Yksin turussa

ei tästä tuu mitään

Onko turussa muita nuoria yksinäisiä? olen alkanut juomaan kaljaa arkipäivisin koska muutakaan tekemistä ei ole. En ole mikään kummajainen tai muutenkaan outo tyyppi. Kaverit vaan on jäänyt pikkuhiljaa pois kuviosta... löytyykö muita? olen 22mies

50

1037

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jallujalava

laita viestiä, varmaan aika monta samanlaista tällä suunnalla, ketään ei ilm. jaksa vaivautua kun pelkää ettei toiseen voikaan luottaa.

• kyllä tästä jotain

Sama tarina mulla, vaikka ikää vähän enempi...

• asdfsfkjsdlf

Yksinäisiä turkulaisia kyllä riittää. Sen näkee siitäkin kuinka monta turkulaisten seuranhakuilmoitusta tältäkin palstalta löytyy.

• mies turuust

Mä käyn salilla. Kaljan kittaaminen ei oikein kiinnosta, tai ei kovin usein.Viikonloppuisin saatan ottaa muutaman oluen mut en mä mitään kännissä ole.

• huhhuh1

Kävin myös salilla, mutta sitten aloin masentumaan. Olen vieläkin aika hyvässä kunnossa fyysisesti, mutta en varmaan kauaa.. Nyt hakemaan taas muutama bisse..Onneks huomen perjantai ni pystyy vetäsee kunnon kännin. T. aloittaja

• 15+14

Mist päin Turkua oot?

• Turkutyttö

Mäkin käyn salilla. Eikä oo sieltä mitään kiirettä kotiin, ku kotona ei kukaan odota.

• Tehkää tänne omat käyttäjätunnukset ja sopikaa yv:llä tapaamisia. Itse olen nähnyt tän palstan kautta neljää ihmistä, ja huomenna on tarkoituksena mennä porukalla grillaamaan. Mullekin saa kuka vaan laittaa halutessaan viestiä, enkä usko muidenkaan palstalla pyörivien turkulaisten teidän yhteydenotoista pahastuvan.

• Tylsää123

Oon tästä jokirannasta. T aloittaja

• yks vaan

En halua tehdä käyttäjätunnusta mutta jos joku antaa infonsa niin voin laittaa viestiä.

• Tyttö20.

Harmi, etten asu Turussa. Olisin muuten mielelläni voinut olla siellä sinun kanssasi. Jos edes olisit halunnut. Minu seura ei vaan monelle tunnu kelpaavan...

• Lauranen

Täällä yksi yksinäinen nainen Turusta. Olen 27-vuotias.. Masennuksesta kärsinyt tässä monia vuosia ja ystävät sitä myöten jääneet. Jotenkin jo niin "tottunutkin" tähän yksinoloon ettei aina osaa edes kaivata enää seuraa... (vaikka pohjimmiltani sitä kaipaankin enemmän kuin mitään muuta..)

Asun itse keskustassa...lähellä puolalanpuistoa.

• Lauranen
        Lauranen kirjoitti:

Täällä yksi yksinäinen nainen Turusta. Olen 27-vuotias.. Masennuksesta kärsinyt tässä monia vuosia ja ystävät sitä myöten jääneet. Jotenkin jo niin "tottunutkin" tähän yksinoloon ettei aina osaa edes kaivata enää seuraa... (vaikka pohjimmiltani sitä kaipaankin enemmän kuin mitään muuta..)

Asun itse keskustassa...lähellä puolalanpuistoa.

Joo,ja mulla vähän sama juttu käyny tuon alkomahoolin kanssa. Sitä tekee mieli juoda vähän liiankin usein... Aiemmin olin hyvässä kunnossa,nyt alkanut kunto heikeenee ja painoo kertyy ku ei jaksa kiinnostaa ku syöminen ja juominen. Huoh.

• Lopeta se juominen

"olen alkanut juomaan kaljaa arkipäivisin koska muutakaan tekemistä ei ole"

Mitä helvettiä? Eikö mielikuvitus riitä siihen, että lähtisit kuntoilemaan, kirjastoon, kaupungille istuskelemaan tai vaikka Ruissaloon pitkälle kävelylenkille?

• 4366366436

Masentunut ei välttämättä jaksa/ole kiinnostunut muusta kuin nopeasta fixistä, jolla saa aivojen reseptoreita lykättyä vähän positiivisempaan asentoon edes hetkeksi..

• aina yksin

No mä en juo vaan ulkoilen (kävelen ja pyöräilen) joka päivä. Kirjastossa on norkoiltu ja melkein joka paikassa paitsi juottoloissa. Mut heti alkaa kuolemaan kun kotioven avaa. Yksinäisyys siellä odottaa. En ole enää nuori joten vielä vähemmän tod.näk. löytää kavereita tai ystävää Turusta. Eikö täällä ole muita yksinään muualta tulleita? Maahanmuuttajatkin seurustelevat vain omissa piireissään. Koiraa en enää ota, sitten en voisi edes matkustella.

• 43255252
        aina yksin kirjoitti:

No mä en juo vaan ulkoilen (kävelen ja pyöräilen) joka päivä. Kirjastossa on norkoiltu ja melkein joka paikassa paitsi juottoloissa. Mut heti alkaa kuolemaan kun kotioven avaa. Yksinäisyys siellä odottaa. En ole enää nuori joten vielä vähemmän tod.näk. löytää kavereita tai ystävää Turusta. Eikö täällä ole muita yksinään muualta tulleita? Maahanmuuttajatkin seurustelevat vain omissa piireissään. Koiraa en enää ota, sitten en voisi edes matkustella.

Jos sä olet tuo aloittaja, niin olethan sä silloin nuori.

• 43255252 kirjoitti:

Jos sä olet tuo aloittaja, niin olethan sä silloin nuori.

Selvästikään hän ei ole aloittaja, koska aloittajahan juo. Itsellä vähän samoja ongelmia, paitsi en nyt kokoajan juo yksin - vaan ennemminkin olen ensin pitkään yksin, mutta kun kyllästyn siihen menen porukan kanssa juomiseen - Eli toisinsanoen ei löydy porukkaa muuhun kuin siihen juomis tarkoitukseen yleensä. Vähän on toistavia nuo ehdoitukset että "kuntoilkaa tai istukaa kirjastossa" ei kumpikaan niistä kaikkea aikaa silti vie, ja välttämättä kaikilla ei ole niihin mielenkiintoa.

Itsellenihän kelpaa erittäin monen ikäiset kaverit, vaikka parikymppinen olenkin - Mutta en asu turussa tällä hetkellä, vaan pk-seudulla, joskin olen myös Turussa asunut.

• Miksi pullo
        lymphaticus kirjoitti:

Selvästikään hän ei ole aloittaja, koska aloittajahan juo. Itsellä vähän samoja ongelmia, paitsi en nyt kokoajan juo yksin - vaan ennemminkin olen ensin pitkään yksin, mutta kun kyllästyn siihen menen porukan kanssa juomiseen - Eli toisinsanoen ei löydy porukkaa muuhun kuin siihen juomis tarkoitukseen yleensä. Vähän on toistavia nuo ehdoitukset että "kuntoilkaa tai istukaa kirjastossa" ei kumpikaan niistä kaikkea aikaa silti vie, ja välttämättä kaikilla ei ole niihin mielenkiintoa.

Itsellenihän kelpaa erittäin monen ikäiset kaverit, vaikka parikymppinen olenkin - Mutta en asu turussa tällä hetkellä, vaan pk-seudulla, joskin olen myös Turussa asunut.

No jo se on perkele, ettei ns. aikuinen ihminen muuta tekemistä keksi kuin juomisen. Ihan oikeasti, eikö yhtään hävetä tuo mielikuvituksettomuus?

Kansalaisopistolta löytyy kursseja, sinne vaan opettelemaan vaikka puukontaontaa, soitinrakennusta, bändisoittoa tai joogaa.

Eikö oikeasti yhtään yläkerrassa raksuta, että voisi hankkia harrastuksia sen juomisen sijaan?

• Miksi pullo kirjoitti:

No jo se on perkele, ettei ns. aikuinen ihminen muuta tekemistä keksi kuin juomisen. Ihan oikeasti, eikö yhtään hävetä tuo mielikuvituksettomuus?

Kansalaisopistolta löytyy kursseja, sinne vaan opettelemaan vaikka puukontaontaa, soitinrakennusta, bändisoittoa tai joogaa.

Eikö oikeasti yhtään yläkerrassa raksuta, että voisi hankkia harrastuksia sen juomisen sijaan?

No ei taida itselläsi "yläkerrassa raksuttaa" kun lukee tuota näsäviisasta tekstiäsi. En olekaan sitä mieltä että juominen on ainoa mahdollinen tekeminen, mutta se on se tuttu ja turvallinen - ja siitä saa hetkellistä mielihyvää oloihinsa. Ja esimerkiksi minua ei kiinnostaisi värkkäillä käsitöitä kansanopistoilla - Kuntoilemassa käyn sillon kun joku lähtee mukaan. Ja eine harrastukset ilmaisia ole, kaikilla ei ole varaa törsätä kalliisiin harrastuksiin.

Kaikkia ei myöskään kiinnosta tehdä yksin asioita, koska voi kokea asioiden tekemisen vaativan myös sosiaalisen aspektin. Joten juominen josta saa hetkellisen fiilikset, että voi pitää hauskaa vaikka yksinään on varmastikin monelle se ensimmäinen mieleen juolahtava ratkaisu. Voisit ehkä itse yrittää ajatella toistenkin kannalta, ennenkuin lauot ignorantteja kommenttejasi.

• ???

Onko vittu hienoo spämmii tää Suomi24 täytee paskaa..?!?

• kjhkhhkii

Eiköhän S24:sta turhempiakin viestejä löydy. Vai mitä tarkoitat?

• Alkuperäinen aloitta

Ei vaan jaksa kiinnostaa mikään, kaikki tuntuu jotenkin turhalta. Olen käynyt ruissalossa muutaman kerran kävelemässä, mutta ei tuntunut miltään :D
      Jotenkin vaan tuntuu että ei ei sitä valoa näy tunnelin päässä vaikka mitä tekisin :s

• Julma totuus

Ei se valo sinne tunnelin päähän juomallakaan tule. Itse joudut valosi hakemaan oma-aloitteisesti jotain harrastaen. Harrastuksissa aika monesti tapaa ihmisiä, jolloin et yhtäkkiä olekaan yksin.

• Aivan näinhän se on, kun ei kiinnosta mennä yksin tutustumaan erilaisiin "harrastuksiin" ja toiseksi, millä rahalla? Ilmaiset tekemiset rajoittuvatkin aika paljon tuohon kaupunkia ympäri kävelyyn, ehh. Olisi vain kiusallista istua yksin jossain penkillä mahdollisten eväiden kanssa ja "tarkkailla menoa"

• raitis yksikkö

Totuus on, että (uusia) kavereita löytyy vain (vanhojen) kavereiden kautta. Ja jos niitä kavereita ei alunperinkään ole, niin tyhjää on tulevaisuudessakin.
        Tää on niiiiin koettu.

• TietotuusElämä?
        raitis yksikkö kirjoitti:

Totuus on, että (uusia) kavereita löytyy vain (vanhojen) kavereiden kautta. Ja jos niitä kavereita ei alunperinkään ole, niin tyhjää on tulevaisuudessakin.
        Tää on niiiiin koettu.

baariin ja siellä sosiaalistut ja kaveeraat muiden yksinäisten kanssa...
        mene opiskelemaan jotain/töihin

tosin suomessa kun ollaan (maailman parhaita maita kuulemma) niin täältä ei saa välttämättä edes paskaduuneja, opiskelupaikkoja saa 25% hakijoista ja loput joutuu menemään joihinkin pajajuttuihin tai nöyryyttäviin "koulutuksiin" joista ei mitään hyötyä, ja sitten asuminen on niin kalista ettei edes opiskelijat voi kaikki tulla toimeen ilman prostituutiota...

elämä on ihanaa:)
        kannattaa ainakin yrittää hakea joka paikkaan ja yrittää...
        niinhän se steve jobskin teki:)
        mutta niin teki ne 10000000 muutakin joista ei kerrota koska he eivät menestyneet

taivaassa tai helvetissä nähdään!

• turusta1

Kyllä helsinkiin voin lähtee, eihän sinne pitkä matka edes ole. Kiva kuulla että turussakin on myös näitä yksinäisiä :) Käytkö viikonloppuisin missään turussa?, puolalasta nainen.

• yks vaan

No haluisko joku tulla seuraksi tutustumaan johonkin uuteen harrastukseen? Ei sitä tilanne parane kotona istumalla...
      Itse en juo alkoholia joten baareissa ei tule käytyä kuin harvoin.

• eteenpäin nuoret

Ala tekemään niin treffejä jonnekin kuntosalille tai teerveempään paikkaan. Kaljanjuontipourukat kannattaa paremminkin kiertää niin kaukaa kuin pystyy. Eipä noissa porukoissa sitä luottamustakaan pitemmän päälle rakennu.

• mie11

Ryyppyseuraa Turusta? ois se mukavampi jonku kaa ryypätä ku yksin...

• Turkuboy_

Sulle ja muillekin seuraa etsiville vinkiksi, että tehkää profiili - siinä on hyvä lähtökohta seuranhaulle ja voi yksityisviestin (tai sähköpostin, mikäli sellainen ilmoitettu profiilissa) kautta ottaa yhteyttä.

• etrwyetuw

Täällä kanssa seuraa kaippaava parikymppinen turusta. Seuraa baarissa käymiseen yms. kyllä löytyy, mutta ois kiva saada kavereita joiden kanssa vois ihan selvinpäinkin viettää aikaa....

• Åbolandiasta

Missä profiili?? :D

• mies yksin 30 v

Lähteeks joku risteilylle turku-tukholma. Ajattelin lähtee itse..Asun turussa.

• Sara

Tääl kans yks 23v täysin kaveriton muija turusta. Lapsi ja mies on mutta kavereita illan istujaisiin, kuntosalille tai kaupois kiertelyyn ei ole. Tahtois joskus jutella ja viettää aikaa muidenkin ihmisten kans kun oman perheensä.

• ihan itte

"ja sitten asuminen on niin kalista ettei edes opiskelijat voi kaikki tulla toimeen ilman prostituutiota..."

Ihan vain tiedoksi, että kukaan suomalainen ei tosiaankaan ole pakotettu myymään itseään Suomessa. Vähän järkeä ja realismia näihin väitteisiin!

Kyllä Suomi on sitten kamala maa, kun täällä voi kuka tahansa mennä kirjastoon ilmaiseksi, käydä sitä kautta netissä, lukea lehdet, lainata mitä vain kirjoja, levyjä ja filmejä - kaikki ihan ilmaiseksi. Siellä voi istua lämpimässä vaikka koko päivän.

Eikä kenenkään suomalaisen tarvitse nähdä nälkää, asua paljaan taivaan alla, pärjätä ilman terveydenhuoltoa jne.

Te, jotka näistä valitatte, säästäkää yhden kuukauden sossurahanne ja ostakaa menolippu vaikka Intiaan. Ehkä sitten silmänne avautuvat ja ymmärrätte missä valtavassa rikkaudessa te elätte, vaikka kukaan tämän ketjun kirjoittajista ei edes käy töissä ja eikä siten itse kustanna mitään käyttämistään palveluista.

Tiedättekö, että negatiiviset ajatukset synnyttävät uusia negatiivisia ajatuksia, tuntemuksia ja tunteita. Kun ajattelet 10 kertaa, että kylläpä elämä on paskaa, niin ajattelet niin seuraavat 100 tai 1000 kertaa.

Elämänsä eteenpäin vieminen on ennen kaikkea itsestä kiinni.

• Roope-setä

Sinulla on kyllä todella harvinaislaatuinen kyky tunnistaa viesteistä (joissa ei ole mainittu sanallakaan käykö henkilö töissä vai ei) , että hän ei ole töissä missään!

• omin käsin minäkin
        Roope-setä kirjoitti:

Sinulla on kyllä todella harvinaislaatuinen kyky tunnistaa viesteistä (joissa ei ole mainittu sanallakaan käykö henkilö töissä vai ei) , että hän ei ole töissä missään!

No, mutta kun hän suuressa viisaudessaan kirjoituksellaan näyttää mahtavaa esimerkkiä positiivisuudesta, jota hän myös toisilta kärttää!

• aina on tekemistä... voi vaikka pelaa pleikkaa tai nauraa omille vitseilleen. Niin minä ainakin teen :P
      (ja olen tosi huono pelaamaan ja vitsit on vieläkin heikompia x)

• Mua kiinnostais myöskin nähdä uusia ihmisiä. Muutaman mukavan kaverin olen jo onnistunut tän palstan kautta saamaan, mutta uudet tuttavuudet on edelleen tervetulleita. Uskallan lisäksi luvata kaverieni puolesta, että hekin haluaisivat nähdä uusia kasvoja. Tässä olis siis hyvä mahdollisuus tutustua useampaan ihmiseen lyhyessä ajassa. Mut saa kiinni yksityisviestillä; rohkeasti vaan tuumasta toimeen. :)

• amelia_earhart

Yksin olen ollut minäkin jo 27 vuotta, vedän puoleeni ainoastaan kusipäisiä mulkkuja, haluaisin oikeesti tavata nais puolisia Turusta, naama on kirveellä veistetty ja köyhäkin olen.

Yksin olen ollut vuosia ja ois vihdoin kiva tavata joku. Lumikonkadulla olen asunut viimeset 26 vuotta about, ja aion asua loppuelämänkin samassa paikassa.

Mihin ihmeeseen symppikset ihmiset on kadonnu? Onko niitä viel Turussa?

Mua ei oikeen kiinnosta mikään muu ku tietokone, leffassa en käy koska ne on rahan riistoa, kapakassa en käy koska en juo, kauppoja voin kiertää mut en osta mitään.

Ois kiva alkaa harrastamaan naisen kanssa jotain, vaikka taistelulajeja, keilailua mitä tahansa, haluun pois himasta ja harrastamaan jotaki (halpaa).

Olen siis mies, älkää antako nimimerkin hämätä =) Fanitan vaan Ameliaa tässä.

• 456778

Höh.. olisin kiinnostunut, jos et olisi mies. :(

• tuksu92

Jep. Vähän sama ongelma on alkanut kalvamaan myös itseäni sen myötä kun erottiin tyttöystävän kanssa. Kaverit kaikki melkeen seurustelee ja aika harvoin on mitään tekemistä :/

Oisko tääl ketään, joka vois hengata :D tai alottaa jonku harrastuksen?

• yksin_85

Joo sama vika täällä, aika yksin tulee oltua päivästä toiseen :(

• arki rullaamaan

Miten aloittajalla menee. Joko olet keksinyt jotain?

• kalmankalpea
    • kalmankalpea

Liity couchsurffaajien yhteisöön niin saat uusia ystäviä ! Porukkaan on helppo liittyä eikä se maksa mitään. Mitään velvoitteita ei jäsenille ole ! Sinun ei siis tarvitse majoittaa ketään toista jäsentä yöksi asuntoosi ! Se homma on täysin vapaaehtoista !

Turun couchsurffaajilla on säännöllinen tapaaminen kerran kuussa. Kutsu seuraavaan tapaamiseen ( 8/1 kl 19:00 - 21:00 ) on tässä:
      https://www.couchsurfing.com/events/307674
      ( Sinun täytyy kirjautua sisään jotta voit nähdä tuon sivun ! )

Kutsu tapaamiseen on tällainen:

Hi everyone! (Yes, that means you!!!)
      Welcome to the regular monthly CS meeting!
      The monthly meets are a great chance to meet other like-minded locals and travelers, have a drink and share experiences.
      During the darker and colder part of the year, the meetings are usually held at Kerttu, a stone's throw from the train station. So come by yourself, bring along your surfers (and hosts) or take with you the friend who's really interested in CouchSurfing but doesn't really know how to get started.
      The meetings start at 19 and don't really have a fixed ending time. Sometimes we go to sleep early, sometimes we decide to continue to a rock gig or to a night club and party until early hours, you never know in advance. But usually we've stayed at the original meeting place at least until 21, so it doesn't matter if you join us a bit late.

Tapaamiseen on toistaiseksi ilmoittautunut 5 henkilöä, joista 1 ( järjestäjä ) on suomalainen.

Tapaaminen on osoitteessa Läntinen Pitkäkatu 35.

Couchsurfers- yhteisön jäsenenä voit luoda myös omia tapaamisia ja kutsua muita jäseniä mukaan. Ja muunkinlaisia tapaamisia voi tietysti luoda kuin pubi-iltoja.

• kalmankalpea
    • Henkkkkka341

Morjesta kaikki! Oon 24 v jätkä Turusta ja oisin kiinnostunu hengaamaan jonkun seuraa vailla olevan kanssa jos kiinnostaa! voit laittaa mailia [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      3886
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2439
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1577
    4. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1157
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      23
      1057
    6. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      894
    7. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      872
    8. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      73
      841
    9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      100
      809
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      800
    Aihe