Miksi missään ei mainittu asiasta enempää?
Puhutaan vain noista painojen ja korkeuden noususta.
Mut kuljetusliikkeitä varmaa kiinostaa enempi toi pituus.
Yhessä lehdessä mainittiin 30metrisistä yhdistelmistä??
25,25 on se nykyinen max mitta?
Vai tarkottaaks toi pykälä jos saa nostettuu painoi sit saa vasta pitentää yhdistelmää?
Raskaan liikenteen massat ja mitat nousevat
Susi
5
428
Vastaukset
- Kalle Kojootti
Vaan onpas kettumainen juttu.
- simovaaa
Millai palkat? Nouseeks neki 20%... heh heh...
- kato googlesta
Ehkä se että pituudesta ei puhuta johtuu siitä että pituus ei muutu
http://www.lvm.fi/c/document_library/get_file?folderId=2460607&name=DLFE-20054.pdf&title=Valtioneuvoston asetus ajoneuvojen käytöstä tiellä annetun asetuksen muuttamisesta - vaasimo
Palkat laskee 25 prossaa.
- Heihhi
Jep. Pituus ei muutu. 25.25m on maksimimitta myös uusilla painoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as873503Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253083- 532990
- 592833
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542677Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582638On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle552401Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802261- 452122
- 692118