Mustaa "renkiä" salaa....

uusinnat otamme....

Asuimme piehnehkössä pikkukaupungissa eteläisessä suomessa ja miehelläni oli Taksi joka oli melkein ympärivuorokauden ajossa koska kaksi renkiä vuorotteli ja välillä ajossa.
Olimme juuri rakastelemassa mieheni kanssa ja äijähän laukesi niin nopeasti etten ehtinyt lainkaan mukaan ja sitten soi ovikello, puin nopeestsi lyhyehkön yöpaidan pääleni.
Oven takana oli se toinen renki joka tuli hakemaan auton avaimia jatkaakseen mieheni päättynyttä ajovuoroa, mutta samassa puhelin soi ja vakiasiakas vanha mummo tahtoi heti kyydin 30 kilsan päähän terveyskeskukseen ja halusi vain että ennestään tuttu mieheni hoitaisi keikan ja samantien paluukyydin takaisin ja varmaan vanha mummo olisikin pelästynyt uutta renkiä joka oli mustaihoinen.
Keitäppä kahvit, on parasta että mä hoidan vielä tämän keikan ja eihän siellä mene kuin tunti kun mummo vain uusii reseptinsä - oota sä täällä sen ajan.
Katoin kahvit olohuoneeseen ja istuin vastapäätä istumaan, siinä tarkastelin miestä ja hullu ajatus kävi mielessäni - en ole koskaa saanut mustaa makkaraa maistaa.
Yöpaita oli edelleen päälläni ja nostin sitä huomaamatta ylöspäin levittäen kuin vahingossa hieman jalkojani, mutta samassa muistin etten ollut ehtinyt pikkuhousujakaan panna jalkaan ja kauhukseni tunsin kuinka mieheni spermaa valui vieläkin ulos pimpistäni.
Mies oli huomannut sen ja ujona käänsi katseensa muualle, näin kuitenkin kuinka etumus alkoi pullottamaan hemmetisti, siinä meni säikähdyksessä kuuma kahvi olohuoneen pöydälle ja hain keittiöstä talouspaperia jolla puuhin sitä.
Pyyhkiessäni pöytää ikäänkuin horjahdin ja otin "vahingossa" tukea miehen etumuksesta, no huh, olipas se kovana ja vedin nopeesti käteni säikähtäneenä pois anteeksi pyytäen.
Vein talouspyyhkeen keittiöön, mutta mies olikin seurannut mua ja otti takaapäin tiukan otteen samalla hieroen sitä etumustaan pientä peppuani vasten, nyt olin myyty.
Käännyin nopeasti ja vedin itseäni vasten koko komeuden joka tietysti oli vieläkin farkkujen sisällä, kuin yhteisestä sopimuksesta äänettömästä siirryimme kohti makuuhuonettamme.
Katsoin kelloa ja mietin että kolmevarttia olisi vielä aikaa jolloin mieheni tulisi takaisin, syöksyin kuin kiimainen narttu avaamaan miehen vyötä ja vetoketjua.
Mies riisui nopeesti farkut ja aloin riisumaan boxsereita kuin pikkukakara joulupakettia, sieltähän ponnahti musta kauhee kalu joka oli varmaan kolmekertaa mieheni kalua isompi.
Mieleni teki ottaa sitä suuhuni, eihän se mahtunut vaan tyydyin nuolemaan sen kuumaa terskaa josta kirkasta nestettä sain nuolla, kuin hunajaa tai mahlaa koivusta.
Äijä huohotti ja työnsi kiimoissaan vähän väkivaltaisestikin mut sängylle selälleen, levitin jalkani äärimmilleen ja koitin pitää peppuni asennossa josta näkisin kuinka se tunkeutuisi sisääni.
Sieltä se sitten lähestyi, vapisin kiimasta ja erikoisesta riettaasta tilanteesta, nyt tunsin kuinka kuuma terska alkoi avartamaan kiimasta märkää pimppiäni ja varmaan mieheni spermakin vielä sieltä valui ulos.
Katsoin kuinka musta varsi alkoi mennä sisääni, otin siitä tiukan otteen ja koitin rajoittaa ettei aivan kaikkea sitä ensituntumalla pane sisääni, mutta turhaanhan se oli, mies jatkoi sisääni menoa ja kohtahan se tapasi pimppini puhjan jonne ei ennen ole mikään kalu mennyt ja tuntuihan se, tuntui että huusin orkun tullessa melkein ensityönnöllä.
Vartta oli vieläkin ulkona vaikka kuuma terska jo pimppini pohjia kolusi, voi että oli se näky ja nyt hitaasti nautiskellen se alkoi tulla ulospäin, mustann varren kliiltäessä pimppini eritteistä.
Kalu tuli kokonaan ulos ja katsoin kuinka pimppini oli hetken auki, kuin lisää huutaen ja tulihan sitä lisää - nyt alkoi tulla lakua sisään ja ulos sellaisella tahdilla että pimppini nesteet kirnuttiin vaahdoksi asti.
Sain jumalattoman orkun jollaista en ennen ole kokenutkaan, isot pussit vatkasivat peppureikääni tai oikeastaan piiskasivat, aiheuttaen kovan mäjäyksen kun märkänä osuivat persvakoani vasten.
Tissini alkoivat pyörimään nainnin tahdissa ja huusin ettei vaan lopeta vielä, mutta eihän se auttanut vaan kuumaa spermaa alkoi tulla voimalla sisääni ja tunsin kuinka iso terska joka ruiskauksella laajeni entisestään, voi sitä tunnetta jonka se aiheutti, vedet tuli silmiini ja huohotin kuin vanha höyryveturi.
Nopeasti puimme vaatteet päälle ja kohtahan mieheni jo tulikin, oli parista minutista kiinni ettei äijä olisi nähnyt kuinka musta juna jylläsi kiimaisessa aukossani, mitäs oli aamulla vain itseään ajatellut ja ruiskinut heti jättäen mut kiimaiseksi, oma vika.

12

14430

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heli9

      Upeaa!!!!!!!!!!!

    • Samalan Juma
    • Roiaisuri

      Toivottavasti oli tositarina! Ihana nainen!!

      • 123 ahrikkamies

        Ihanimmathan on juuri niitä ketkä pettää mokkamunan kanssa


    • ja sit mä heräsin:)

    • Mika julkku

      Mäkin saain mustaa gay miestä.

    • harmistunut1

      Voi kiessus näitä juttuja. Aivan ensiksi on opeteltava kirjoittamaan. Enkä nyt tarkoita sitä teknistä osiota.

      Kun kirjoittamisen taito on hallussa, on mietittävä aihe. On rakennettava tarina. Sen jälkeen on tarina jäsenneltävä. Kun kaikki tuo, ja paljon muuta on tehty, pitää juttu oikolukea kriittisin silmin.

      Jos tuon kaiken jälkeen vielä jotakin tekstiä on jäljellä, on se unohdettava kolmeksi kuukaudeksi. Kun tuo vähimmäisaika, siis kolme kuukautta on kulunu, on juttu luettava kuudesti läpi, ja taas mietittävä muutama päivä, että onko tässä mitään ideaa.

      Sitten, jos vielä siltä tunuu, että ideaa on, voi jutun julkaista vaikka sitten tällä foorumilla. Mutta parempiakin paikkoja on. Sellaisia paikkoja, missä saa halutessaan oikeaa rakentavaa kritiikkiä.

      • kootterissa

        Sulla on joku asenneongelma vai?


    • isäntä vuorossa

      Ja sitten renki tulikin aina vuoronsa päätteeksi joka kerta nussimaan taksikuskin ihanaa lutkavaimoa ;)

      • kärähdin

        Niinhän siinä sitten kävikin, aina kun äijäni lähti päivystämään taksitolpalle saapui tämä mustamampa naimaan mua.
        Kerran sitten kuitenkin kävi käry kun mieheni olikin unohtanut lompakkonsa kotiin ja kärysin oikein rysänpäältä.
        Mustamampa nai justiinsa mua ja eestäpäin ja oli justiinsa laskenut ison satsin sisääni.
        Kalu puolvelttona ja kiimanesteestäni kiiltävänä makasi vierelläni, minä jalat levällään sperman valuessa pimpistäni ulos, ovi avautui ja äijäni siinä silmät ympyrkäisenä katseli meitä.
        Näin kuinka miehelläni alkoi seisomaan ja riisutui, hyppäsi päälleni ja alkoi naimaan spermaista pimppiäni......

        Äijäni oli tiennyt puuhistamme jo monta kuukautta ja oli viimeviikollakin salaa katsellut naimistamme, runkaten kaluaan vaatekomerossa.


      • molokki
        kärähdin kirjoitti:

        Niinhän siinä sitten kävikin, aina kun äijäni lähti päivystämään taksitolpalle saapui tämä mustamampa naimaan mua.
        Kerran sitten kuitenkin kävi käry kun mieheni olikin unohtanut lompakkonsa kotiin ja kärysin oikein rysänpäältä.
        Mustamampa nai justiinsa mua ja eestäpäin ja oli justiinsa laskenut ison satsin sisääni.
        Kalu puolvelttona ja kiimanesteestäni kiiltävänä makasi vierelläni, minä jalat levällään sperman valuessa pimpistäni ulos, ovi avautui ja äijäni siinä silmät ympyrkäisenä katseli meitä.
        Näin kuinka miehelläni alkoi seisomaan ja riisutui, hyppäsi päälleni ja alkoi naimaan spermaista pimppiäni......

        Äijäni oli tiennyt puuhistamme jo monta kuukautta ja oli viimeviikollakin salaa katsellut naimistamme, runkaten kaluaan vaatekomerossa.

        Mä kyl luulen et tää tarina on ihan tuulesta temmattu ja kirjoittaja taitaa olla joku karvainen lihava harleydavitson mies.


    • Taksimiäs turuust

      Paras taksitarina jota olen kuullut, vaikkakin taksimiehen vaimolta..heh :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3010
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2184
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1594
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1057
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe