hei olen 19vuotias kohta 20v ja asun jyväskylässä kerrostalossa voin hoitaa minkä ikäsiä lapsia tahansa ja voi olla useita öitäkin luonani. minulla on paljon kokemusta lapsien hoidosta muummuassa olen ollut parissa päiväkodissa tetissä ja äitini on perhepäivä hoitaja. lapset tykkäävät kovasti minusta. palkka olisi 5e tunti. lapset saa piristämään päiväni olen koko ajn käytettävissä olen nyt kesälomalla ja voin milloinka vain hoitaa lapsianne ja elokuun aikana jatkan koulua mutta poikaystäväni voi hoitaa sillä aikaa lapsianne ja minä voin hoitaa illalla ja voi olla sillloinkin yötä aivan mainiosti. minun kanssa lapset tulevat hyvin toimeen ja keksin vaikka millasta tekemistä ja voin hoitaa jopa alle 1vuotiaitakin ja on kiva hähdä kun lapset kehittyvät. olen hoitanut myös sukulaisten ja tuttavien lapsia sekä vieraidenlapsia ja myös omia sisaruksia ja kavereitten sisaruksia. kaikkilapset ovat jääneet hyvillä mielin luokseni. olen reipas, omaaaloitteinen, kiltti ja kohtelias ja tunnollinen ja teen työn todella hyvin ja vietän lasten kanssa paljon aikaa. toivottavasti saan tätä kautta paljon lastenhoitotöitä :) ja se vielä jäi sanomatta että en omista autoa niin teidän pitäisi tuoda aina minulle lapsi kun hoitajaa tarvitsette ja läheltä voin kyllä hakea kävellenkin ja tässä talossa on hissi ja osaan vaihtaa pienille lapsille vaipan ja saan ne helposti nukahtamaan :)
lastenhoitaja tarjolla jyväskylässä!!!
6
232
Vastaukset
- norppa]]
numeroni on 0465781784 ja sähköpostini on [email protected] noista minuun saa parhaiten yhteyttä soittaa voi milloinka vain ja jos en kerkeä vastaamaan niin laitelkaa txt tulemaan perään sitten :)
- norppa]]
mulle voi laittaa viestiä
- Keijo Kullinen
Otatko suihin?
- norppa]]
poista tuo sun kommentti täältä heti ei kiinnosta sun juttus ja tommoset jutut ei kuulu tänne
- Juvo!
norppa]] kirjoitti:
poista tuo sun kommentti täältä heti ei kiinnosta sun juttus ja tommoset jutut ei kuulu tänne
Hei vain Nora Juvonen, haluaisin ensiksi ilmoittaa,että opettelehan käyttämään isoja alkukirjaimia,pisteitä ja pilkkuja ja sitten mieti uudelleen! Ps. 5vuotias pikkuveljenikin kirjoittaa paremmin kuin sinä! Hassua, vai mitä Juvosen Nora?
- yhmamma91
Hei Nora.
Missä päin jyväskylää asustat? Minulla olisi 2vuotiaat kaksoispojat ja tarvitsisin heille 25.11 alkaen joka päivä tarvitsisi vahtia heitä klo:13-17. Olen yksinhuoltaja ja asustan palokassa. Autoa ei ole, mutta jos sattuisit asumaan tässä lähellä niin kävellen hoituisi nuo matkat mahdollisesti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.806655- 1486187
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.5024024Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1252483- 431594
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4241494- 741295
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes341150Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun481140Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan651120