Rasisti= poliisi ?

Jo on aikoihin eletty kun poliisi ei saisi tarkastaa henkkareita ulkomaiselta näyttävältä.
Se on kuulema rasismia, ollaanko me taliaivoja ?
Kohta varmaan tulee laki joka sallii kaikkien ulkomaisilta näyttävien tekevän mitä vaan.

8

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kahveetunnilta

      Töihin töihin mars!!

      • Onko sulla pekkaspäivä kun ei näkyny lapionvarressa aamulla ?


    • näsämasa

      ennen pelattiin mustaapekkaa, eikä se mustapekka ollut mikään valttikortti, mutta niin ne ajat muuttuu . :D,:D

    • antirasisti

      Kyllä siihen pitää olla syy jos poliisi kysyy henkkareita, erilainen ulkonäkö ei voi olla syy henkkareiden tarkastukseen.

      • Mikäs voi sitten olla syy ?
        Tietääkseni riittää Epäily , vai onko näin ?
        Kaikkeahan voi epäillä.
        Miksi nyt etitään syitä, kyllä minäkin kysyisin ulkomaalaisen näköiseltä papereita jo lähiialueella joku ois jotain tehny, raiskannu, ryöstänny., puukottanu, lapsilta seksiä ostanut.
        Kysyisin kaikilta paperit j ulkomaalaisen ollessa kyseessä vielä tarkistasin jotta paperit on aidot.
        Tosin aitoja papereitahan voi myös ostaa, halutuilla tiedoilla.
        Se passin luotettavuudesta, melkein kaikki on myytävänä tässä maailmassa.


      • Antirasisti
        arto.lohvansuu kirjoitti:

        Mikäs voi sitten olla syy ?
        Tietääkseni riittää Epäily , vai onko näin ?
        Kaikkeahan voi epäillä.
        Miksi nyt etitään syitä, kyllä minäkin kysyisin ulkomaalaisen näköiseltä papereita jo lähiialueella joku ois jotain tehny, raiskannu, ryöstänny., puukottanu, lapsilta seksiä ostanut.
        Kysyisin kaikilta paperit j ulkomaalaisen ollessa kyseessä vielä tarkistasin jotta paperit on aidot.
        Tosin aitoja papereitahan voi myös ostaa, halutuilla tiedoilla.
        Se passin luotettavuudesta, melkein kaikki on myytävänä tässä maailmassa.

        Se että näyttää erilaiselta, ei riitä epäilyksi mihinkään. Jos epäillään, niin silloin pitää olla jotain näyttöä. Keltä seuraavaksi kysellään paperia, sellaisilta jotka käyttää turkishaalaria tms. Moiset näyttää todella epäilyttäviltä. :)

        Pyhäjärvelläkin taisi olla 50 ulkomaalaisperästä henkilöä, net ei ymmärtääkseni ole raiskannut, puukottanut tai edes lapsilta seksiä ostaneet tai muita hirveyksiä tehneet.


    • hyvä ämpäri

      Älä juo sitä kiljun paskoo enää kirjoittelet paskaa koko ajan..

      • Nuinko painaa kun J paikallisti sinut ?
        Tuohhan sitä kiljuu, niin kiljutaan kumpikin, tuo kilju on jäänytkin kokematta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe