Hedelmäsalaattia

Mansikkaa <3

"Missä olet?" kysyin häneltä puhelimessa malttamattomana. Olimme sopineet hänen tulostaan toimistolle, jossa olemme jo useamman kerran nautiskelleet toisistamme ja sellaisesta läheisyydestä, jota vain toinen aikuinen voi sinulle antaa. "Olen tulossa. Koita nyt hetki pärjäillä yksiksesi. Lue vaikka odotellessasi joku novelli", nauroi hän puhelimeen tunnistaen kuumenneen kiukaani tuottaman höyryn äänestäni.

"Vai pärjäile yksiksesi..." ajattelin ja avasin työkoneeni selaimen. Osuin novelliin, jossa kaksi suomalaista seikkailijatyttöä sai Etelä-Euroopassa oikein kunnolla melaa. Novellin lukeminen sai himoni vyörymään niin, että oli pakko nostaa mekon helmaa ja alkaa hivelemään kostunutta ja turvonnutta pesääni. Mekon alla ei ollut piksuja, koska hän ilahtuu siitä tavatessamme niin kovin... Novelli jatkui ja voimakkaat mielikuvat vaativat sormia järeämpiä otteita. Otin pöytälaatikosta aarteeni, häneltä saamani dildon, jonka avulla saattelin itseni samaan jamaan kuin novellin tytöt. Tosin he saivat mustaa ja minä kumista pinkkiä.

Harkitsin hekuman hetkellä avaavani oven valmiiksi, jotta hän löytäisi minut puuhistani toimistolle tullessaan. Riski vieraan ihmisen tulosta oli kuitenkin liian suuri, ja jatkoin yksinäisiä nautintojani. Värinät ja tärinät, joiden aaltoihin pääsin, tuotti ihanan raukeuden tunteen. "Tätä lisää, mutta ei enää yksin! Tule jo!"

Hän viipyi vielä, kun sammutin tietokoneen. Olin hakenut ruokatunnilla mansikoita, ja perkailin ne odotellessani. Valuttelin ananasrenkaiden tölkistä mehut pois ja asettelin herkut astiaan, josta niitä olisi helppo nauttia. Vatkasin kermavaahdon pursotusvalmiiksi. "Tästä ei voi tulla kuin hauskaa... Tämä ananasrengas ei kyllä mahdu hänen ympärilleen?", ajattelin mielessäni ja juuri kun olin sovittamaisillani ananasta dildon ympärille soi ovisummeri.


.... jatkuuko ensi viikolla?...

6

4155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ananasaaaaa

      Jatka toki, saadaan tietää sopiiko ananas. ;)

    • Mansikkaa <3

      Avasin oven ja pääsin suoraan syliin. Luullakseni hänellä oli pikainen tarve saada selville, olinko pitänyt lupaukseni jättää piksut pois. ”Pienillä asioilla on merkitystä”, ajattelin huvittuneena saadessani jälleennäkemisestä riemukkaan suudelman. Korkokengät jalassa olin lähes hänen pituisensa ja sovin hänen syliinsä kuin olisi minua varten luotu. Vaan ei ole.

      Siirryin työhuoneeseeni ja kävin hetkeä aikaisemmin kiihkeän session todistaneeseen työtuoliini istumaan. Raotin jalkani kutsuvasti, eikä sanoja tarvittu kun hän jo osasi toimia. Jalkojeni väliin polvistuneena hän minua edelleen huumaavasti suudellen työnsi sormensa kuumaan kosteikkooni, ja teki sormin sen minkä niin usein ennenkin. Ruuti oli yksin vietetyistä hekuman hetkistä huolimatta tosi kuivaa ja vavahteluni lähtivät nopeasti yltyen liikkeille niin että olin pudota tuolista. ”Otatko tuon pinkin?” pyysin. Hän nousi hetkeksi ylös ja otti kaapin päältä sinne laittamani rakkaan leluni. Pieni hengähdystauko tuli tarpeeseen. Jalkojen tärinäkin asettui hetkeksi.

      ”Tein niin kuin puhelimessa käskit. Luin ennen tuloasi yhden novellin”, kerroin hänelle. Kerroin myös tarinan keskeisimmät tapahtumat ja huomasin miten hävytön puheeni ja rohkeat sanavalintani saivat hänet kiihottumaan. Istuin edelleen tuolissa hänen kiusoitellessaan minua dildon kanssa. Kiusoittelu eteni kunnon survomiseksi – se tuntui niin luvattoman hyvältä! Lopulta hän paineli minua pinkin kanssa niin kiivaasti, että taas uuden orgasmin saatuani tuntui viisaammalta siirtyä lähemmäs lattiaa. Hänen piti kuitenkin ensin käydä suihkussa huuhtomassa työpölyt iholtaan. Minä hain keittiöstä valmistelemani hedelmät ja jääkaapista pullon kermavaahtoa.

      ”Onneksi laitoit sen viestin, että olit hakenut mansikat ja kerman. Meillä olisi ollut tuplavaahdot”, kertoi hän kuivaillessaan itseään pyyhkeeseen. Näin kerran televisiosta, miten eräs pariskunta elvytti parisuhdettaan hedelmä- ja kermaleikeillä. Keskustelimme ohjelmasta ja totesimme, että voisi olla ihan kokeilemisen arvoinen juttu. Ajatuksemme ja ajoituksemme olivat menneet aika hyvin yksiin! Olin toivonut, että leikkien paikka olisi ollut hotellihuoneen pehmeä sänky, mutta toimiston lattia sai nyt riittää. Levitin lattialle pehmeän peiton, ja asetuin makuulle. ”Olisiko nyt ensimmäisen kattauksen aika?”

      • takahali

        Ja olin niiiin valmis tarttumaan myös siihen kermavaahtoon ja suhauttelemaan sitä rakkaani kriittisiin paikkoihin alkaen nänneistä ja päättyen vatsan kautta ihanasti trimmatulle ja kiihkeälle vitulle. Reippaasti siis kermavaahtoa nännien päälle ja siihen vielä koristeeksi pikkuiset mansikat - oih tuota näkyä.

        Nuo rinnat saavat minut jo muutenkin aivan villeiksi, koska ne ovat vaan niin taivaalliset - isot ja ihanat.

        Kertokoon ihana Mansikkatyttöni jatkosta tarkemmin, koska hänellä on tuo sana paremmin hallussa . . .


    • Mansikkaa <3

      Hänen keskittynyt ilmeensä ja kylmä kermavaahto nännien päällä saivat minut kiemurtelemaan naurusta. Mansikat olivat pudota rintojen tärinässä, ja kermaa piti saada vielä alemmaskin. Rintojen alle…vatsalle… alavatsalle … ja karvattomille häpyhuulille. Vain nännien päät saivat koristeiksi loppusadon kypsät mansikat, kun hänellä selvästikin oli kiire päästä lipaisemaan kielellänsä sieltä, missä kuuma kosteus odotti jo uudenlaista nautintoa. Kun kermavaahto oli nuoltu kaikkialta pois, oli nauru vaihtunut voihkinaksi. Sain pitkän vaniljalta maistuvan suudelman. ”Mukavaa vaihtelua äyriäisen makuun”, sanoin hänelle ja taas nauratti. Miten ne voivatkaan ihmisen eroottiset eritteet maistua niin voimakkaasti äyriäisille?

      Mansikoilla herkuttelu jatkui suudelmien välillä. Kohta sain sisääni luomupinkkiäkin. Ei ole ihanampaa asentoa kuin saada lähetyssaarnaajassa oma rakas iholle ja tuntea hänen pitkät ja vahvat painalluksensa sisälläni! Jalkojen siirtäminen olkapäille muuttaa kulmaa niin, että jos vaan hänen polvensa kestävät, on kyyti joskus aika kylmää mutta samalla ihan mahtavaa. Hän nauttii minun nautintoni katselemisesta – ainakin rintojen pomppimisesta jos ei muuten. Välillä kiepsahdimme toisin päin: vaikken koskaan heppatyttö ole ollutkaan, on ratsastaminen nykyään erittäin rakas harrastus. Haarakyykyssä saan hänet sisääni niin että kurkunpäätäni kutittaa, ja lihaksillani saan tehdä hänelle niin hyvää. Aina ei mennä täyttää laukkaa, joskus rauhallinen käyntikin toimii. Toista samalla pehmein suudelmin ja hävyttömin puhein hyväillen.

      Alkoi olla toisen kattauksen aika. Oli hänen vuoronsa asettua selinmakuulle. Otin hedelmäkulhosta ananasrenkaan, ja totesin pelkällä katseella, ettei ollut toivoakaan saada sitä ehjänä hänen uljaan, komeimman koskaan näkemäni, kyrpänsä juureen. Avasin rengasta yhdestä reunasta, ja pujotin sen ihan tyveen saakka. Ananakseen jäi vielä monen sentin aukko. Suihkautin kermavaahtopullosta pitkän vanan vaniljaista hyvää alkaen kyrpän päästä ananakselle. Hetken aikaa vain katselin ja annoin nautinnon pitkittyä.

      Kumarruin kohti herkullista ateriaani, ja puraisin ananaksesta. ”Tämä on hyvää – ihan tuoreen makuinen!” kehuin hänelle hedelmää ja kurotin antamaan suustani pienen maistiaisen. Hänkin piti ananaksen mausta minun keskittyessäni jo nuolemaan pois kermavaahtoa. Lyhyin, kiusoittelevin lipasuin nuolin kermaa pois aloittaen juuresta päätyen nuppiin, joka odotti jo pääsyänsä suuhuni. Upotin hänet kokonaan suuhuni, ja kädellä kyrvän juuresta hieroen ja kiveksiä paijaillen imin ja nuolin, suukottelin ja nautin niin kuin en koskaan ennen. Nautin suunnattoman paljon hänen voihkeittensa kuulemisesta ja kiusoittelin taas vähän hampaillani kyrvän päätä. Vaniljan ja hedelmän maut olivat jo kaikonneet – jäljellä oli hänen elämäneliksiirinsä, jota valui vuolaana pitkin vartta. Suonet pullistelivat niin että epäilin räjähdyksen olevan aika lähellä.


      ..epäilen Sinun siellä lukevan tätä ja räjähdyksen olevan pian käsillä?

    • takahali

      niin tarkasti sinä tunnut minut tuntevan. Ei totta tosiaan ole kaukana, kun tätä yhteistä iltapäivän hetkeä ennen kesälomaa muistelen.

      Se että Sinä olet hyvä suustasi olen minä puolestani onnellinen, että saan nauttia siitä kahdessa eri merkityksessä. Toisaalta mahtavista keskusteluista ja toisaalta taas tajunnan rajamaille saattamistasi nautinnon hetkistä, kun kiusoittelun jälkeen nuolet, näykit ja lopuksi imet kaluani niin, että pelkään laukeavani jo nyt suuhusi.

      No ei ihan sentään vielä ja oikeasti sitä ei ole vielä koskaan tapahtunutkaan vaikka voin sanoa, että muutaman kerran on ollut todella lähellä. Nyt en pystynyt vastustamaan halua pienelle suupanolle, josta niin ihana muisto taannoiselta hotelliyöltä on jäänyt mieleen. Hiljaa ja rauhallisesti liu'utan turvonnutta penistäni huuliesi välistä kuunnellen samalla voinko yhtään tihentää tahtia.

      Tunnen kuinka annat minun nauttia ja samalla urhoollisesti otat vastaan hiljakseen nopeutuvaa tahtia tulevaa aisaa. Tekee niiin taivaallisen hyvää.

      Ennen kolmatta kattausta saan taas hyväillä sinua oikein kunnolla. Voi taivas miten ihminen voi ollakin märkä. Pidän niin siitä, kun saan sormineni sinut väreilemään oikein kunnolla ja huomaan kuinka kroppa alkaa menemään nautinnosta siltaan. Sormeni pää alkaa hiljakseen härnätä turvoksissa olevaa klitorista, toinen sormi uppoutuu kohti märkää ja lämmintä vakoa, jota kielenikin käy välillä lipaisemassa. Nam, nam, nam
      Pyysin sinua samalla koskettelemaan niitä ihania rintojasi ja näpläämään noita turvonneita nännejä, koska se näyttää niiin kauniilta. Auliisti teit sen, mutta aivan yhtä paljon et siitä tuntunut kiksejä saavan kuin minä.

      tässä vaiheessa taisi jo toinenkin sormi tulla kaveriksi kosteaan lähteeseesi..

    • Mansikkaa <3

      Eipä ole vikaa hänenkään taidoissaan kielimiehenä.

      Tällä kertaa hän ei päässyt minua suuhun panolla yllättämään. Silloin vuosia sitten hotellissa vähän säikähdin hänen kiivauttansa – olikohan pelaamamme seksiaiheinen lautapeli saanut uudet voimat liikkeelle? Tämä matka, jolla hänen kanssaan olen saanut tulla tutuksi omien (ja vähän myös hänen) tarpeiden kanssa on ollut täynnä toinen toistaan hienompia nautinnollisia kokeiluja ja rajan ylityksiä. Hän kuulee ja näkee minut kokonaisena naisena niin, että tunnistaa missä rajat milloinkin ovat. Nyt hän odottaa lupaani laskea suuhuni, mitä kunnioitan todella paljon. Pieni osa minusta kuitenkin toivoo, että hän yllättää minut niin kuin silloin, kun vähän minua alistaen sängyn pääty seinään ryskyen pani minua suuhun.

      Nautinnon hedelmäsalaattimme seuraavat palaset luotiin 69:ssä. Asento on haastava, kun ei tiedä keskittyäkö saamaan vai antamaan. Tuntea hänen taitavat sormensa sekä sisälläni että klitoriksellani saa aikaan heikotusta, jonka takia on hetkittäin vaikea kannatella itseään. Samalla on ihana tuottaa suulla hänelle nautintoa, jota myöhemmin yksinäisyyden hetkillä voi muistella… Tällä kertaa ojensin hänelle apuvälineeksi pinkin kumitehtaan luomuksen. ”Nussi kovempaa!” pyysin laskien hänet hetkeksi suustani, ja hän teki työtä käskettyä. Aaaaah – ihan mahtavaa! Kokemus vei minut pois toimiston lattialta johonkin maailmaan, jossa ei ollut mitään muuta kuin suunnaton antamisen ja saamisen nautinto. Onko tämä se hetki, jota monissa tarinoissa kuvataan kahden ihmisen yhdeksi tulemiseksi?

      Halusin hänet vielä takaapäin. Asetuin kylkimakuulle ja tarjosin takapuolen hänen ulottuvilleen niin, että voi työntää ihanan kyrpänsä minuun. ”En halua tästä ikinä pois!” sanoin katkonaisella äänelläni. Takaapäin saamisen ainoa heikkous on, etten näe hänen ilmeitään enkä pääse häntä koskettelemaan. Nautinnossa on kuitenkin jotakin alkukantaista. Hän on sanonut, että takaapäin naidessa vittu tiukentuu – vai johtuiko tahdin nopea tiukentuminen kaikesta jo toteutuneesta rynkytyksestämme – ja liian pian hän joutui luovuttamaan. Kuumat viimeiset työnnöt ruiskivat sisääni hänen rakkautensa nesteet, joita riittikin valumaan kotiin saakka. Raukea mies kietoi kätensä ympärilleni ja pienen hetken annoimme hengityksen tasaantua.

      Kunnes oli aika nousta ylös, huuhdella minun ja rakkautemme tuoksut iholta ja lähteä kotiin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe