Olen ostamassa monitoimityökalua ja olen päätynyt kahteen merkkiin joko Leathermanin tai Victorinoxin työkaluun. Joten käyttäjien kokomuksia laadusta ovatko kalut hintansa väärtejä? Ja kumpaan minun tulisi päätyä?
Leatherman vai Victorinox Swisstool
3
280
Vastaukset
- Kyllä ovat
hintansa väärttejä. Ja merkki on makuasia. Victorinox on painavampi, jos se mitään ratkaisee.
Minulla on molemmat (leathermanneja useita malleja), enkä osaa sanoa paremmuusjärjestystä.- vic voittaa
Swisstool on ruostumaton ja paljon parempi laadultaan kuin letukka. Siksitoiseksi Victorinox antaa elinikäisen takuun multitool -vermeilleen. Minulla on swisstool spirit vyölläni.
- Supertool kestää
Minullakin on useampi Leatherman, mutta yksi on ylivoimaisesti paras kestävyydeltään ja laadultaan: Supertool 200. Ei petä koskaan ja aina kestää vaikka sitä käyttäisi raisustikin väärin työssä.
Työhousujen vyöllä pidän supertoolin mukana aina.
Käytännössä Supertool on ainoa jota kannan muutenkin mukanani ellen päätä ottaa swisstoolia vyölle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1504048Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3903135Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142028Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa111728Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51148Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar69985- 71974
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23881- 71849
- 45809