokaupunkiin menisit?

        Hyvä kun totesit oman marmatuksesi turhaksi. Syynä erheeseesi saattaa hyvinkin olla puutteellinen kielitaitosi, et ole ymmärtänyt termin omdöpt täyttä merkitystä. Vai oletko tyytynyt lukemaan vain huonon suomennoksen vertaamatta alkuperäistekstiin, mikä on aina huikea virhe..

        Ai niin - kuka kastoi tuon "uuden nimen"? Unohdit vastata tai eikö sellaista tietoa ole?

        Muuten: tietosi ovat puutteelliset. Laivan perässä olevan nimen on oltava sen mukainen kuin se on rekisterissä ja kotipaikka on mainittava, joten argumenttisi johtaa kehäpäätelmään. Ja senhän me kaikki tieteen metodologian kanssa painineet tunnemme kiusallisen hyvin.

        Tässä kohden noudatan isältäni aikoinaan saamaani opetusta: älä jää väittelemään hullun kanssa, muut voivat luulla sinun saaneen häneltä tartunnan.

        Mutta kerropas nyt vielä, missä tuo kovasti ihailemasi MS Cinderella meriä kyntää.


      • Tie meren yli

        "Viking Linen pitkän tähtäimen suunnitelma oli uudistaa koko Helsingin ja Tallinan välinen liikenne. Ensimmäisenä toimenpiteenä oli Rosellan ja Cinderellan paikkojen vaihto. Cinderella poistettiin liikenteestä 17 elokuuta 2003 ja ajettiin Turun korjaustelakalle muutostöitä varten.
        Kun se asetettiin risteilyliikenteeseen 4. syyskuuta Tukholman ja Maarianhaminan välille, se oli kokonaan valkoinen ja saanut uudeksi nimekseen Viking Cinderella. Myös kotisatama oli muuttunut maarianhaminasta Tukholmaksi.
        Nimenvaihdoksen syynä oli, että Ruotsin alusrekisterissä oli jo ennestään pienempiCinderella-niminen matkustaja-alus"

        tämä oli suora lainaus viking linen 50 vuotishistoriikistä,
        sivulta 183, luku 13: Uusien markkinoinden valloitus.

        joten nyt varmastikin myös nimimerkki "erehtymisvaara" sai selvityksen itselleen koska sellainen laiva kuin viking cinderella on tullut ...


      • Sähkäri.
        Tie meren yli kirjoitti:

        "Viking Linen pitkän tähtäimen suunnitelma oli uudistaa koko Helsingin ja Tallinan välinen liikenne. Ensimmäisenä toimenpiteenä oli Rosellan ja Cinderellan paikkojen vaihto. Cinderella poistettiin liikenteestä 17 elokuuta 2003 ja ajettiin Turun korjaustelakalle muutostöitä varten.
        Kun se asetettiin risteilyliikenteeseen 4. syyskuuta Tukholman ja Maarianhaminan välille, se oli kokonaan valkoinen ja saanut uudeksi nimekseen Viking Cinderella. Myös kotisatama oli muuttunut maarianhaminasta Tukholmaksi.
        Nimenvaihdoksen syynä oli, että Ruotsin alusrekisterissä oli jo ennestään pienempiCinderella-niminen matkustaja-alus"

        tämä oli suora lainaus viking linen 50 vuotishistoriikistä,
        sivulta 183, luku 13: Uusien markkinoinden valloitus.

        joten nyt varmastikin myös nimimerkki "erehtymisvaara" sai selvityksen itselleen koska sellainen laiva kuin viking cinderella on tullut ...

        Älä usko sen kirjan mahtailuihin. Samassa kirjassa todetaan, kuin ilahtuneita henkilöstössä oltiin splitiläislaivojen tuloon.

        Pari ensimmäistä vuotta ne olivat yksiä vikapesiä. Sitten kun melkein kaikki oli vaihdettu, alkoivat toimia.


      • tie meren yli
        Sähkäri. kirjoitti:

        Älä usko sen kirjan mahtailuihin. Samassa kirjassa todetaan, kuin ilahtuneita henkilöstössä oltiin splitiläislaivojen tuloon.

        Pari ensimmäistä vuotta ne olivat yksiä vikapesiä. Sitten kun melkein kaikki oli vaihdettu, alkoivat toimia.

        "Älä usko sen kirjan mahtailuihin"

        eipä siiä paljoja mitään mahtailuja ollut havaittavissa, oletkohan itse edes nähnyt koko teosta koska et kyennyt viittaamaan kirjasta kohtaa johon väitteesi perustuu.


      • kiesus sentään!
        Näin on kirjoitti:

        Ensin ihmettelin, miksi jollekin nimikysymys näyttää olevan elämää tärkeämpi asia. Mutta sitten muistin muutaman vuoden takaisen avautumisesi sairaseläkkeelle joutumisestasi vakavan pakkoneuroosin takia,. Tuohan selittääkin koko asian. Se on sinulle tosiaankin elämää tärkeämpi asia, ei normaali-ihmiselle.

        Kuka muu kuin sinä on muuten puhunut jotain telakkakäynnin ja uusintarekisteröintimuutoksen yhteydestä toisiinsa. Ne vain tehtiin samaan aikaan.

        Elikkä lopputulos:
        aluksen nykynimi rekisterinimi on Viking Cinderella
        kotisatama Tukholma
        lippuvaltio Ruotsi
        Ja listalta löytyy vielä maininta: In present fleet.

        Unohdit mainita myös omistajan nimenmuutoksen 4.3.1998 Viking Line Abp:ksi.

        Keksi nyt vielä, että 51831 on muuttunut joksikin muuksi.

        Ja mitä ihmeellistä siinä on, että kutsumanimi ja paperinimi ovat erilaiset - paitsi tietenkin neurootikolle. Mene Kreikkaan, niin huomaat, kuinka ihmeellistä tuo on. Vaikka Kreetalle, kumpaan sen hallintokaupunkiin menisit?

        Hyvä kun totesit oman marmatuksesi turhaksi. Syynä erheeseesi saattaa hyvinkin olla puutteellinen kielitaitosi, et ole ymmärtänyt termin omdöpt täyttä merkitystä. Vai oletko tyytynyt lukemaan vain huonon suomennoksen vertaamatta alkuperäistekstiin, mikä on aina huikea virhe..

        Ai niin - kuka kastoi tuon "uuden nimen"? Unohdit vastata tai eikö sellaista tietoa ole?

        Muuten: tietosi ovat puutteelliset. Laivan perässä olevan nimen on oltava sen mukainen kuin se on rekisterissä ja kotipaikka on mainittava, joten argumenttisi johtaa kehäpäätelmään. Ja senhän me kaikki tieteen metodologian kanssa painineet tunnemme kiusallisen hyvin.

        Tässä kohden noudatan isältäni aikoinaan saamaani opetusta: älä jää väittelemään hullun kanssa, muut voivat luulla sinun saaneen häneltä tartunnan.

        Mutta kerropas nyt vielä, missä tuo kovasti ihailemasi MS Cinderella meriä kyntää.

        voi voi ku nuo kiukuttelusi tuloksena lisäämäsi kohdat eivät edes liity tapahtumaan jolloin cingerella otettiin liikenteestä pois, sekä aloitti risteilyliikenteen viking cinderellana.
        taas selkä seinää vastaan ollessasi alat selittelemään ja selittelemään, kun et muuhun kykene, etkä väitettäsi toteen kykene esittämään.
        eikä tuo ole miksikään muuttunut, samaa rataa jatkanet myös tulevaisuudessa
        Mihis koira karvoistaan ....

        vai että isän antamat neuvot avuksi, no eipä ole omena kauas puusta pudonnut!


      • Sähkäri.
        tie meren yli kirjoitti:

        "Älä usko sen kirjan mahtailuihin"

        eipä siiä paljoja mitään mahtailuja ollut havaittavissa, oletkohan itse edes nähnyt koko teosta koska et kyennyt viittaamaan kirjasta kohtaa johon väitteesi perustuu.

        Minä nyt olen vain uusinut melkoisen kokonaan kahden splitiläisen sähköt. Kaikkihan muistavat ne alkuajat. Melkein joka matkalla ainakin yksi hissi oikkuili. Puuhaa riitti.

        Ai tuo kirja. Jokainenhan sai sen lahjaksi. Leimalla ja tj:n nimmarilla.

        sivu 108, ensimmäinen sana "Hän", 149, "mahdollisuuksiaan", 173 "kertaa" ja 314 "Index".

        Onko tapanasi esittää aina perättömiä väitteitä?


      • fak taa
        cbret kirjoitti:

        "Eli kumpikin nimi on oikea. Toinen on laivan kastenimi eli sen todellinen nimi, toinen papereihin merkitty ns. virallinen nimi."

        Diibadaabaa:))))))))))

        Aluksen alkuperäinen nimi oli Cinderella. Myöhemmin se muutettiin muotoon
        Viking Cinderella. Molemmat kirjattiin alusrekisteriin.

        Kastenimi....voi........................ttu

        laivalla ei voi olla kerrallaan kuin yksi nimi käytössä, senhän kertoo järkikin


      • tie meren yli
        Sähkäri. kirjoitti:

        Minä nyt olen vain uusinut melkoisen kokonaan kahden splitiläisen sähköt. Kaikkihan muistavat ne alkuajat. Melkein joka matkalla ainakin yksi hissi oikkuili. Puuhaa riitti.

        Ai tuo kirja. Jokainenhan sai sen lahjaksi. Leimalla ja tj:n nimmarilla.

        sivu 108, ensimmäinen sana "Hän", 149, "mahdollisuuksiaan", 173 "kertaa" ja 314 "Index".

        Onko tapanasi esittää aina perättömiä väitteitä?

        missä on se viittaamasi kohta splittiläisiin ...

        nuo sivujen ensimmäset sanat kertovat vain sen että olet saattanut selailla kirjaa sieltä sun täältä, lukematta kuin ensimmäisen sanan muutamilta sivuilta.
        ethän kyennyt esittämään kirjasta kohtaa väitteesi tueksi.

        omiesi väitteidesi kanssa on myös hieman kyseenalaista, olet voinut vetästä ne omasta hatustasi.

        perusteetomia väitteitä, mielestäni kyseenalaistan sinun väitteitäsi, ei perättömiä väitteitä, vain sinun juttujesi kyseenalaistamista.

        niin ja jos todellisuudessa olisit ollut laivalla viking linella töissä, tietäisit cinderellan nykyisen nimen olevan viking cinderella.

        kannattaa olla jatkossa tarkka ankkojesi kera,
        et koskaan opi virheistäsi, teet aina samat, joka kerta, eli olet annalta arvttava, tylsä samaa jauhava.


      • Sähkäri.
        tie meren yli kirjoitti:

        missä on se viittaamasi kohta splittiläisiin ...

        nuo sivujen ensimmäset sanat kertovat vain sen että olet saattanut selailla kirjaa sieltä sun täältä, lukematta kuin ensimmäisen sanan muutamilta sivuilta.
        ethän kyennyt esittämään kirjasta kohtaa väitteesi tueksi.

        omiesi väitteidesi kanssa on myös hieman kyseenalaista, olet voinut vetästä ne omasta hatustasi.

        perusteetomia väitteitä, mielestäni kyseenalaistan sinun väitteitäsi, ei perättömiä väitteitä, vain sinun juttujesi kyseenalaistamista.

        niin ja jos todellisuudessa olisit ollut laivalla viking linella töissä, tietäisit cinderellan nykyisen nimen olevan viking cinderella.

        kannattaa olla jatkossa tarkka ankkojesi kera,
        et koskaan opi virheistäsi, teet aina samat, joka kerta, eli olet annalta arvttava, tylsä samaa jauhava.

        Se löytyy kirjasta Tie meren yli, uranuurtajasta markkinajohtajaksi, Breakwater Publishing Ab, Göteborg, ISBN: 978-91-977697-9-2.

        Eikö siinä kirjassa ole sanaakaan noista teknisistä ongelmmista, ne sai splitiläisten henkilökunta kokea käytännössä. Totta sen on maininta, että tieto uusista laivoista innosti, kunnes käytäntö näytti laivojen todellisen laadun. Nyt ne ovat aivan muuta kuin silloin uusina. Nyt ne ovat toimivia.

        Mitähän minä olen puhunut täällä Cindystä? En halaistua sanaa! Onko tapanasi esittää aina perättömiä väitteitä?

        Jos et minua usko, kysy joltain tekniseltä alkuaikojen splitiläisiltä. He sanovat samaa. Tai jos näet laivan johtoja, huomaat, etteivät ne ole Jugoslaviasta kotoisin.


      • tie meren yli
        Sähkäri. kirjoitti:

        Se löytyy kirjasta Tie meren yli, uranuurtajasta markkinajohtajaksi, Breakwater Publishing Ab, Göteborg, ISBN: 978-91-977697-9-2.

        Eikö siinä kirjassa ole sanaakaan noista teknisistä ongelmmista, ne sai splitiläisten henkilökunta kokea käytännössä. Totta sen on maininta, että tieto uusista laivoista innosti, kunnes käytäntö näytti laivojen todellisen laadun. Nyt ne ovat aivan muuta kuin silloin uusina. Nyt ne ovat toimivia.

        Mitähän minä olen puhunut täällä Cindystä? En halaistua sanaa! Onko tapanasi esittää aina perättömiä väitteitä?

        Jos et minua usko, kysy joltain tekniseltä alkuaikojen splitiläisiltä. He sanovat samaa. Tai jos näet laivan johtoja, huomaat, etteivät ne ole Jugoslaviasta kotoisin.

        vähän vaikeaa uskoa koska et kykyne esittämään näkemystäsi todeksi.
        kuka täällä on puhunut cindystä, sinähän osallistuit kommentillasi keskusteluun jota käydään ko. aluksesta.
        kuka yrittää puhua ja mitä soopaa, kannattaa siis tutustau lukemalla ensin kommentti jota aikoo kommentoida, eikä arpakuutiota heiitämällä arpoa mihin sijittaa. Helpottaa keskustelun seuraamista kun tietää mistä keskustellaan.

        vaikea uskoa kun olet pihalla asioista kuin lumiukko, et edes tiedä mistä keskustelua käydään johon olet kommentoinut.

        olet todella uskomaton selityksinesi!


      • Sähkäri.
        tie meren yli kirjoitti:

        vähän vaikeaa uskoa koska et kykyne esittämään näkemystäsi todeksi.
        kuka täällä on puhunut cindystä, sinähän osallistuit kommentillasi keskusteluun jota käydään ko. aluksesta.
        kuka yrittää puhua ja mitä soopaa, kannattaa siis tutustau lukemalla ensin kommentti jota aikoo kommentoida, eikä arpakuutiota heiitämällä arpoa mihin sijittaa. Helpottaa keskustelun seuraamista kun tietää mistä keskustellaan.

        vaikea uskoa kun olet pihalla asioista kuin lumiukko, et edes tiedä mistä keskustelua käydään johon olet kommentoinut.

        olet todella uskomaton selityksinesi!

        Itse aloitit kehumalla kirjan hyviä tietoja. Me saatuamme sen emme pitäneet siitä, että meidän isoa työtämme ei edes mainittu. Riittävää olisi ollut, jos olisi edes vihjaistu lastentauteihin. Vaikka olimme saaneet siitä usean otteeseen johdon kiitokset.

        Yhden osan lainaaminen ei anna oikeaa kuvaa asiasta. Sinun täytyy katsoa kisjaa kokonaisuutena. Melkoista ylistystä johdon omia tekoja kohtaan ja kuinka ulkopuoliset voimat aina sotkivat suunnitelmia.

        Työnantajana Viking on ihan hyvä. Joten arvosteluni kohdistuu kirjan tekijöihin, ei varustamoon.


      • itse asiassa
        Sähkäri. kirjoitti:

        Itse aloitit kehumalla kirjan hyviä tietoja. Me saatuamme sen emme pitäneet siitä, että meidän isoa työtämme ei edes mainittu. Riittävää olisi ollut, jos olisi edes vihjaistu lastentauteihin. Vaikka olimme saaneet siitä usean otteeseen johdon kiitokset.

        Yhden osan lainaaminen ei anna oikeaa kuvaa asiasta. Sinun täytyy katsoa kisjaa kokonaisuutena. Melkoista ylistystä johdon omia tekoja kohtaan ja kuinka ulkopuoliset voimat aina sotkivat suunnitelmia.

        Työnantajana Viking on ihan hyvä. Joten arvosteluni kohdistuu kirjan tekijöihin, ei varustamoon.

        ei ollut todellakaan aiheena viking line työnantajana ....tai 50-V kirjan arvostelu

        elikkäs kerrataas
        Meinaat ettei kyseinen lainaamani kohta antanut kirjottajalle selvyyttä mistä viking cinderella on tullut, kerrohan miksi olisi pitänyt lainata koko kirjaa, eikö olisi helpompi sinun myöntää ettei sinulla ollut hajuakaan mihin oikein kommentoit, et osaa edes seurata keskustelujen kulkua.

        en kehut kirjaa, lainasin siitä vain tiedon viking cinderellan alkuajoista.
        yritä jatkossa ymmärtää keskustelun kulku, keskustelun sisältö, mistä parhaillaan keskustellaan

        olet kyllä todellakin uskomaton, mutta S24:lla on kaikki mahdollista ...


      • Sähkäri.
        itse asiassa kirjoitti:

        ei ollut todellakaan aiheena viking line työnantajana ....tai 50-V kirjan arvostelu

        elikkäs kerrataas
        Meinaat ettei kyseinen lainaamani kohta antanut kirjottajalle selvyyttä mistä viking cinderella on tullut, kerrohan miksi olisi pitänyt lainata koko kirjaa, eikö olisi helpompi sinun myöntää ettei sinulla ollut hajuakaan mihin oikein kommentoit, et osaa edes seurata keskustelujen kulkua.

        en kehut kirjaa, lainasin siitä vain tiedon viking cinderellan alkuajoista.
        yritä jatkossa ymmärtää keskustelun kulku, keskustelun sisältö, mistä parhaillaan keskustellaan

        olet kyllä todellakin uskomaton, mutta S24:lla on kaikki mahdollista ...

        Hyvä kun tein vaikutuksen.

        Enkä vieläkään aio puhua sanaakaan yhtiön muista laivoista.

        Sitten palaan taas kirjoittelemaan tuonne todellisten merenkulkijoiden pariin ja välillä vilkaisen, mitä maakravut matkustajaliikenteestä täällä höpisevät tietävättöminä.


      • vuoden hauskin
        Sähkäri. kirjoitti:

        Hyvä kun tein vaikutuksen.

        Enkä vieläkään aio puhua sanaakaan yhtiön muista laivoista.

        Sitten palaan taas kirjoittelemaan tuonne todellisten merenkulkijoiden pariin ja välillä vilkaisen, mitä maakravut matkustajaliikenteestä täällä höpisevät tietävättöminä.

        "Sitten palaan taas kirjoittelemaan tuonne todellisten merenkulkijoiden pariin ja välillä vilkaisen, mitä maakravut matkustajaliikenteestä täällä höpisevät tietävättöminä."


    • Hienoa juttua

      On se vaan hienoa, kuinka täällä aina keskitytään aiheeseen eli oleelliseen. Kuten tässäkin: "Millainen laiva on Viking Cinderella?".

      Ei yhtään puhuta aiheen vierestä!

      • Häiriköintä piisaa

        Koskas täällä puhutaan asiasta? Yksi häiriköi jatkuvasti nimiasioilla saivartelemalla ja toiset ihan millä vaan.


    • Carlos2

      Kävin cinderella laivalla kun oli Turku-Tukholma välillä tänä vuonna ja kyllä on
      laiva kamalassa kunnossa. Ei kannata mun mielestä mennä. T. J

      • kullaaa

        Jahaa. Sitten et ole tainnut Europalla käydäkään? ovat kyllä aivan eri maata mielestäni. Ehkä Cindy on Graceen nähden kulunut, mutta jos verrataan Europaan niin näkee kumpi on tehty Suomessa ja kummasta on pidetty huolta.


    • Anonyymi

      Hyvä sauna näköala merelle

      • Anonyymi

        Autolautoistamme paras, seuraavana Silja Europa.


    • Anonyymi

      Huono laiva, kun kukaan ei osaa suomea laivalla ja kaikki asiat ruotsiksi.

      • Anonyymi

        Viking Line Cinderellan lohiannokset ovat suosittuja ja edullisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viking Line Cinderellan lohiannokset ovat suosittuja ja edullisia.

        Laivahan on Viking Cinderella!


      • Anonyymi

        Eikä vahtimestarit osaa tervehtiä matkustajia laivaan tullessa,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä vahtimestarit osaa tervehtiä matkustajia laivaan tullessa,

        Jos ei ole koulutusta, niin mitä he osaavat ? Vikingin pitäisi panostaa vahtien koulutukseen hehän ovat entisiä ravintolavahteja ja käytös sen mukaista. Eräs Vikingin työntekijä kertoi, että pääsyvaatimuksena on ainoastaan kielitaito.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei ole koulutusta, niin mitä he osaavat ? Vikingin pitäisi panostaa vahtien koulutukseen hehän ovat entisiä ravintolavahteja ja käytös sen mukaista. Eräs Vikingin työntekijä kertoi, että pääsyvaatimuksena on ainoastaan kielitaito.

        Itse olin järjästysmiehenä Cinderellalla ja pääsin peruskoulututkinnolla sisään osasin hyvin Suomea ja auttavasti Englantia se kyllä harjaantui työssäni. Mitään koulutusta Viking ei antanut esimieheltäkään sitä ei saanut tuntui, jos kysyit niin olit tyhmä kyllä sä osaat. Työ oli tylsää pelkkää pakollista kiertämistä pitkin laivaa kiersit, nukuit, söit,,,se oli siinä ja palkka perus noin 2200,00 euroa/kk. etsin toisen työn maista sain virastomestarin paikan ja tyytyväinen olen palkkakin huomattavasti parempi. Miksi menin ? kun ravintolavahdeille ei olut enää töitä joku työpaikka piti saada.


    • Anonyymi

      Älä vaan missään nimessä moiti laivaa, henkilökuntaa tai ravintoloita, ne kirjoitukset nimittäin Vikingin puolesta hävitetään täältä. Kirjoitukset joissa kehutaan /ylistetään laivaa, niin ne saavat jäädä. Epäreilua toimintaa Vikingiltä...

    • Anonyymi

      se on polttoaineella käyvä moottoroitu vesistössä kuljetuksen alus

      siellä on kapteeni päällikkö tervetullottamassa sinua mukaan

      ajetaan hitaasti veden päällä

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Theermannilla kulkee!

      Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      7864
    2. Näin unta viime yönä

      Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      56
      5834
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

      https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      81
      3302
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

      Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      2953
    5. Kuhmo tekisi perässä

      Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1688
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

      Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      210
      1650
    7. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

      Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      334
      1370
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

      Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      335
      1182
    9. Olen jälleen pahoillani

      Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1179
    10. Oot vaan niin hellä

      Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      32
      1091
    Aihe