Tietääkö kukaan, että jos hakee töihin ravintolan tarjoilijaksi ym muuhun vastaavaan, niin tarkistetaanko siellä rikosrekisteri ? Jos tarkistetaan, niin onko näpistys kuinka iso uhka sille etteikö saisi töitä ? Onko kenelläkään mitään kokemuksia tai tiedättekö ?
Olen vasta 17-vuotias ja olen opiskelemassa hotelli ja ravintola alalla, ja minua hiukan on jäänyt vaivaamaan tämä tyhmyys jonka olen hölmöyksissäni mennyt tekemään mutta oppinut virheistäni.
Ja jos joku vielä tietää, niin onko miten helppoa saada vuokra asuntoja jos on kyseinen merkintä rikosrekisterissä ? Asia ei ehkä tähän palstaan kuulu, mutta laitan sen nyt tähän samalla kuitenkin.
Olisin tosi iloinen, jos saisin järkeviä vastauksia jos tiedätte paremmin :)
Kiitos !
rikosrekisteri ja ravintolatyö ?
6
384
Vastaukset
- öllikölvi
Näpistyksestä ei tule rikos rekisteri merkintää. Koska se ei ole rikos vaan rike.
Rikokset käsitellään oikeudessa ei muualla. Ja ravintola-alalla ei haittaa tuommoiset tulleet mitään. Sieltä löydät koko elämän kirjon. On etsintäkuulutettuja,ex vankeja,juoppoja ja narkkeja.Toki suurinosa on ns.rehellisiä suomalaisia. - mävaan1112
kiitoksia vastauksesta :)
- näinon88
ei tarkisteta, ellet hae poliisiin, puolustusvoimiin tai ehkä suomen pankin tyylisiin paikkoihin. kouluruokalassa tarkistetaan lapsiin kohdistuneet ja väkivaltarikokset
- rAvintololoistija
Voidaan tehdä suppea turvallisuusselvitys jos hakee esimerkiksi ravintolapäällikön hommaan, siinä kun sitä rahaa joutuu melkolailla käsittelemään.
- Niin maailma makaa
Miks matalapalkka-aloilla pitäis ees tarkistaa jotain rikosrekisteriä? Oivin rangaistus olis just se, että jos ja kun on se rikosrekisteri (kuten mullakin) niin mihinkään muualle ei pääsisi töihin kuin matalapalkka-alalle. HAH. Huvittaa jotenkin, että kun firmassa maksetaan jotain ihan kuppasta, Mikki Hiiri-tason liksaa, niin sitten viel aletaan jeesustelee, että: "Et voi tulla meille töihin, kun olet kerran tuommoiseen tekoon syyllistynyt."
Pitäis olla puhdas pulmunen, päästäkseen raataa nälkäpalkalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123940MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar802049Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214908Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3818