Hei kaikki!
Haluaisin töihin Ankaraan, olen jo hakenutkin suomen kautta (yritysten) muutamaan paikkaan, mutta onko kenelläkään tietoa, toimiiko siellä jokin kansainvälinen rekry-firma, johon voisin ottaa yhteyttä. Kieltä en osaa, mutta olen tehnyt tuttujen kautta pätkätöitä kv-yrityksissä, joissa pelkkä tapojen osaaminen ja englanti saksa riittää...haluaisin vain pidempiaikaista työtä...
Ankaraan töihin
2
276
Vastaukset
- Ehkäpä
Kokeile Nokiaa. Sehän on tunnettu ympäri maailmaa.
- Istanbullu Zeynep
Se, etta et osaa turkkia on todella suuri miinus. Lisaksi oletan etta sulla ei ole myoskaan tyolupaa Turkkiin tai Turkin passia. Jos sulla ei ole lakimiehen tutkintoa, voit loytaa Ankarasta vain englanninkielisia lastenhoitajan toita. Vain lakipapereilla voi loytaa kunnon duunia ulkomaalaisista firmoista vaikka ei olisikaan tyolupaa. Ankara on taynna ulkomaalaisia, myos suomalaisia, joilla on taydellinen turkinkielen taito ja tyoluvat.
Lisaksi tyonhaku Turkissa kay aina paikanpaalla. Kukaan ei palkkaa tai edes katso CV:ta jos sulla ei ole osoitetta Ankarassa. Lisaksi englanninkielentaitosi taytyy olla todella hyva; Turkissa asuu todella paljon ausseja, uusiseelantilaisia, britteja ja amerikkalaisia, suurin osin istanbulissa ja ankarassa jotka hallitsevat kansainvalisten firmojen tyonsaantia. Mita taas Nokiaan tulee; sen tarkein tsto on istanbulissa, ja sinne paasee kielitaidottomana toihin vain jos on suomesta lahetetty insinoori.
Suosittelen etta keraat potin rahaa, menet ankaraan, opiskelet kielen 3-4 kuukaudessa ja sitten alat etsia toita. Muuten: ei toivoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069