KYSYMYS TARVITSEN APUA!

määäää13393938

voinko muuttaa amerikkaan asumaan 16 vuotiaana siten että anon luvan sukulaisen avulla? Onko mahdollista. Koska setäni asuu amerikassa. Pyydän älkää tulko valittaan mulle et oon nuori tiedän sen jo itsekkin mutta olen keskistellut äidinkaa tästä ja hän sanoi " jos saat tarpeeksi rahaa kerättyä siihen mennessä ja haluat lähteä olen tukenasi ". Haluan siis opiskelemaan amerikan high schooliin ja siitä opiskelemaan näyttelijän uraa yliopistoon. Suomessa kun olen hakenut jo ääninäyttelijäksi, tv-malliksi ja näyttelijäksi mutta haluan paljon enemmän, ja tiedän että amerikka on se minne kuulun. Olen 5 vuotiaasta lähtien halunut asua amerikassa ja olla näyttelijä. Joten älkää tulko valittaa haluan vai tietoa. Unelmiat voi olla vain unelmia mutta jos oikein sinnittelee ja haluaa, voi unelmat käydä toteen!

5

255

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6+6

Ei tuon sukulaisuussuhteen perusteella voi saada viisumia tai muutakaan oleskelulupaa, valitettavasti. Voit toki asua setäsi luona sitten kun sinulla on esim. opiskelijaviisumi. Se sinun täytyy kuitenkin hankkia ns. omin avuin.

High Schoolin käyminen USA:ssa ei tosin tunnu kovin järkevältä vaihtoehdolta, koska sinun olisi käytännössä mentävä kalliiseen yksityiskouluun, julkisen puolen kouluihin pääsisit vain jos vanhempasi asuisivat USA:ssa. Käy lukio Suomessa ja lähde sinä aikana vaihto-oppilaaksi USA:han.

Suomalaisen lukion jälkeen voit hakea haluamaasi yliopistoon tai korkeakouluun USA:ssa, tai jatkaa opintojasi Suomessa ja lähteä uudestaan vaihto-opiskelijaksi yliopistoon Yhdysvaltoihin. Suoritettuasi kandidaatin tai maisterin tutkinnon Suomessa, voit myös hakea jatko-opiskelupaikkaa jostain USAlaisesta yliopistosta.

Valitettavasti mitään helppoa tietä unelmasi toteuttamiseen ei ole, mutta jos teet töitä sen eteen niin joku päivä se saattaa toteutua. Älä anna periksi, mutta pidä realiteeti mielessäsi.

• 10+20

Voisit kokeilla voittaa green cardin. Googlaa niin siitä löytyy tietoa.

• 10+20

Jotta voit kokeilla voittaa green cardin, sinulla pitää olla ensin lukio käytynä.

• Canis Lupus

Diversity Visa Lotterystä voi voittaa oikeuden -anoa- Green Cardia. Eli vaikka arvonnassa voittaisikin, niin korttia ei välttämättä saa ellei sen ehdot täyty. Arvonnassa ei ole alaikärajaa, mutta alaikäinen tuskin täyttää Green Cardin edellyttämiä koulutus- tai työkokemusvaatimuksia.

• Ota sormi pois ptä

Kasva ensin sen verran, että kykenet ajattelemaan aivoillasi. Kun olet ohittanut kakaravaiheen ja alat kypsyä tavalliseksi lapseksi, huomaat että olet itsesi ongelma. Tulevaisuutesi on joka tapauksessa osapäiväaikaisena Alepan kassana ylioainostasi johtuvan avioeron ja alkoholismin jälkeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      17
      2387
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      169
      2278
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      1870
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      152
      1829
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      480
      1423
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1225
    7. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      55
      1021
    8. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      426
      951
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      931
    10. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      85
      899
    Aihe