Mikä rantakohde Hollannissa on monipuolisin?
Eli ihanaa rantaa, bulevardeja, kauppoja, kahviloita, pubeja, ravintoloita, shoppailua, hyvä hotelli perheelle (2 lasta), spa, kauneushoitoja, tennistä, altaita ym. aktiviteettia sekä rannalla että lähistöllä hotellilla?
Eli kohde hotelli? Mitä suosittelette?
Vai olisiko Tanska/Hollanti/belgia akselilla jotain vielä parempaa? Kiitos jo ennakkoon!
Rantalomalle Hollantiin?
2
2141
Vastaukset
- sdftgyuiopäölikuyjht
Hollanti nyt ei perinteisesti ole mikään rantalomakohde vaikka hienoa hiekkarantaa kilometritolkulla löytyykin. Itse olin pari yötä paikassa nimeltä Egmond aan see. Siellä oli tarjolla juuri sitä mitä äsken mainitsit, hiekkarantaa ja dyynejä niin pitkälle kun silmä näkee, hotelleja, ravintoloita ja rantaaktiviteetteja. Paikka on kanaalin rannalla noin 35km Amsterdamista. Lähellä on myös Edamin ja Koudan juustokaupungit.
Itse en kuitenkaan mennyt Hollantiin rannoilla roikkumaan. Hollannissa on mielenkiintoista mm edellä mainitut juustokaupungit ja valtavat patovallit joilla meri pidetään pois. Hollanti on suurelta osin meren pinnan alapuolella.
Belgiassa kävisin(ja kävinkin) Bruggen kaupungissa joka on todella upeasti säilynyt keskiaikainen kaupunki. Toista yhtä hyvin säilynyttä kokonaisuutta ei taida olla olemassa. Belgian olut kulttuuri on myös vertaansa vailla. Edes belgit ei itse tiedä montako olutmerkkiä maasta löytyy. Mielenkiintoisimpia ovat munkkien panemat luostarioluet.
Näissä maissa on se hyvä puoli että me ovat pieniä, eli autolla liikuttaessa voi muutamassa päivässä nähdä melko paljon. Älä tuhlaa aikaasi rannalla makaamisen, näissä maissa on paljon muutakin nähtävää. - Scheveningen
Rantakaupunki Scheveningen täyttänee aikas hyvin kriteerisi.
Katso google kuvahaku Scheveningen.
Haag on oikeastaan kyljessä kiinni eli Haag-Scheveningen väliä kulkee ainakin kaksi ratiovaunulinjaa (noin 10-15 minuutin matka) . Illalla voi siis helposti viettää aikaa Haag:in keskustan
ravintoissa ja kaupoissa (jos haluaa vaihtelua). Oma kokemus on tältä kesältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882