Olen 17 vuotias ja lähdössä Malagaan 18 vuotiaan ystäväni kanssa parin viikon päästä, ongelmana on kuitenkin se että kummallakaan ei tietenkään voi olla vielä luottokorttia, mikä olisi hotellia varatessa tärkeä. Vanhempieni luottokortteja olisi mahdollista käyttää netistä hotellia varatessa, mutta yleensä sisäänkirjautumisen yhteydessä pyydetään näyttämään vielä luottokorttia.
Olen ottanut sähköpostitse yhteyttä lukuisiin hotelleihin ja tiedustellut olisiko luottokortin sijasta mahdollista käyttää esimerkiksi käteistalletusta panttina takauksesta, mutta mistään ei vastata. Miten muut luottokortittomat matkaajat ovat menetelleet?
Hotelliin vanhemman luottokortilla?
3
160
Vastaukset
- luottokortti
Minkä vuoksi olet tuollaista mennyt kysymään hotelleilta?
Ei heille ole merkitystä onko kortin omistaja mukana vai ei, koska ovat saaneet luottoyhtiöltä rahat varauksesta.
Olen itse monta kertaa varannut hotellin luottokortilla eli siis maksanut hotellin netissä, EIKÄ IKINÄ OLE hotellissa kyselty luottokorttini perään.
Mistä olet moiseen käsitykseen tullut että sitä korttia kysytään?
Jos otat hotellin netin kautta, niin maksat sen siinä samalla kun painat nappia varaa ja syötät luottokortin tiedot sinne.
Olen varannut myös monelle tutulle kortittomalle ystävälleni hotellin omalla kortillani, eikä heiltäkään ole kyselty hotellissa kortin omistajaa.
Ja niille irvileuoille tiedoksi, että en varaa teille huoneita omalla kortilla.
Olen tehnyt sitä vain LUOTETTAVILLE YSTÄVILLE, en siis kaikille.- visamaster0
Kyllä kai hotellin voi maksaa myös käteisellä,(pankkikortilla)netissä?Kaikilla ei syystä tai toisesta ole minkäänlaista luottokorttia.Eihän se niin voi olla ettei kortiton voi ollenkaan matkustaa.
- 11+11
Edelliset ovatkin selvittäneet asiaasi. Netissä voit kenen tahansa (joka suostuu) luottokortilla maksaa omat hotelliyöt valmiiksi tai tehdä vain varauksen itsellesi. Eri hotelleilla tai nettibookkaajilla on erillaisia menettelyjä ko. asiassa. Vrt hotels.com, booking.com tai hotellien omat sivut.
Voit maksaa vanhempiesi kortilla koko oleskelun suoraan varauksen yhteydessä ja silloin hinta on yleensä halpa, mutta varauksen muutos tai peruutus saattaa käydä kalliiksi.
Jos teet vain varauksen netistä luottokortilla, niin hotelliin ilmoittautuessasi kerrot, että maksat kuitenkin käteisellä lähtiessäsi tai jos he haluavat, niin vaikka heti lyöt rahat tiskiin koko varaamaltasi ajalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397810Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412009Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5979- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822