Olen 17 vuotias ja lähdössä Malagaan 18 vuotiaan ystäväni kanssa parin viikon päästä, ongelmana on kuitenkin se että kummallakaan ei tietenkään voi olla vielä luottokorttia, mikä olisi hotellia varatessa tärkeä. Vanhempieni luottokortteja olisi mahdollista käyttää netistä hotellia varatessa, mutta yleensä sisäänkirjautumisen yhteydessä pyydetään näyttämään vielä luottokorttia.
Olen ottanut sähköpostitse yhteyttä lukuisiin hotelleihin ja tiedustellut olisiko luottokortin sijasta mahdollista käyttää esimerkiksi käteistalletusta panttina takauksesta, mutta mistään ei vastata. Miten muut luottokortittomat matkaajat ovat menetelleet?
hotelliin ilman luottokorttia?
1
316
Vastaukset
- parga
No ainakin kun booking.comin kautta olen varannut lukemattomia hotelleja, niin ei koskaan ole hotellissa kysytty sitä samaa korttia ja lähtiessä on voinut maksaa jollain muulla kortilla tai käteisellä. Tosin meillä aina vain noin kolmen tähden hotelli. Luottokortti takaa varauksen, jos esim. asiakas ei saavu perille eukä ole perunut varausta, jolloin hotelli on oikeutettu veloittamaan kortilta esim. yhden yön maksu varausehtojen mukaan. Varatkaa siis äidin/isän kortilla hotla ja jos sisäänkirjautuessa haluavat nähdä kortin, selittäkää tilanne. Taatusti kelpaa käteistalletuskin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621127Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661097- 501090
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731019Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153932Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717867- 89857
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182820Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu106744Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka51713