En halua helvettiin.En voi olla homo.

im.scared

Moi mä oon 15v poika ja olen ollut homo ainakin 4vuotta.Oon kaapissa.
Mutta joo nyt asiaan.Eli luin mä tänään wikipediasta että homous on syntiä.
Mä en halua helvettiin..mä pelkään ihan hirvesti.
Help me!

55

2309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jasmin....

      Mäkin pelkään...oon 17v.lesbo tyttö.

    • pappismies3

      Suomen Evenkelisluterilaisen kirkon herätysliikkeistä ainakin herännäisyys ja lestadiolaisuus eivät pidä homoutta syntinä eli helvettiin kadottavana.

    • näin se on

      Uskovaisilla on vain helvetti.

    • Tarkka lainaus

      Minä puolestani luin wikipediasta että provojen kirjoittelu on synneistä pahin, ns kahdeksas kuolemansynti. Raamatussakin sanotaan, että "Älkää... p...ro...vo...ja kirjoit... ta... ko... koskaan...sä...hk...öi...seen... me...d...iaan" (lainausta hieman lyhennetty toimituksellisista syistä)

    • lold..d

      Helvetti on kaikissa uskonnoissa.

      • Anonyymi

        Ei ole, ei edes kaikilla kristityillä ole helvettiä. Vain niillä on helvetti, joiden mielenterveys on järkkynyt. Syö terveellisesti ja harrasta liikuntaa, niin olemattomat pelot unohtuu.


    • Nykyaikainen

      Pöh. Ylenmääräinen rietastelu voidaan lukea jonkinlaiseksi heikkoudeksi. Ei sekään ole syntiä. Synti on jo vanhentunut sana. Käytetään mieluummin sanoja taitava teko ja taitamaton teko.

    • Lesbomummo

      Nauti tästä elämästä!
      Kukaan EI tiedä mitä on kuoleman jälkeen vai onko mitään!
      Elämä on tässä ja nyt!

    • petteri97.mmpijej

      ole kaapissa,ja älä tulee koskaan kaapista ulos Muuten päätyt helvettiin

    • ---

      Aika surkee provo!.. En kommentoi edes koko asiaan. Jokainen eläkööt mieluisessaan kulttuurissa, ja lähellään ihmisiä, jotka jakavat kyseisen henkilön arvomaailman.

    • älä usko

      Raamatun tapahtumien olemassa olosta ei ole tarpeeksi todisteita, että ne olisivat tapahtunut.

    • Laagi

      Sinun ei tarvitse pelätä. Raamatun mukaan homoutta on ainoastaan anaaliseksi.

      Rakkautta ei kukaan kiellä.

      • Anaali ei alaani

        Tää oli hyvä pointti, joka jää monelta huomaamatta.


    • emiliajuliana

      Älä pelkää. Miten niin kaunis asia, kuin rakkaus, voisi olla väärin ja rangaistavaa?:)

      • Jumalaonhomo

        Jumala ei katso kakkoseen


    • Gaysburninhell69

      Jos vaikka rupeiset heteroks helvetin hinuri.

      • Anonyymi

        Niin ajattelinkin. Onneksi voin olla miehiä paneva kokeilunhaluinen hetero.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ajattelinkin. Onneksi voin olla miehiä paneva kokeilunhaluinen hetero.

        Siinä löyty erikoinen hetero.
        Mikään ei yllätys kaikki on mahdollista.
        Kaikkea on jopa puutettakin on.


    • mmm.joos

      ; ((

    • Janiksen_pentu

      Elämää ei kannata pelätä. Kun elät hyvän elämän ja kohtelet läheisiäsi hyvin, sinua kohdellaan hyvin.

      Kristinuskonto on meillä läsnä lapsuudesta asti. Siksi minulle oli 16-vuotiaana isokin kriisi, kun tajusin, että sen perusteet lepäävät savella. Minä tiedän olevani syntyjäni homo ja hyvä ihminen. Se, että kristityt hyökkäsivät homoutta vastaan herätti huomaamaan kristinuskon muutkin valuvirheet.

      Ihmiskunta on aina palvonut aurinkoa. Siitä tulee se, että meilläkin on yksi jumala. Monijumaluus on myös vanhaa perua. Vaikka uskontomme on "uusi" ja monijumaluudesta on koitettu päästä eroon, kolmiyhteys mainitaan yhä raamatussa. Se on kuin joulu: kun pakanoiden vanhoja tapoja ei saatu kitkettyä, jätettiin jotain.

      Kristinusko on niin vahva vain siksi, että uskonnot seuraavat uskontojen evoluutiota.
      Psykologisesti vaikuttavin voittaa, vaikka se ei edustaisi totuutta.

    • homo16

      Homoutta ei kielletä kymmenessä käskyssä joten se ei ole synti!!!

      • Utelias_minä

        Mikä kymmenestä käskystä kieltää homouden?


      • Anonyymi
        Utelias_minä kirjoitti:

        Mikä kymmenestä käskystä kieltää homouden?

        Ei mikään. Ei myöskään Jeesusksen kaksoskäsky kiellä homoutta, joten on ihan turha pelätä. Homouaihe ei ole kristinusko ydintä.


    • 485498

      Raamatun mukaan on myös syntiä syödä mereneläviä tai käyttää eri materiaaleista valmistettuja vaatteita.

      • Anonyymi

        Mutta tyttären voi myydä orjaksi.
        Ja orjan lapsi on automaattisesti isännän orja.


    • Helevetti katosi

      Helvetin saat unohtaa, uskovat ovat lähettäneet sinne niin paljon porukkaa, että ei sinne enää mahdu ketään. Joudut varmaan homojen taivaaseen, siellä on suvaitsevampaa porukkaa kuin heterojen taivaassa.

    • Taistelunsa taistellut

      Yhtä lailla ne heterot joutuu helvettiin, jos ei usko lapsen lailla kuin vanhoillislestadiolaiset.

    • 4+3

      Syntiä on olla typerä.

    • sus pelastaa

      Saatanan lapsia me kaikki homot

    • Teologistinisti

      Homoseksuaalisuus ei ole syntiä vaan homoseksi siinä missä seksi ylipäätänsä on syntiä.

      Ei ole väärin rakastaa samaa tai vastakkaista sukupuolta, itse asiassa kultainen sääntö nimen omaan velvoittaa meitä kunnioittamaan ja rakastamaan kaikkia ihmisiä sukupuoleen tai ikään katsomatta ("Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi, mutta jumalaa yli kaiken")

      Lisäksi et voi käyttää yhtä tai vain muutamaa raamatussa synniksi mainitsemaa tekoa tai tunnetta helvettiin johtavana, sinun pitää liittää KOKO raamattu niin vanha kuin uusi testamentti sillä vanhassa testamentissa mainitaan, että jokainen lapsi joka osoittaa epäkunnioitusta isälleen on kuoltava yms. ja kuinkakohan moni lapsi riitelee vanhempiensa kanssa tai ei tottele isäänsä joka asiassa?

      Tie pelastukseen on sola fide, sola gratia, sola scriptura eli yksin uskosta, yksin armosta ja yksin teksteistä.

      Tuon solan voi määritellä myös niin, että jokainen joka uskoo jeesukseen ja herraan pelastuu koska Jeesus antoi oman henkensä syntien anteeksiantamista varten yksin jumalan armosta ja todisteet löytyvät teksteistä eli raamatusta.

      Yksikään eheytys laitos ei väitä parantavansa homoseksuaalisuutta, he nimenomaan tähdentävät parantavansa homoseksuaalisista vietteistä ja houkutuksista (eli suomeksi käännettynä ohjaavat homoja vastustamaan kiusausta harrastaa homoseksiä)

      Meistä jokainen niin homo kuin heterokin syyllistyy synteihin vaikka emme tekisi mitään mikä määriteltäisiin synniksi (ylpeyden ja tekopyhyyden synnit) eli ei meistä kukaan pelastuisi jos jokaisesta synnistä joutuisi helvettiin.

      Mitä pelastumiseen tarvitaan on usko jeesukseen ja jumalaan, syntien tunnustamiseen ja rukoilua anteeksi antamiseen.

      Ihan ironista sinäänsä edes väittää homoja joutumasta helvettiin, sillä esim. Katolilaiset uskovat jokaisen kasteen saaneiden homojen joutuvan kiirastuleen tietyksi ajaksi jossa he puhdistuvat synneistään ja pääsevät taivaaseen.

      Evankelisluterilaiset taas eivät usko kiirastuleen mutta homoseksuaalisuus ei heidänkään määritelmissä vielä riitä kadotukseen joutumiseen.

      Usko, toivo ja rakkaus ovat tärkeimmät asiat.

    • Kaikki on valmista

      Älä usko ketään, joka sanoo homorakkauden olevan luonnollista ja sitä mistä Raamattu puhuu. Ei ole, eikä koskaan tule olemaankaan.

      Homous on syntiä. Jumala vapauttaa homoudesta.

      Pelastus ja syntien anteeksisaaminen on Jeesuksen Kristuksen ristintyössä. Hänen päälleen heitettiin sinun syntivelkasi. Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut.

      Tee parannus. Mene äläkä enää syntiä tee, ettei sinulle jotain pahempaa tapahtuisi.

      • godnumber1

        Tiesitkö hihhuli, että Raamatussa ei edes suoraan kielletä homoseksiä, ei ainakaan naisten välistä.

        Joten puhut ihan höpöä jopa uskovaiseksi.


      • *_*

        Jumala tietää jo hedelmöityshetkellä, keistä Hänen lapsistaan tulee homoja tai lesboja. Se on osa heidän elämänpolkuaan, ja Hän rakastaa heitä yhtä paljon kuin muitakin.


      • *_*
        *_* kirjoitti:

        Jumala tietää jo hedelmöityshetkellä, keistä Hänen lapsistaan tulee homoja tai lesboja. Se on osa heidän elämänpolkuaan, ja Hän rakastaa heitä yhtä paljon kuin muitakin.

        Ote Lorna Byrnen kirjasta "Portaat Taivaaseen"


      • Anonyymi
        godnumber1 kirjoitti:

        Tiesitkö hihhuli, että Raamatussa ei edes suoraan kielletä homoseksiä, ei ainakaan naisten välistä.

        Joten puhut ihan höpöä jopa uskovaiseksi.

        Tiesitkö nero, että voisit itse lukea asian raamatusta, niin ei tartte toistaa sitä mitä olet kuullut..


    • Jos kirjoittaa tarpeeksi monta provoaloitusta S24:ään pääsee Taivaaseen. Alle 300:lla joutuu Helvettiin.

      Ja tää on ihan fakta.

      On varmasti.

      On.

      On.

      • Anonyymi

        Tuo on totta. Olen jo Taivaassa!


    • kestämistä

      Älä pelkää, kaikki on kunnossa. Kaikki on ihan hyvin, päiviä tulee ja menee. Mäkin pelkään kuolemaa ja elää täällä, mutta jotakinhan sitä aina tapahtuu, ei siihen niin paljon voi itse vaikuttaa. Kärsimystä tulee olemaan ja sulla on aina vaihtoehtoja.

      • sf-finland

        ÄLÄ USKO KETÄÄN HOMOUDEN PUOLUSTAJAA.

        HOMOUDELLE TYYPILLISET ILMIÖT ON ALKOHOLISMI, KORKEA ITSEMURHA%, LYHYET SUHTEET, PETTÄMINEN, USKOTOMUUS, MIELENTERVEYSONGELMAT..

        VAIKKA LAKIA KUINKA MUUTETAAN NIIN HOMOUDEN LUONNOTTOMUUTTA SE EI POISTA. KUN HOMOUDEN KIELTEISIÄ VAIKUTUKSIA YRITETÄÄN POISTAA IHMEELLISELLÄ "RAKASTAMIS-MYYTILLÄ" NIIN ON KUIN JOLLAIN IHMEELLISELLÄ YRTILLÄ VÄITETTÄIS OLEVAN VOIMA POISTAA VANHENEMINEN JA KUOLEMA.

        ÄLÄ IKINÄ KOKEILE HOMOUTTA. PAKENE SITÄ. ÄLÄ USKO KETÄÄN HOMOUDEN PUOLUSTAJAA. KYLLÄ ALKOHOLISTI PUOLTAA RUNSASTA JA KOHTUUTONTA ALKOHOLINKÄYTTÖÄ VAIKKA OMA ELÄMÄNSÄ ON SEN TURMELEMA JA TUHOAMA. SAMOIN JOKAINEN HOMOUDEN PUOLTAJA PUOLTAA ASIAA JOKA ON PETOLLISTA, AHDISTAVAA, TUHOAVAA.

        USKO MINUA. SILLÄ TIEDÄN HOMOSEKSUAALEJA JOTKA OVAT PUHUNEET POSITIIVISEN KUVA HOMOUDESTA OLEVAN TÄYTTÄ PETOSTA.


    • 75992795

      Jos olet homo, niin olet homo. Määränpääsi on siis Helvetti. Ennen kuin joudut sinne, nauti kuitenkin mahdollisimman paljon peräsuolirakkaudesta. On sitten jotain muisteltavaa, kun paholaiselle valmistettu tuli kärventää sinua aina ja ikuisesti.

    • Jeesuspelastaaminäen

      Pitääkö teidän homofobihihhuleiden ihan pakolla nostaa viisi miljoonaa vuotta vanhoja aloituksia? Uskotteko edes, että maailma ois niin wanha?

    • uskonoppinut100

      Mutta syntinsä tunnustamallahan niistä vapautuu. Näinhän luterilainen oppi sanoo.

    • torvil

      Mun käsittääkseni Homous ja Heterous on kohtuullisen uusi termi joka keksittiin maks 500 vuotta sitten. Sitä ennen sanottiin että sodomia/sodomointi on syntiä, sodomiaksi laskettiin mun käsityksen mukaan kaikki seksuaalinen mikä ei johda lasten syntymiseen. Raamatussakin/vanhassa testamentissa oli joku pari joka sekstatessaan veti ulos ennen isoa oota ja se laskettiin synniksi/sodomiaksi, se muistaakseni sisälsi myös sen siemenen hukkaan heitto on suuri häpeä, eli Masturbaatio laskettiin myös sodomiaksi/synniksi.

      • Anonyymi

        Olipas asiantunteva kommentti! Tällä perusteella kuka tahansa tietää miten asiat oli ja tulee olemaan..


    • Anonyymi

      Et joudu helvettiin älä vaan ole homo. Homot joutuvat

      • Anonyymi

        Onneksi hihhulien mukaan runkkaus miehen kanssa ei ole syntiä, homous on.


    • Anonyymi

      Homojen välinen seksi, oli se sitten pyllyyn tai suuhun, on suuri kauhistus. Älä edes unelmoi ottavasi toisen miehen penistä käteen. Ikuinen tuska kohtaa kaikkia irstaita homostelijoita.

      • Anonyymi

        Olet oikeassa. On vaarallista edes leikitellä ajatuksella homoudesta. Älä ikinä ota riskiä! Parempi on pysytellä turvallisessa heteroudessa.


    • Anonyymi

      Ne joita maailmassa sorsitaan, niitä taivaassa suositaan.

      Et kai sinä tosissasi usko, että helvetti on olemassa?

    • Anonyymi

      Jeesus on sovittanut meidän kaikkien synnit ja voit uskoa että myös sinun synnit on anteeksi annettu. Syntiä on jo esimerkiksi himoitseminen se että heterot katsovat kiimoissa naisia ja mahdollisesti varattujakin nin sekin on syntiä. Kaikki ihmiset ovat syntiä tehneet. Jumalan siunausta teille kaikille amen.

    • Anonyymi

      Hienoa että pohdit syvällisiä asioita. Muista aina se, mitä Jeesus lupasi. Kun antaudut Jumalalle, sydänmesi kertoo, mikä on oikein. Seuraat sen ääntä.

    • Anonyymi

      Kirkko on vuosikausia kiristänyt seksin haluisia uhkailemalla sitä synniksi. Muistatko vielä, kun tanssiminen oli syntiä?


      Seksi on luonnollinen Jumalan luoma vietti. Sen sanominen synniksi on typerää.

      • Anonyymi

        Tanssiminen on ollut jopa laitonta Suomessa.


    • Ihmiskunnan historiassa on "kirkko" hallinnut yhteikuntaa erittäin lyhyen aikaa.
      Siitä voit päätellä mitä on uskomista on kirkkoon

    • Anonyymi

      kukapa sinne helvettiin haluaa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe