kuka se o
palstan järkevin tyyppi
31
161
Vastaukset
- mr penis
Meitsi
- girl and 4everalone
Nuorten palstan järkevin tyyppi on ehdottomasti jamesjh96!
- ...
girl and 4everalone kirjoitti:
Nuorten palstan järkevin tyyppi on ehdottomasti jamesjh96!
Samaa mieltä.
-deathforsale (oon puhelimella enkä jaksa kirjautua)
jokutyyppi19 & ilkeää naurua ovat järkeviä tyyppejä!(:
- #yolo guy
Piece&love ja mr penis
- piece&love
#yolo guy kirjoitti:
Piece&love ja mr penis
Mä olenkin aina niin järkevä ;3 Sekoilen koko ajan, etkö ole huomannut sitä muru?¿? Mr penis suorastaan loistaa älynvalollaan, kiva kuulla että ollaan samalla tasolla^^ :3 Eikö sulla muru pieni ole silmälaseja, lue kommenttini tarkemmin niin tajuat että hyperventiloin^^..
Sarkasmi. - #YoLo guy
piece&love kirjoitti:
Mä olenkin aina niin järkevä ;3 Sekoilen koko ajan, etkö ole huomannut sitä muru?¿? Mr penis suorastaan loistaa älynvalollaan, kiva kuulla että ollaan samalla tasolla^^ :3 Eikö sulla muru pieni ole silmälaseja, lue kommenttini tarkemmin niin tajuat että hyperventiloin^^..
Sarkasmi.Kiva kuulla et oon sun muru♥♡
atrytone on kans järkevä tyyppi!!(:
- ilkeää naurua
atrytone, ja joku muuki, en saa ny päähän et kuka soon, mut silti
Eräs trotskilainen.
- Eräs trotskilainen
Hei kiitti, jokutyyppi19, mie en tienny, että mie oon niin kuuluisa. Sie, piece, atrytone ja Ernugirl ootte ainaki järkeviä. Järkevyys riippuu vähän siitä, miten kukin järkevyyden määrittelee, mutta nuo miun listan henkilöt ei ainakaan oo mitään suoraa törkyä kirjottanu.
- Eräs trotskilainen
Eräs trotskilainen kirjoitti:
Hei kiitti, jokutyyppi19, mie en tienny, että mie oon niin kuuluisa. Sie, piece, atrytone ja Ernugirl ootte ainaki järkeviä. Järkevyys riippuu vähän siitä, miten kukin järkevyyden määrittelee, mutta nuo miun listan henkilöt ei ainakaan oo mitään suoraa törkyä kirjottanu.
Yleensä ne järkevimmät on just niitä vakituisilla nimillä kirjottavia (paitsi trollit,) ja vakkarikäyttäjät huomataan ja muistetaan helpommin. Kuitenkin Nourison maahanmuuttogallup -keskustelussa (Sori, en voi linkata.) oli tosi järkevä ja hieno väittely nimimerkkien Notkea Maa ja Poliitikko 97:n välillä. Mie en ainakaan ole nähnyt heitä muilla palstoilla. Propsit heille, mie en ota kantaa kummankaan mielipiteeseen, mutta väittelyn taso oli hyvä, jos ottaa huomioon, että tää on nuorten palsta.
- simo kurki
simo kurki
Lifemocker, tietenkin.
- joohee
Mun mielestä tällä palstalla ei oo järkevintä tyyppiä, koska kaikki osaavat olla järkeviä yrittäessään. :)
- Kalle Puumala
"Kalle Puumala"
-Kalle Puumala
Viisaita sanoja - onions
Harvoin kukaan kuitenkaan yrittää :D
- joohee
onions kirjoitti:
Harvoin kukaan kuitenkaan yrittää :D
Niimpä. :D Se olikin viestini pointti :)
- korppi™
piece&love on paras
- korppi™
jumavittupenis
zeus
- Yksinkert.tyttö
Piece :)
- fgggfhryumöacd8532
piece&love, ihan paras tyyppi ikiin. Ensinnäkin Sry vaan kaikki mutta aattelin todellakin jättää Suoliston... Emmä tee täällä enää mitn jne enkä viihdy täällä enää. Joskus kun on tylsää saatan pistäytyä. Eli en katoa kokonaan... Nyt vastaan näihin tärkeimpiin keskusteluihin ja katoan. Jatkuvaa lapsellista paskanjauhantaa. Se. On. Totuus. (sisältää mm jokaisen lapsellisen nickienpöllinnän) Anteeksi vaan kaikki. Minusta tuntuu , että ripari veti lopun lapsuudelle. Olen vahva ja pystyn irtautumaan täältä. Tämä ei ole trolli. Voitte vaikka tarkastaa Pulinat ja .. Hyvästi! No käyn vielä joskus. Levittäkää tätä. TheRealErNu
- korppi™
fgggfhryumöacd8532 kirjoitti:
piece&love, ihan paras tyyppi ikiin. Ensinnäkin Sry vaan kaikki mutta aattelin todellakin jättää Suoliston... Emmä tee täällä enää mitn jne enkä viihdy täällä enää. Joskus kun on tylsää saatan pistäytyä. Eli en katoa kokonaan... Nyt vastaan näihin tärkeimpiin keskusteluihin ja katoan. Jatkuvaa lapsellista paskanjauhantaa. Se. On. Totuus. (sisältää mm jokaisen lapsellisen nickienpöllinnän) Anteeksi vaan kaikki. Minusta tuntuu , että ripari veti lopun lapsuudelle. Olen vahva ja pystyn irtautumaan täältä. Tämä ei ole trolli. Voitte vaikka tarkastaa Pulinat ja .. Hyvästi! No käyn vielä joskus. Levittäkää tätä. TheRealErNu
long live pesukarhu good
- lolololollllloi
simo kurki
Lifemocker tai jamesjh96
- pinkiepie120
simo kurki
- korppi™
hei eräs trotskilainen voisitko linkata please
zeus:long live_pesukarhu good
- Heipparallaa :)
Minä. Kirjoitan vain niin monella nickillä ja tyylillä, ettette voi tunnistaa viestejäni. Valitan.
- Tyyppi
Mc paskajätkä
- tuksunautti
Se on lifemocker
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1121772Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551267Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1441220- 48960
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html119903Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä74864- 52814
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36797Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62772- 56761