Olen 47v lapseton nainen enkä ole koskaan ollut avo- tai avioliitossa enkä kihloissa. Olen asunut kimppa- ja soluasunnoissa nuorempana mutta pääasiassa kuitenkin aina yksin. Seurustelusuhteita on ollut useita, pisin yli 8v ja joitakin 1-5v. Nyt olen ollut 5v yksin. Seurustellessa asuttiin aina omissa asunnoissamme.
Onko muita kaltaisiani? Välillä törmään ihmettelyihin etenkin miesten taholta. En ole mitenkään suunnitellut elämää näin, se vain meni näin. En kylläkään ole mitenkään erityisesti kaivannut ns.normimeininkiä ja lapsiakaan en ole koskaan halunnut.
Joskus tulee mieleen, että millaistahan se yhdessäasuminen kumppanin kanssa on ja millaista perhe-elämä. Sitä toki koin lapsuuden perheessä mikä oli tavallinen perhe. Onko muita samanlaisia? Vai olenko ainoa Suomessa ikäluokassani? Lisäksi olen vielä ainoa lapsi.
Jos on muita niin oletteko tälläinen vastentahtoisesti vai omasta halusta?
Olenko harvinainen tapaus?
3
205
Vastaukset
- xkässäri
No et ole ainut.Se elämä vaan menee rataansa,ei sitä loputtomiin pysty suunnittelemaan.Meitä yksineläjiä on paljon.Osa varmaan on omastakin halustaan,minä jo kaipaisin kaveria vierelle.
Sitä ei vaan jaksa enää baareissa pyöriä.
tv.m45 - ParisuhdeKene
Itse olen myös 47-vuotias (mies), ja en ole koskaan ollut missään vakavammassa suhteessa. Minulla ei ei ole lapsia. Nautin täysin rinnoin sinkkuudesta, enkä edes haaveile minkäänlaisesta parisuhteesta. Luonteeltani olen hyvin dominoiva, joten sekin lienee jo este toimivalle ja tasavertaiselle parisuhteelle, jollaista ihmiset kaiketi yleensä etsivät suhteestaan. Tosin, jos joku haluaa tulla parisuhteessa alistetuksi (ei seksuaalisesti) ja mukautetuksi ajattelumaailmaani niin mikäs siinä...
- On meitä
"En ole mitenkään suunnitellut elämää näin, se vain meni näin. En kylläkään ole mitenkään erityisesti kaivannut ns.normimeininkiä ja lapsiakaan en ole koskaan halunnut."
Samat sävelet täälläkin. Olen 45v. mies, enkä minäkään ole koskaan ollut avo- tai avioliitossa kihloista puhumattakaan. Olen ollut jo 7v. yksin ja en ainakaan tällä hetkellä osaa ketään sen kummemmin kaivatakaan elämääni. Pärjäilen näinkin.
Mutta mistä sen tietää, kuinka kohtalokkain seurauksin tulen vielä johonkin naiseen törmäämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059