Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Olenko harvinainen tapaus?

totaalisinkku

Olen 47v lapseton nainen enkä ole koskaan ollut avo- tai avioliitossa enkä kihloissa. Olen asunut kimppa- ja soluasunnoissa nuorempana mutta pääasiassa kuitenkin aina yksin. Seurustelusuhteita on ollut useita, pisin yli 8v ja joitakin 1-5v. Nyt olen ollut 5v yksin. Seurustellessa asuttiin aina omissa asunnoissamme.

Onko muita kaltaisiani? Välillä törmään ihmettelyihin etenkin miesten taholta. En ole mitenkään suunnitellut elämää näin, se vain meni näin. En kylläkään ole mitenkään erityisesti kaivannut ns.normimeininkiä ja lapsiakaan en ole koskaan halunnut.

Joskus tulee mieleen, että millaistahan se yhdessäasuminen kumppanin kanssa on ja millaista perhe-elämä. Sitä toki koin lapsuuden perheessä mikä oli tavallinen perhe. Onko muita samanlaisia? Vai olenko ainoa Suomessa ikäluokassani? Lisäksi olen vielä ainoa lapsi.

Jos on muita niin oletteko tälläinen vastentahtoisesti vai omasta halusta?

3

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xkässäri

      No et ole ainut.Se elämä vaan menee rataansa,ei sitä loputtomiin pysty suunnittelemaan.Meitä yksineläjiä on paljon.Osa varmaan on omastakin halustaan,minä jo kaipaisin kaveria vierelle.
      Sitä ei vaan jaksa enää baareissa pyöriä.
      tv.m45

    • ParisuhdeKene

      Itse olen myös 47-vuotias (mies), ja en ole koskaan ollut missään vakavammassa suhteessa. Minulla ei ei ole lapsia. Nautin täysin rinnoin sinkkuudesta, enkä edes haaveile minkäänlaisesta parisuhteesta. Luonteeltani olen hyvin dominoiva, joten sekin lienee jo este toimivalle ja tasavertaiselle parisuhteelle, jollaista ihmiset kaiketi yleensä etsivät suhteestaan. Tosin, jos joku haluaa tulla parisuhteessa alistetuksi (ei seksuaalisesti) ja mukautetuksi ajattelumaailmaani niin mikäs siinä...

    • On meitä

      "En ole mitenkään suunnitellut elämää näin, se vain meni näin. En kylläkään ole mitenkään erityisesti kaivannut ns.normimeininkiä ja lapsiakaan en ole koskaan halunnut."

      Samat sävelet täälläkin. Olen 45v. mies, enkä minäkään ole koskaan ollut avo- tai avioliitossa kihloista puhumattakaan. Olen ollut jo 7v. yksin ja en ainakaan tällä hetkellä osaa ketään sen kummemmin kaivatakaan elämääni. Pärjäilen näinkin.
      Mutta mistä sen tietää, kuinka kohtalokkain seurauksin tulen vielä johonkin naiseen törmäämään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe