Olen ostamassa monitoimityökalua ja olen päätynyt kahteen merkkiin joko Leathermanin tai Victorinoxin työkaluun. Joten käyttäjien kokomuksia laadusta ovatko kalut hintansa väärtejä? Ja kumpaan minun tulisi päätyä?
Leatherman vai Victorinox Swisstool
3
207
Vastaukset
- Kyllä ovat
hintansa väärttejä. Ja merkki on makuasia. Victorinox on painavampi, jos se mitään ratkaisee.
Minulla on molemmat (leathermanneja useita malleja), enkä osaa sanoa paremmuusjärjestystä.- vic voittaa
Swisstool on ruostumaton ja paljon parempi laadultaan kuin letukka. Siksitoiseksi Victorinox antaa elinikäisen takuun multitool -vermeilleen. Minulla on swisstool spirit vyölläni.
- Supertool kestää
Minullakin on useampi Leatherman, mutta yksi on ylivoimaisesti paras kestävyydeltään ja laadultaan: Supertool 200. Ei petä koskaan ja aina kestää vaikka sitä käyttäisi raisustikin väärin työssä.
Työhousujen vyöllä pidän supertoolin mukana aina.
Käytännössä Supertool on ainoa jota kannan muutenkin mukanani ellen päätä ottaa swisstoolia vyölle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja4163235Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1331792Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan211560Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481420- 881180
Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa651156Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta341151En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm821074Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1551030Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar209940