Pitänee tännekkin katkerana tilittää Tendea hoivapalveluportaalin käytöstä. Laitoin tuonne hyvänoloisena palveluna ilmoituksen laskenhoitopalveluiden hakemisesta ja vastauksia kyllä tulikin.
Tarkemmin katsottuna huomaa, että vastausten lukeminen vaatii maksullisen palvelun hankinnan kohtuullisen kovalla 35 €/kk hinnalla. Tilasin kuitenkin palvelun kuukaudeksi ja löysinkin tuolta hoitajan, ei siinä mitään.
Muttamutta, ilman että missään maksuhetkellä, tilaushvistuksessa tai salasanavahvistuksessa mitenkään ilmoitetaan, onkin tilaus automaattisesti jatkuva. Eli vaikka saa vahvistuksen, että tilaus on ajalle 1.5 - 1.6, niin näin ei ole vaan tilaus ilman erillisiä ilmoituksia kuukausittain uusiutuu, jos sitä ei erikseen peru. Ja tähän on havaittavissa ainoastaan luottokorttilaskusta.
Tarkemman tutukimuksen perusteella tämä ehto löytyy muiden palvelun ehtojen joukosta, mutta ihan kuluttajasuojalain mukaista ei lien tiedon piilottaminen.
Saa nähdä miten yritys suhtautuu rahojen takaisinmaksuun...
T: Timo, laiskana ehtolukija köyhänä hautaan...
Tendea lastenhoitopalvelu rahastus, VÄLTTÄKÄÄ
4
454
Vastaukset
- Kannattaisi perehtyä
Kiitos TImo!!
Käytin itse samaa palvelua ja ilman tämän lukemista en olisi ymmärtänyt käydä sopimustani katkaisemassa! Laitoin palveluun reklamaation ja jos mitään ei kuulu, en jätä asiaa siihen... niin ja rahasta tässä ei ole kyse, vaan periaatteesta. Tämä on mielestäni tahallinen harhautus...- norppa]]
mulle voi soittaa jos haluu koiransa tai kissansa hoitoon 0465781784 tai laittaa sähköpostia [email protected]
- gda
Hei,
minäkin ihmettelin, miksi tililtä lähtee aina 35€/kk luottokorttilaskulla. Ja merkkinä ei ole Tendea vaan Betreut/Berlin. MInäkin olin tilannut vain kuukauden jakson, jotta löydän hoitajan. Ja sieltähän löytyikin monta.
Nyt on kortti kuoletettu, eivätkä voi enää laskuttaa. Täytyy pyytää vielä rahat takaisin!!! - surkea on palvelu
Et ole ainoa pettynyt. Arvasin ettei tuo toimi.
tein ilmaisen ilmotuksen johon kirjoitin oman sähköpostiosoitteen.
vastauksia on tullut mutta suurin osa vastaajista ei tajua vastata kirjoittamaani osoitteeseen. Laittavatvain sieltä vastaa nappia joten en voi itse vastata heille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1034563Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743831335- 1861062
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091052Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86950Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11882- 64866
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10837