Mulle tarjottiin Derbi Atlantista -03 hintaan 1200juroo sillä on ajettu 2tkm ja on tosi hyvässä kunnossa mitäs mieltä olette pitäiskö tehdä kaupat. Lukisin mielelläni Derbi kuskien mielipiteitä kyseisestä moposta. Kiitos jo etukäteen.
Derbi Atlantis
10
5646
Vastaukset
- alumiinimoottori
Kestääkö Derbi Atlantis-skootterin Piaggion valmistama täysalumiininen moottori,sylinteri,laakeripesät??
- Predator
Ostin keväällä -01 mallin Derbi Predator. Loistava peli-hintaa - 1300 € ja ajettu 1400 km. Derbi on espanjalainen pitkän perinteen omaava moottoripyörämerkki. Atlantis on käsittääkseni halvempi malli kuin Predator mutta hintansa väärtti aivan varmasti. Isot pyörät, vesijäähdytys ja levyjarrut edessä ja takana takaavat kulkua. Ei keuli kuin karhunkulli mutta kulkee 65 km/h tasasella ilman virittelyä. ( No ehkä vähän alamäkeä...)
- Janttura
Oikein hyvä hinta! Kyllä tuohon hintaan kannattaa sellainen ostaa!!!!! Putkesta se pieni hukkaputken pätkä (käyrän jälkeen)pois ja variaattorista Prikka pois niin kulkee todellista nopeutta 75Km/H! Ja varma hyvä peli.
- mib
uutenahan sitä on "tarjouksessa" koko kesän myyty 1800 E et kyl siinä olisi hinta ihan kohdallaan, kunhan sillä ei ole kaatuiltu, ja muutenkin nätisti pidetty.
- |RiJo|
joo kannattaa ostaa!
itellä on derbi atlantis -02.
ostin sen uutena viimevuonna eli on ollu nyt kaks kesää käytös.. 12800km oon ajanu eikä oo ollu mitään vikoja!
virityksiä: hukkaputki ja prikka otettu pois..
mittarin mukaan kulkee 80km/h.
tuning: popit ja neonvalot. :)- Derbi01
mulla on just tommonen derbi atlantis 01 malli.Sain sen täs 2003kesällä. Kaverit innostu mun kanssa virittämään sen(otettiin vain prikka pois). Mopo kulki silloin sen 75 mittarin mukaan suoralla,siispä n.65,koska mittari valehtelee 10km/h. Meni pari pari viikkoa ja alkoi imetä ongelmia..mm. "moposta kuului ilkeä aivan kuin sirkkelillä olisi leikattu" ääni, ja variaattorikopasta sulivat rullat,mopo ei kiihtynyt ja oli ihan hajalla. Vietiin huoltoon..joutu vaihtamaan koko varikopan jne... Sen yhden vitun prikan takia..makso ihan sikana! nyt mopo käytös,vakiona iha ok..ei ongelmia..kulkee melk.samaa vauhtia!
- |RiJo|
Derbi01 kirjoitti:
mulla on just tommonen derbi atlantis 01 malli.Sain sen täs 2003kesällä. Kaverit innostu mun kanssa virittämään sen(otettiin vain prikka pois). Mopo kulki silloin sen 75 mittarin mukaan suoralla,siispä n.65,koska mittari valehtelee 10km/h. Meni pari pari viikkoa ja alkoi imetä ongelmia..mm. "moposta kuului ilkeä aivan kuin sirkkelillä olisi leikattu" ääni, ja variaattorikopasta sulivat rullat,mopo ei kiihtynyt ja oli ihan hajalla. Vietiin huoltoon..joutu vaihtamaan koko varikopan jne... Sen yhden vitun prikan takia..makso ihan sikana! nyt mopo käytös,vakiona iha ok..ei ongelmia..kulkee melk.samaa vauhtia!
jaa no ei mulla oo ollu tollasia ongelmia :O
prikka otettii pois 3000km kohalla eli oon ajanu nyt ilman prikkaa n. 10 000km.. - väärin
Derbi01 kirjoitti:
Kauppias sanoi että juuri noin käy jos väärin ottaa sen prikan pois.
- ..... skootteri ostaja.....
En oo varma kannattaisko oon ite kans aatellu hankkii Derbi Atlantis skootterin en saa silti viel ajaa sillä koska täytän 15 3.1.2008 eli voisin harjotella valmiiks sillä kotona
ei se olis pahan hintanen ja kumminkin vähän ajettu uskoisin ettää teet kannattavan ostoksen - kannatti
Ostin pari päivää sitten 2006 vuoden derbi atlantiksen jolla oli ajettu 3000 km ja kaikki pelas ja lisäks oli tosi siistissä kunnossa. ihan uuden näkönen ja makso 850 euroo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773174
- 492400
- 322107
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812102- 1371879
- 311745
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291701Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne91546Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51260Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61234