Kuunteleex kukaa Psy:yy????
Psy
34
366
Vastaukset
En kuuntele..
- Gentleman!!!
Joo Gangnam Style ja Gentleman on tosi tarttuvia:DD
harvoin tulee gentlemänii enää kuunneltuu:/
Pidän psyta enemmänkin vitsinä
- graffa
Ihan jees artisti mielestäni, muutamia hyviä biisejä löytyy. Toki jokaisella on oikeus mielipiteeseen..toiset tykkää toiset ei.
- Hmmm...
Joo on se vähä vitsi. Ja ehkä jotenki pornahtava.
- sweg polliisi
Hmmm... kirjoitti:
Joo on se vähä vitsi. Ja ehkä jotenki pornahtava.
Mistä kohtaa Psy on pornohtava
- ErNuGirl4ever
Sillon kun Gangnam Style oli suuri hitti niin tuli useastikin kuunneltua, mutta en sen jälkeen ole PSY:tä kuunnellut. Ei oikein ole mun makuun. Tykkään enemmän sellaisesta raskaasta musiikista;);)
- #YoLo guy
Ooooooooo sexy ladyyy♥♡ enää en kuuntele mut sillonku se tuli nii kuuntelin gan gam stylee ja gentelmanii
- mr penis
#YoLo guy kirjoitti:
Ooooooooo sexy ladyyy♥♡ enää en kuuntele mut sillonku se tuli nii kuuntelin gan gam stylee ja gentelmanii
Kuuntelen rap mut on psyykkaril iha ok bile biisei
- ErNuGirl
Vitun VALEMINÄ!!!!!!
MÄ kuulin Gangnam stylen kaks ja puolikuukautta ennen ku ykskään teistä viime kesän alkupuolella JA kun siitä tuli massaa, EN SIITÄ ENÄÄ PASKAAKAAN VÄLITTÄNYT, koska se teki rakastamastani k-popista massaa, ja siten ihailemastani kpop artistista juopon kusipään!!! Eli en VITUS tykkää psystä...
~BTW Gentlemanin tanssi ja sävel on ostettu tyttöbändiltä BEG eli tanssi on noin 3wuotta vanha sherlockit...
Siinä mun mielipide, vaikka onkin totta että kuuntelen raskaampaakin musaa... ErNuGirl kirjoitti:
Vitun VALEMINÄ!!!!!!
MÄ kuulin Gangnam stylen kaks ja puolikuukautta ennen ku ykskään teistä viime kesän alkupuolella JA kun siitä tuli massaa, EN SIITÄ ENÄÄ PASKAAKAAN VÄLITTÄNYT, koska se teki rakastamastani k-popista massaa, ja siten ihailemastani kpop artistista juopon kusipään!!! Eli en VITUS tykkää psystä...
~BTW Gentlemanin tanssi ja sävel on ostettu tyttöbändiltä BEG eli tanssi on noin 3wuotta vanha sherlockit...
Siinä mun mielipide, vaikka onkin totta että kuuntelen raskaampaakin musaa...Minäkin lopetin kyokushin karaten käyttämisen sen jälkeen kun siitä tuli massalaji,
- Kartiotrolli
Bissen kunniax Psy:yy soimaa!! Opa gangnam stailllll
- korppi™
gangnam style on loppuun kulutettu biisi
- eienäämitää
psy oli enemmä semmone yhen hitin ihme.
- korppi™
gangnam stylea kuulee joka paikassa
Psy on tehnyt jo levy(jä?). Ei se mikään uus ole.
- Kartiotrolli
Psy vois julkasta kolmannen biisin
Kartiotrolli kirjoitti:
Psy vois julkasta kolmannen biisin
Vois julkasta sen levyn ennen kuin se unohdetaan
- Kartiotrolli
atrytone kirjoitti:
Vois julkasta sen levyn ennen kuin se unohdetaan
Kumpi mielummin psy vai jb? Oma valintani on: psy
- P.S.Y
Psy=paska struudeli yrittää
- hautajaisissaan
xdxdxd ei vittu miten hauska en voi lopettaa nauramista hahahaha
hautajaisissaan kirjoitti:
xdxdxd ei vittu miten hauska en voi lopettaa nauramista hahahaha
Älä pelkää lapseni. Minäkin olin riippuvainen ilokaasusta ennen kuin 400-vuotias munkki mestarini opetti minulle luomuveganismin kauneuden ja kamppailulajien itsekurin.
- mr penis
mestarisikiusaaja kirjoitti:
Älä pelkää lapseni. Minäkin olin riippuvainen ilokaasusta ennen kuin 400-vuotias munkki mestarini opetti minulle luomuveganismin kauneuden ja kamppailulajien itsekurin.
Psyykkari panee iha vitusti;P
- ecc__
Gentleman ja gangnam style on ihan vitun järkyttävää paskaa. Muita biisejä en ole kuullut.
- Op op op op op
Taas vaihteeks psy kuuntelus! Gangnam style just paras ja gentleman! Op op op op op opal gangnamstyle! EEEEEEEEE SEXY LADY
Olisi tällänen ei pilattu massallakin oleva biisi psylla.
http://www.youtube.com/watch?v=UmHdefsaL6I- rammlied99
Ihan hyvä. Ootteko kuullu korea:a?
- mummm
rammlied99 kirjoitti:
Ihan hyvä. Ootteko kuullu korea:a?
Muutama hyvä biisi psyltä löytyy.
- mukko
No jaa kai sitä tyhmemmäksikin voi mennä
- Spurdo spärde
Psy on just ebin
- Kartiotrolli
Spurdo spärde kirjoitti:
Psy on just ebin
Tuli taas kuunneltuu Psy:yy.
- Psyykkkari
Taas menee psy med bissee kera sidukkaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221320
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä511259Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221183- 1381013
- 100879
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten325814Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602