mitä tässä tilanteessa pitäisi tehdä?

ErNuGirl4ever

Eli, tänään kun olin veljeni häissä, niin oli hirvittävä paskahätä, ja ei meinannut millään saada pidätetyksi. ^^Justiinsa, kun se pappi sanoi" haluatko ottaa tämän.... vaimoksesi" niin ei voinut enää pidätellä. Pääsi paskat housuun, ihan hirveällä paineella. Koko kirkossa kaikui ääni "prrrrrrrrrrrlllllslsllslrlrlslrlrslrlsrlsrllrslr" kun ripulivelli tuli housuihini. Linnutkin pelästyi sitä ääntä. Kaikki katsoi mua, ja lähin vitun nopee sielt kirkosta pois, paskat valu viel lahkeista, sitä oli niin paljon, niin siihen lattialle tuli viel semmonen viiva! vitun NOLOO!! -_- Oon nyt mun mummin siskolla, en kehtaa mennä näyttäytymään muille sukulaisille. Mitä mun pitäis tehdä? ???

Ps. Ne jotka luulee trolliks, niin haistakaa paska, tää on tositarina.!!! >:(

26

218

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ErNuGirl4ever

Tositarina... Mut kenen elämästä?!! ;3

EI MUN

• ErNuGirl4ever

En nyt oikeen tiiä mitä lintuja sä ees siellä veljesi häissä oot kirkossa tiiraillu... Varmaan niitä putouksen Karimin Puluja... Oi ku söpö harrastus sulla armas nickinpölliä paskahousuni...

Ja miten paskat voi valuu lahkeista jos PITÄÄ HÄISSÄ MEKKOA VITUN PÄSSI!!? xDDD

Ai mitäkö pitäisi tehdä?
      ~no suosittelen että riisut paskaset vaatteesi ja alat nyrkkipyykillä jynssäämään niitä lähimmässä [ei keittiön-] lavuaarissa.
      Muistathan Luottaa Pinkkiin Ja Heittää Hyvästit Paskalle ja käyttää Vanishia (en mainosta xD) niin saat ne pölsysi puhtaiksi poikaseni, ellet sitte oo ennen häitä mummun mustikkatorttua syöny.

Ihan sama onko VitunPASKA vai kuka trollaa mutta hyvin provoiltu... Mä Ainaski hajosin näille säälittävyyksille kirkossa.
      (xD)

• ErNuGirl4ever

Jaahas, VitunPASKA se on taas kopiomassa toisten nickejä... Säälittävää xD
        Ja mitä vittua selität, mulla oli housut siellä häissä, eikä mekko, enkai mene veljeni kanssa naimisiin? -.- Oletpas sinä VitunPASKA typerä^^ Jatka VitunPASKA vaan toisina esiintymistä, viesteillesi on hauska nauraa

• deathforsale

Tässä näette jakautuneen kaksoispersoonan juttelemassa itsensä kanssa.

• L-PoP_Lady

Reps mutta oikea ErNuGirl4ever ei ole aloittaja vaan ensimmäinen ja toinen vastaaja. Ernutyttö ei ikinä sanoisi "typerä" tai se ei vain kuulosta ernulle. Eikä ernu jauhaisi nimenomaan paskaa jostain hääreissusta huosuissa. Huono yritys.

• ErNuGirl4ever
        L-PoP_Lady kirjoitti:

Reps mutta oikea ErNuGirl4ever ei ole aloittaja vaan ensimmäinen ja toinen vastaaja. Ernutyttö ei ikinä sanoisi "typerä" tai se ei vain kuulosta ernulle. Eikä ernu jauhaisi nimenomaan paskaa jostain hääreissusta huosuissa. Huono yritys.

VitunPASKA, voisitko lopettaa toisina esiintymisen, tuo alkaa jo pikku hiljaa vituttamaan ^^

• ErNuGirl4ever
        ErNuGirl4ever kirjoitti:

VitunPASKA, voisitko lopettaa toisina esiintymisen, tuo alkaa jo pikku hiljaa vituttamaan ^^

Samaa mieltä ku sä armas klooniseni VitunPASKA tai kuka sitten ootkaan;3

Mistäs meijät erottaa klooniseni..? Millassia korviksia tykkäät käyttää?

• ErNuGirl4ever
        ErNuGirl4ever kirjoitti:

Semmoset pöllökorvikset on kivat!!!!:-):-);-);-);-);-)

• ErNuGirl4ever
        ErNuGirl4ever kirjoitti:

VitunPASKA klooni koskakohan ajattelit lopettaa minuna esiintymisen?
        Sinulla saattaa olla ongelmia kotona, mutta ei sitä tarvitse purkaa tuolla tavalla! Mene mielummin ulos hyppimään kukkaniitylle ja perhosia jahtaamaan.

• ErNuGirl4ever
        ErNuGirl4ever kirjoitti:

VitunPASKA klooni koskakohan ajattelit lopettaa minuna esiintymisen?
        Sinulla saattaa olla ongelmia kotona, mutta ei sitä tarvitse purkaa tuolla tavalla! Mene mielummin ulos hyppimään kukkaniitylle ja perhosia jahtaamaan.

Ei JUMALAUTA nyt oikeesti-_-
        MINÄ olen oikea ErNuGirl4ever ja sinä olet vitunpaska trolli!

• ErNuGirl4ever
        ErNuGirl4ever kirjoitti:

Ehei kyllä se vitunPASKA taidat kuitenkin olla sinä.

• ErNuGirl4ever
        ErNuGirl4ever kirjoitti:

Ehei ehei, kyllä se taitaa kuitenkin olla toisinpäin;)
        Miten joku voi todellakin saada kiksejä siitä kun varastaa toisen Nickin?

• duudadabbaaa

Hei mä en nyt oikeesti enää tiädä kumpi on oikea:DD Mutta todella toivon että toi "feikki ernu" lopettais tommosen nickien pöllimisen>:(

• YoLo guy

Ei vittu:DDDD hahahhaaaa nauran!!:D mut voisko feikkiernu lopettaa tön nickien pöllimisen

• ErNuGirl4ever
        YoLo guy kirjoitti:

Ei vittu:DDDD hahahhaaaa nauran!!:D mut voisko feikkiernu lopettaa tön nickien pöllimisen

.... Mun vika viesti tähän ketjuun (ennen tätä) oli se, mikä sisälsi kysymyksen korvakoruista... Sen jälkeen VitunPASKA väitteli itsensä kanssa mun nimimerkillä... Huvittavaa kylläkin-.-"

Ja oikea vastaus korviksiin on "tykkään käyttää hakaneuloja" >:/ eli klooni/kloonini/joukko kloonejani... Teillä on vielä paljon opittavaa musta. Mutta ootte oikeassa... Mimmonen ihminen saa kiksejä nickinpöllinnästä? Aikas helvetin kateellinen täytyy olla... Ja mitäs mä oikeesti oon ees tehny teille? sanoin et Atrytone ei oo paska ja sitä ei saa painostamallakaan pois Suolistosta -.-" hohhoijakkaa seuraavaa pöllintää odotellessa.

• ErNuGirl4ever
        ErNuGirl4ever kirjoitti:

.... Mun vika viesti tähän ketjuun (ennen tätä) oli se, mikä sisälsi kysymyksen korvakoruista... Sen jälkeen VitunPASKA väitteli itsensä kanssa mun nimimerkillä... Huvittavaa kylläkin-.-"

Ja oikea vastaus korviksiin on "tykkään käyttää hakaneuloja" >:/ eli klooni/kloonini/joukko kloonejani... Teillä on vielä paljon opittavaa musta. Mutta ootte oikeassa... Mimmonen ihminen saa kiksejä nickinpöllinnästä? Aikas helvetin kateellinen täytyy olla... Ja mitäs mä oikeesti oon ees tehny teille? sanoin et Atrytone ei oo paska ja sitä ei saa painostamallakaan pois Suolistosta -.-" hohhoijakkaa seuraavaa pöllintää odotellessa.

...VitunPASKA se taas yrittää esiintyä minun nickilläni :D taidat saada aikamoisia kiksejä, kun pitää sitä minun nickiä niin kovasti vaalia itselleen?^^ Taitaa olla VitunPASKA rakastunut :l

• ErNuGirl4ever
        ErNuGirl4ever kirjoitti:

...VitunPASKA se taas yrittää esiintyä minun nickilläni :D taidat saada aikamoisia kiksejä, kun pitää sitä minun nickiä niin kovasti vaalia itselleen?^^ Taitaa olla VitunPASKA rakastunut :l

Onko sinulla jonkin sortin identiteettiongelma kun et osaa päättää kuka haluat olla ja kaiken lisäksi vielä riitelet itse itsesi kanssa kuka on oikea ErNuGirl? Tämä koko keskustelu on täynnä klooneja. Minä AITO ErNu olen lähettänyt ensimmäisen, toisen ja tämän kommentin. Nyt voin vannoa etten enää kertaakaan kommentoi tähän kessaan.
        Eli jos joku viälä tällä nickillä tänne tulee huutelemaan, niin se on vain ongelmainen nickin pölliä;)

• piece&love
        ErNuGirl4ever kirjoitti:

Onko sinulla jonkin sortin identiteettiongelma kun et osaa päättää kuka haluat olla ja kaiken lisäksi vielä riitelet itse itsesi kanssa kuka on oikea ErNuGirl? Tämä koko keskustelu on täynnä klooneja. Minä AITO ErNu olen lähettänyt ensimmäisen, toisen ja tämän kommentin. Nyt voin vannoa etten enää kertaakaan kommentoi tähän kessaan.
        Eli jos joku viälä tällä nickillä tänne tulee huutelemaan, niin se on vain ongelmainen nickin pölliä;)

Kun luin ensimmäisen lauseen, tajusin heti että tämä on VitunPASKAn trolli. «Eli, tänään kun olin veljeni häissä» paljastaa kaiken^^. ErNu on sanonut jossain muinaiskessassa että sillä on pikkuveli. Jos ErNu on 15w, ja oletetaan waikka että sen veli on 13w, niin ei ole mitään mahdollisuuxia että se menisi naimisiin tuossa iässä. HAHAHAA TOTUUS PALJASTUU!!!¡¡¡¡!!! VitunPASKAHAN SE SIELLÄ ALOITTELEE TROLLEJA!! JA KESKUSTELI ErNuN KORViSKOMMENTIN JÄLKEEN ITSEXEEN. Selostajat (juuri kuten mä ;3) näkevät heti kaikki tilanteet ja oikeat asemat. 1-0 Piecelle ja VitunPASKALLE.

• laizalove
        piece&love kirjoitti:

Kun luin ensimmäisen lauseen, tajusin heti että tämä on VitunPASKAn trolli. «Eli, tänään kun olin veljeni häissä» paljastaa kaiken^^. ErNu on sanonut jossain muinaiskessassa että sillä on pikkuveli. Jos ErNu on 15w, ja oletetaan waikka että sen veli on 13w, niin ei ole mitään mahdollisuuxia että se menisi naimisiin tuossa iässä. HAHAHAA TOTUUS PALJASTUU!!!¡¡¡¡!!! VitunPASKAHAN SE SIELLÄ ALOITTELEE TROLLEJA!! JA KESKUSTELI ErNuN KORViSKOMMENTIN JÄLKEEN ITSEXEEN. Selostajat (juuri kuten mä ;3) näkevät heti kaikki tilanteet ja oikeat asemat. 1-0 Piecelle ja VitunPASKALLE.

Hyvä, piece! Sä sen paljastit! XD piece, sähän ruletat! Oot iha paras XD siitäs sait, kateellinen klooni! XD!!!!!!!! IHA PARAS!!! XD
        Yritäppä make varastaa vaikka Qsamosta joku toinen nicki!!! XD piece, oot paras XD

• ErNuGirl4ever
        piece&love kirjoitti:

Siis mitä vittua selität?? -.-´´ Mulla on isoveli, ja pikkuveli... Olin isoveljeni häiissä, ja isoveljeni on 20 vuotta!^^

• piece&love
        laizalove kirjoitti:

Hyvä, piece! Sä sen paljastit! XD piece, sähän ruletat! Oot iha paras XD siitäs sait, kateellinen klooni! XD!!!!!!!! IHA PARAS!!! XD
        Yritäppä make varastaa vaikka Qsamosta joku toinen nicki!!! XD piece, oot paras XD

Oliko ton tarkoitus ärsyttää wai ulkoilutitko vain kieltäsi muru?? Ja kiitti, muru, tiiän kyllä että oon paras.. Siinä kaavassa mitä olen juuri kokenut :3 Mussu me tarvitaan itseluottamusta! Juuri sitä me tarvitaan. Itseluottamusta jottra meistä muista ei tulisi selkärangattomia. ^^Kiitos aplodeista armahainen, sillä kaikki varmasti tajuavat että kyseessä on trolli. Tiedotin asian mahtipontisesti että myös VitunPASKA tajuaisi sen.

• piece&love
        ErNuGirl4ever kirjoitti:

Siis mitä vittua selität?? -.-´´ Mulla on isoveli, ja pikkuveli... Olin isoveljeni häiissä, ja isoveljeni on 20 vuotta!^^

Siis erit-täin hyvä puheenvuoro. Harmi kyllä original-ErNu surkutteli myös samaisessa muinaiskessassa että sillä ei ole muita sisaruxia kuin se pikkuveli. HAHAHAA TAAS 2-0 PIECEN MUISTIN HYVÄXI!!!¡¡!! 2-0 SUORAAN JOHTOON!! Saa selostajakin wälillä osallistua peleihin.

• laizalove
        piece&love kirjoitti:

Siis erit-täin hyvä puheenvuoro. Harmi kyllä original-ErNu surkutteli myös samaisessa muinaiskessassa että sillä ei ole muita sisaruxia kuin se pikkuveli. HAHAHAA TAAS 2-0 PIECEN MUISTIN HYVÄXI!!!¡¡!! 2-0 SUORAAN JOHTOON!! Saa selostajakin wälillä osallistua peleihin.

En tarkottanu ärsyttää, sori jos se ärsytti, mut toi yks on vaa nii ärsyttävä, ja joku sentää tekee asialle jotain!!! XF

• laizalove
        piece&love kirjoitti:

Ulkoilutin kieltäni ^^
        On pikkase tylsää, ja trollei riittää, mut aika huono yritys vitunPASKA!!!! XD
        Ainaki joku ees tajuu paljastaa ton vitunPASKAN ovelasti!! Hyvä! XD

• ErNuGirl4ever
        piece&love kirjoitti:

Voisitko todistaa väitteesi mitenkään? Todellisuudessa, mulla on isoveli, ja pikkuveli-.-

• Anonyymi
        ErNuGirl4ever kirjoitti:

Voisitko todistaa väitteesi mitenkään? Todellisuudessa, mulla on isoveli, ja pikkuveli-.-

Nyt on riita todennettu ja vitunpaska on ohjautunut tukkoiseen rööriin ja on sieltä tukkeentumana lopettava röörin riskikäytön.

Rööriin on tunkettava PUTKIMIES luomaan yleiskäsitys tukkeaman lopullisuudesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1740
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      61
      1414
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      80
      1397
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      946
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      943
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      876
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109