Psy

Kartiotrolli

Kuunteleex kukaa Psy:yy????

34

366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En kuuntele..

    • Gentleman!!!

      Joo Gangnam Style ja Gentleman on tosi tarttuvia:DD

    • harvoin tulee gentlemänii enää kuunneltuu:/

    • Pidän psyta enemmänkin vitsinä

      • graffa

        Ihan jees artisti mielestäni, muutamia hyviä biisejä löytyy. Toki jokaisella on oikeus mielipiteeseen..toiset tykkää toiset ei.


      • Hmmm...

        Joo on se vähä vitsi. Ja ehkä jotenki pornahtava.


      • sweg polliisi
        Hmmm... kirjoitti:

        Joo on se vähä vitsi. Ja ehkä jotenki pornahtava.

        Mistä kohtaa Psy on pornohtava


    • ErNuGirl4ever

      Sillon kun Gangnam Style oli suuri hitti niin tuli useastikin kuunneltua, mutta en sen jälkeen ole PSY:tä kuunnellut. Ei oikein ole mun makuun. Tykkään enemmän sellaisesta raskaasta musiikista;);)

      • #YoLo guy

        Ooooooooo sexy ladyyy♥♡ enää en kuuntele mut sillonku se tuli nii kuuntelin gan gam stylee ja gentelmanii


      • mr penis
        #YoLo guy kirjoitti:

        Ooooooooo sexy ladyyy♥♡ enää en kuuntele mut sillonku se tuli nii kuuntelin gan gam stylee ja gentelmanii

        Kuuntelen rap mut on psyykkaril iha ok bile biisei


      • ErNuGirl

        Vitun VALEMINÄ!!!!!!

        MÄ kuulin Gangnam stylen kaks ja puolikuukautta ennen ku ykskään teistä viime kesän alkupuolella JA kun siitä tuli massaa, EN SIITÄ ENÄÄ PASKAAKAAN VÄLITTÄNYT, koska se teki rakastamastani k-popista massaa, ja siten ihailemastani kpop artistista juopon kusipään!!! Eli en VITUS tykkää psystä...

        ~BTW Gentlemanin tanssi ja sävel on ostettu tyttöbändiltä BEG eli tanssi on noin 3wuotta vanha sherlockit...

        Siinä mun mielipide, vaikka onkin totta että kuuntelen raskaampaakin musaa...


      • ErNuGirl kirjoitti:

        Vitun VALEMINÄ!!!!!!

        MÄ kuulin Gangnam stylen kaks ja puolikuukautta ennen ku ykskään teistä viime kesän alkupuolella JA kun siitä tuli massaa, EN SIITÄ ENÄÄ PASKAAKAAN VÄLITTÄNYT, koska se teki rakastamastani k-popista massaa, ja siten ihailemastani kpop artistista juopon kusipään!!! Eli en VITUS tykkää psystä...

        ~BTW Gentlemanin tanssi ja sävel on ostettu tyttöbändiltä BEG eli tanssi on noin 3wuotta vanha sherlockit...

        Siinä mun mielipide, vaikka onkin totta että kuuntelen raskaampaakin musaa...

        Minäkin lopetin kyokushin karaten käyttämisen sen jälkeen kun siitä tuli massalaji,


    • Kartiotrolli

      Bissen kunniax Psy:yy soimaa!! Opa gangnam stailllll

    • korppi™

      gangnam style on loppuun kulutettu biisi

    • eienäämitää

      psy oli enemmä semmone yhen hitin ihme.

      • korppi™

        gangnam stylea kuulee joka paikassa


    • Psy on tehnyt jo levy(jä?). Ei se mikään uus ole.

      • Kartiotrolli

        Psy vois julkasta kolmannen biisin


      • Kartiotrolli kirjoitti:

        Psy vois julkasta kolmannen biisin

        Vois julkasta sen levyn ennen kuin se unohdetaan


      • Kartiotrolli
        atrytone kirjoitti:

        Vois julkasta sen levyn ennen kuin se unohdetaan

        Kumpi mielummin psy vai jb? Oma valintani on: psy


      • Kartiotrolli kirjoitti:

        Kumpi mielummin psy vai jb? Oma valintani on: psy

        Selvä psy


    • P.S.Y

      Psy=paska struudeli yrittää

      • hautajaisissaan

        xdxdxd ei vittu miten hauska en voi lopettaa nauramista hahahaha


      • hautajaisissaan kirjoitti:

        xdxdxd ei vittu miten hauska en voi lopettaa nauramista hahahaha

        Älä pelkää lapseni. Minäkin olin riippuvainen ilokaasusta ennen kuin 400-vuotias munkki mestarini opetti minulle luomuveganismin kauneuden ja kamppailulajien itsekurin.


      • mr penis
        mestarisikiusaaja kirjoitti:

        Älä pelkää lapseni. Minäkin olin riippuvainen ilokaasusta ennen kuin 400-vuotias munkki mestarini opetti minulle luomuveganismin kauneuden ja kamppailulajien itsekurin.

        Psyykkari panee iha vitusti;P


    • ecc__

      Gentleman ja gangnam style on ihan vitun järkyttävää paskaa. Muita biisejä en ole kuullut.

    • Op op op op op

      Taas vaihteeks psy kuuntelus! Gangnam style just paras ja gentleman! Op op op op op opal gangnamstyle! EEEEEEEEE SEXY LADY

      • rammlied99

        Ihan hyvä. Ootteko kuullu korea:a?


      • mummm
        rammlied99 kirjoitti:

        Ihan hyvä. Ootteko kuullu korea:a?

        Muutama hyvä biisi psyltä löytyy.


    • mukko

      No jaa kai sitä tyhmemmäksikin voi mennä

      • Spurdo spärde

        Psy on just ebin


      • Kartiotrolli
        Spurdo spärde kirjoitti:

        Psy on just ebin

        Tuli taas kuunneltuu Psy:yy.


    • Psyykkkari

      Taas menee psy med bissee kera sidukkaa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1320
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      51
      1259
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1183
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      100
      879
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      325
      814
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe