KYSYMYS TARVITSEN APUA!

määäää13393938

voinko muuttaa amerikkaan asumaan 16 vuotiaana siten että anon luvan sukulaisen avulla? Onko mahdollista. Koska setäni asuu amerikassa. Pyydän älkää tulko valittaan mulle et oon nuori tiedän sen jo itsekkin mutta olen keskistellut äidinkaa tästä ja hän sanoi " jos saat tarpeeksi rahaa kerättyä siihen mennessä ja haluat lähteä olen tukenasi ". Haluan siis opiskelemaan amerikan high schooliin ja siitä opiskelemaan näyttelijän uraa yliopistoon. Suomessa kun olen hakenut jo ääninäyttelijäksi, tv-malliksi ja näyttelijäksi mutta haluan paljon enemmän, ja tiedän että amerikka on se minne kuulun. Olen 5 vuotiaasta lähtien halunut asua amerikassa ja olla näyttelijä. Joten älkää tulko valittaa haluan vai tietoa. Unelmiat voi olla vain unelmia mutta jos oikein sinnittelee ja haluaa, voi unelmat käydä toteen!

5

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6+6

      Ei tuon sukulaisuussuhteen perusteella voi saada viisumia tai muutakaan oleskelulupaa, valitettavasti. Voit toki asua setäsi luona sitten kun sinulla on esim. opiskelijaviisumi. Se sinun täytyy kuitenkin hankkia ns. omin avuin.

      High Schoolin käyminen USA:ssa ei tosin tunnu kovin järkevältä vaihtoehdolta, koska sinun olisi käytännössä mentävä kalliiseen yksityiskouluun, julkisen puolen kouluihin pääsisit vain jos vanhempasi asuisivat USA:ssa. Käy lukio Suomessa ja lähde sinä aikana vaihto-oppilaaksi USA:han.

      Suomalaisen lukion jälkeen voit hakea haluamaasi yliopistoon tai korkeakouluun USA:ssa, tai jatkaa opintojasi Suomessa ja lähteä uudestaan vaihto-opiskelijaksi yliopistoon Yhdysvaltoihin. Suoritettuasi kandidaatin tai maisterin tutkinnon Suomessa, voit myös hakea jatko-opiskelupaikkaa jostain USAlaisesta yliopistosta.

      Valitettavasti mitään helppoa tietä unelmasi toteuttamiseen ei ole, mutta jos teet töitä sen eteen niin joku päivä se saattaa toteutua. Älä anna periksi, mutta pidä realiteeti mielessäsi.

    • 10+20

      Voisit kokeilla voittaa green cardin. Googlaa niin siitä löytyy tietoa.

      • 10+20

        Jotta voit kokeilla voittaa green cardin, sinulla pitää olla ensin lukio käytynä.


      • Canis Lupus

        Diversity Visa Lotterystä voi voittaa oikeuden -anoa- Green Cardia. Eli vaikka arvonnassa voittaisikin, niin korttia ei välttämättä saa ellei sen ehdot täyty. Arvonnassa ei ole alaikärajaa, mutta alaikäinen tuskin täyttää Green Cardin edellyttämiä koulutus- tai työkokemusvaatimuksia.


    • Ota sormi pois ptä

      Kasva ensin sen verran, että kykenet ajattelemaan aivoillasi. Kun olet ohittanut kakaravaiheen ja alat kypsyä tavalliseksi lapseksi, huomaat että olet itsesi ongelma. Tulevaisuutesi on joka tapauksessa osapäiväaikaisena Alepan kassana ylioainostasi johtuvan avioeron ja alkoholismin jälkeen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4815
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3056
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1451
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1189
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1157
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1147
    Aihe