Tendea lastenhoitopalvelu rahastus, VÄLTTÄKÄÄ

Timor.

Pitänee tännekkin katkerana tilittää Tendea hoivapalveluportaalin käytöstä. Laitoin tuonne hyvänoloisena palveluna ilmoituksen laskenhoitopalveluiden hakemisesta ja vastauksia kyllä tulikin.
Tarkemmin katsottuna huomaa, että vastausten lukeminen vaatii maksullisen palvelun hankinnan kohtuullisen kovalla 35 €/kk hinnalla. Tilasin kuitenkin palvelun kuukaudeksi ja löysinkin tuolta hoitajan, ei siinä mitään.

Muttamutta, ilman että missään maksuhetkellä, tilaushvistuksessa tai salasanavahvistuksessa mitenkään ilmoitetaan, onkin tilaus automaattisesti jatkuva. Eli vaikka saa vahvistuksen, että tilaus on ajalle 1.5 - 1.6, niin näin ei ole vaan tilaus ilman erillisiä ilmoituksia kuukausittain uusiutuu, jos sitä ei erikseen peru. Ja tähän on havaittavissa ainoastaan luottokorttilaskusta.
Tarkemman tutukimuksen perusteella tämä ehto löytyy muiden palvelun ehtojen joukosta, mutta ihan kuluttajasuojalain mukaista ei lien tiedon piilottaminen.

Saa nähdä miten yritys suhtautuu rahojen takaisinmaksuun...

T: Timo, laiskana ehtolukija köyhänä hautaan...

4

422

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannattaisi perehtyä

      Kiitos TImo!!

      Käytin itse samaa palvelua ja ilman tämän lukemista en olisi ymmärtänyt käydä sopimustani katkaisemassa! Laitoin palveluun reklamaation ja jos mitään ei kuulu, en jätä asiaa siihen... niin ja rahasta tässä ei ole kyse, vaan periaatteesta. Tämä on mielestäni tahallinen harhautus...

      • norppa]]

        mulle voi soittaa jos haluu koiransa tai kissansa hoitoon 0465781784 tai laittaa sähköpostia [email protected]


    • gda

      Hei,
      minäkin ihmettelin, miksi tililtä lähtee aina 35€/kk luottokorttilaskulla. Ja merkkinä ei ole Tendea vaan Betreut/Berlin. MInäkin olin tilannut vain kuukauden jakson, jotta löydän hoitajan. Ja sieltähän löytyikin monta.

      Nyt on kortti kuoletettu, eivätkä voi enää laskuttaa. Täytyy pyytää vielä rahat takaisin!!!

    • surkea on palvelu

      Et ole ainoa pettynyt. Arvasin ettei tuo toimi.

      tein ilmaisen ilmotuksen johon kirjoitin oman sähköpostiosoitteen.

      vastauksia on tullut mutta suurin osa vastaajista ei tajua vastata kirjoittamaani osoitteeseen. Laittavatvain sieltä vastaa nappia joten en voi itse vastata heille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5105
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3207
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1800
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1345
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe