Hei!
Olen 20v nuori mies, autojen kanssa pelannut lapsesta saakka. En kuitenkaan ole koskaan varsinaisesti kilpa-ajoja harrastanut, jos kavereiden kanssa peltoautokellotusta ei lasketa.
Olen vuoden verran miettinyt, saisiko tuosta jonkunlaisen harrastuksen, kun vaikuttaa laji oikein hauskalta. Lisäksi pienehköt kustannukset muuhun autopuoleen verraten olisivat ihan hyvä juttu.
Nyt tässä ihmettelen, pääsisikö jossain kokeilemaan ensiksi millaista tuota on ajaa. Olen sitten ottanut selvää kuinka kuvio tuon tutkintohomman kanssa menee. Sitten vielä: miksi kaikki ajavat Fiateilla? :D
Kuinka jokkikseen.
7
1746
Vastaukset 7
- dkfkkr
Aja mielummin rokkirallia se on halvempaa.
juuri olin kans kirjoittamassa että rokkirali on paljon parempi vaihtoehto. ja rennommalla otteella :D
http://rokkiralli.info/index.html- Jokkis <3
Rokkiralli nössöjen laji autot menee hiljempaa rokkiralli ihan perseestä. Jokkis
- Suorakytky
Fiat on voittaja auto (133/850) ja niistä voi pyytää kilpailun ulkopuolella huoletta yli 4000 €. Kardaanit ja etuvedot jää lähdössä ja jos pehmeä rata ei mitään toivoa päästä takatuuppareiden ohi ellei kone tai tekniikka hajoa. EVK-kalustosta ei myöskään saa hyvää hintaa kilpailujen ulkopuolella joten kohtalaisen voi saada alle kisahinnankin :)
Itse ihmettelen mistä noita 133:n koreja riittää, kannattaako rahdata jopa ulkomailta? Hyvin näyttää ainakin kauppa käyvän... - rokrokrok
Jokkis rakastaja. Sä et tiedä vielä nössöistä mitään. oota kun ensin parta kasvaa, niin sit näät nössön peilistä.
- Rokkikuski
Jokkis se vasta paskaa onkin. Rokkirallin superit menee ihan helvetisti kovempaa jokkiksen mitkää fijut. Oon käyny kattoo jokkista ei ole lähellekkään niin hyvä laji kuin rokki. Tiedän monia jokkis tyyppejä ketkä on käynyt kattoo rokkirallia ja sanonu et "en ole tienykkää että tää on näin hyvä laji ja et nää superin autot menee näin lujaa". Ja monet jokkis pojat on vaihtanut jokkiksen rokkiralliin. Sitten kun tää on niin helvetin halpaa paitsi superi mut nehän ei ole onneks myynti velvoitteisia.
- JokkiksenHarrastaja
Ja miten perustelet tämän,justhan sitä kouvolassa oltiin superin 2. jokkisautolla viime vuonna
:DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.1801038- 80707
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48682- 81591
- 39549
- 46540
Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä39531- 106530
- 22506
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64499Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan39497Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja288494Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U47474Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko42454Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.91436Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va146431Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.26430- 21422
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka24416Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80415