Oletko lapsirakas ja vastuullinen, sinulla on kokemusta lastenhoidosta, alan koulutus tai opiskelet alaa.
Etsimme joukkoon iloisia ja reippaita sekä luotettavia lastenhoitajia. Odotamme, että tulet toimeen erillaisten ihmisten kanssa ja olet täsmällinen.
Etsimme lastenhoitajia keikkaluonteiseen työhön. Välitämme perheille lastenhoitajia eri pituisiin työsuhteisiin. Työ sopii siis moneen eri elämäntilanteeseen niin opiskelijalle kun työssäkäyvälle tai eläkeläisille. Työ sopii myös erittäin hyvin päätyönä tehtäväksi. Päätät siis itse kuinka paljon olet käytettävissä.
täytä hakemus sivuillamme www.lastenhoitajabambino.fi
Lastenhoitajavälitys aukeaa perheille elo-syyskuun aikana
löydätte meidät myös facebookista
Etsitään Lastenhoitajia!
lastenhoitajabambino
1
157
Vastaukset
- lastenhoitajabambino
Helsingin alueelle 16 vuotiaasta ylöspäin.
Laittakaa hakemuskia, kaikkiin joilla kokemusta tai koulutusta tai alan opintoja otetaan yhteyttä =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022306- 1161823
- 881449
- 1341407
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741248Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631121- 511067
- 36992
- 33844