Pitkäkarvainen kääpiömäyräkoirani etsii ainakin syksyn ajaksi hoitopaikkaa itselleen. Aikani ei riitä tarpeeksi hänen kanssaan olemiseen opiskelun ja töiden takia. En kumminkaan halua luopua koirasta kokonaan. Etsiskelisin perhettä/ihmistä pääkaupunkiseudulta, jotta voisin viedä ja hakea koiraa. Tämä on tilaisuus niille ketkä haluavat koiran seuraa, mutta eivät kumminkaan omaa koiraa :)
Ihana kääpimäyräkoira etsii hoitopaikkaa syksylle!
ann18
4
215
Vastaukset
- ultsi2
Hei
Onko koirasi uros vai naaras?Minkä ikäinen? - ann18
Moikka! Juuri tullut vuosi täyteen ja uros on.
- ultsi2
Mulla reilu 2v uros, tulisivatkohan toimeen? Pitäis tavata ja kattoo. Asutteko Hesassa?
- Ann18
ultsi2 kirjoitti:
Mulla reilu 2v uros, tulisivatkohan toimeen? Pitäis tavata ja kattoo. Asutteko Hesassa?
Joo kuulostaa hyvältä! Asutaan helsingissä, länsi-pasilassa :)Mun sähköposti on [email protected] jos kirjoitellaan mielummin siellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903914
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1991518- 761400
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401100Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051040Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3261023- 47949
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en132920Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os86919- 98899