Voiko tähän uuteen Auris Hybridiin asennuttaa Webaston tai Eberin?
Entä löhkolämmittimen rinnalle akkulaturin?
Auto olisi tolppapaikalla kotona ulkona ja paivittäinen ajomatka kaupunkialueella n.20km. Eli Webastoa tarvittaisiin sulattamaan auton ikkunat työpaikalla ja akkulaturia taas tarvittaisiin akun ylläpitoon lyhyen ajomatkan takia.
Kokemuksia?
Auris Hybrid & Webasto
15
4089
Vastaukset
- Kiala Viulu
Ei voi. Ei kestä pakkasta.
- OlenFiksu
Mikä ei kestä pakkasta?
Webasto?
- Pitääkö olla talli
Mites tuollainen hybridi sopii stadilaiselle, jolla ei ole lämmintä autotallia tai edes sähköpistettä lämmitintä varten. Miten toimii systeemit 30 asteen pakkasilla kadunvarresta lähdettäessä? Hybridinhän sanotaan olevan paras juuri kaupungissa.
- Hybridguru
Toyotan hybridit sopivat erinomaisesti talvikäyttöön.
Vakiona mm. lämmitysvastukset ilmakanavissa ja hukkalämmöntalteenotto pakokaasuista, joka nopeuttaa moottorin lämpiämistä ja nostaa hyötysuhdetta.
TM talvitesteissä Toyotan hybridit ovat pärjänneet myös hyvin.
Talvisin auton esilämmitys alentaa auton kylmäpäästöjä, polttoaineen kulutusta ja moottorin kulumista. Nämä pätee myös hybrideihin. - ei kestä pakkasia!
Noi sähkövehkeet ei kestä maamme talvea. Toyon hypriitit on kehitetty vain lämpimiin maihin kuten Epsanjat ja Ranskat. Maamme pakkasissa hybiridt sekoileel akut simahtaa ja auto jää tien poskeen. Kysyppäs asiaa hinausliikkeistä kun ne kuskaa Priuksiakin joka päivä satoja talviaikaan tien poskesta merkkiliikkeeseen.
- Hypridi 1
ei kestä pakkasia! kirjoitti:
Noi sähkövehkeet ei kestä maamme talvea. Toyon hypriitit on kehitetty vain lämpimiin maihin kuten Epsanjat ja Ranskat. Maamme pakkasissa hybiridt sekoileel akut simahtaa ja auto jää tien poskeen. Kysyppäs asiaa hinausliikkeistä kun ne kuskaa Priuksiakin joka päivä satoja talviaikaan tien poskesta merkkiliikkeeseen.
Jaa. Kummasti on minulla kestänyt. Toinen hybridi nyt ja niin kuin tuossa joku kirjoitti, niin 30 asteen pakkasella käynnistyy kuin kesäkelillä. Kannattaa tutustua tuohon tekniikkaan ennen kuin puhuu höpöjä. Ensimmäistäkään ongelmaa ei kummassakaan ole ollut. Yli 250000 km hybrideillä takana.
- 9+15=24
Se lähtee kuin kesäkelillä. Siinä on sähkömoottori/generaattori joka hoitaa ajomoottorin, starttimoottorin ja laturin hommat. 650V on tuon suurin jännite ja akkupaketin suurin jännite on 205V. Sähkömoottorin suurin teho on 18kW ja vääntö 207Nm. Kyllä tuolla polttomoottori käyntiin hyrähtää varsin hätäisesti :) On tuossa myös hyvin pieni 12V akku joka ei kait paljon muuta tee kuin pitää tietokoneen yms. systeemit tulilla.
- ALD asiakas
Toyota työsuhdeautoksis, miksi? Ajan itsekkin leasing autolla ja meidän yrityksessä Toyotat eivät ole edes valittavien listoilla, joskus aikoinaan oli, mutta kukaan ei niitä halunnut joten jäänyt pois.
Toyotahan on vanha Lada kansan korvike niin älä edes mieti jos jotain järkevämpää valittavissa. Toisaalta Toyotan huoltotarve sitä luokkaa, että alkaa jo työnteko kärsimään jatkuvalla huoltamisella.- ?????
Nyt kun tuon palopuheen pidit niin miksi et samaan syssyyn kehunut sitä Vag ia?
- saakos kysyä
Millä firmalla on vielä nykypäivänä varaa pitää palkkalistoilla noin typeriä työntekijöitä?
- miksi pitäisi?
????? kirjoitti:
Nyt kun tuon palopuheen pidit niin miksi et samaan syssyyn kehunut sitä Vag ia?
Perusteltiin miksi Toyotaa ei kannata valita työsuhdeautoksi. Asialla ei ole mitään tekemistä VAG:n kehumisen kanssa.
- Kiesus sentään
miksi pitäisi? kirjoitti:
Perusteltiin miksi Toyotaa ei kannata valita työsuhdeautoksi. Asialla ei ole mitään tekemistä VAG:n kehumisen kanssa.
Häh. Mitä sitä täällä perustelemaan. Eiköhän jokainen valitse ihan sen minkä haluaa.
Vähän hyppäsi aihe sivuun tuosta aloituksesta. - Leasing,
Toyota on ihan fiksu valinta työsuhdeautoksi.
Se on edullinen leasata, varmatoiminen ja hybrideissä on pienet CO2 päästöt. Päästöillä on monissa yrityksissä merkittävä ohjaava vaikutus.
Itse en viitsi esim. saksanseisojia ottaa, koska niiden kiikuttaminen ylimääräisiin huoltoihin ottaa pannuun. Sitten ajelet sijaisautoilla etkä sillä autolla mistä maksat. - 2.4 STW
Leasing, kirjoitti:
Toyota on ihan fiksu valinta työsuhdeautoksi.
Se on edullinen leasata, varmatoiminen ja hybrideissä on pienet CO2 päästöt. Päästöillä on monissa yrityksissä merkittävä ohjaava vaikutus.
Itse en viitsi esim. saksanseisojia ottaa, koska niiden kiikuttaminen ylimääräisiin huoltoihin ottaa pannuun. Sitten ajelet sijaisautoilla etkä sillä autolla mistä maksat.Höpsis. Vain Prius ja hybrid Auris on halpoja pienten päästöjen vuoksi. kaikki muut ei-polkuautot on päästöjen vuoksi pahuksen kalliita.
- Työsuhdeautoksi?
Kaikenlaista höpinää tuli vastauksiksi, mutta yhteenkään aloituksen kysymykseen ei tullut vastausta...
Tietämätöntä porukkaa nämä tojotistit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956808- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909