Pystyykö nainen saamaan peniksen?

Elikkä ihan mielenkiinnost kysyin et voiko naisella olla ihan penis?
Ihan aito penis et on ollu jossain leukkasessa.
Ku kerran näin naisen jolla ei ollu pillua vaan penistä shemalessa?
Onko tämä mahdollista?
Voiko nainen saada peniksen?

8

6961

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jiibe

Voihan sen varmaan jonkun leikkausten jälkeen saada mutta se on niin että mies ottaa yleensä rinnat ja leikkaukset että näyttää naiselta.

• Kartiotrolli

Strutsi

• trhf

Kyllähän naisena syntyneelle voidaan leikkauksella tehdä "penis". Tosin se on ilmeisesti edelleen - vaikka leikkaukset kehittyvätkin - lähinnä ulkonäköjuttu. Se ei voi saada erektiota ilman jotain penistukea eikä siinä juuri tuntoa ole.

Samalla tavalla miehenä syntyneelle voi leikata pillun, mutta tuskin siitäkään suuresti nautintoa saa.

• EbinRunkkari

onha olemassa niitä hermafrodiitteja joilla se on joku vamma

• fakta

Kun miehen pippeli muunnetaan pimpiksi niin se työnnetään sisään päin jolloin siitä rakentuu onkalo jota "nainen" pitää vaginanaan

Säälittävää O.O

• ultrarare

Anteeksi mutta minkä takia sua kiinnostaa tälläne tieto

• IIhminenne

Voi saada muute miks ei

• Anonyymi

Kyseiset (trans)naiset ovat käyneet prosessin läpi muuten mutta säilyttäneet peniksensä. Transmiehelle voidaan rakentaa neopenis, mutta toistaiseksi siitä ei saa täysin samanlaista kuin muilla miehillä. Itse en uskaltautunut leikkaukseen, kun pelkäsin riskejä, joten elän elämäni tekopenis housuissa, seisten virtsaaminenkin onnistuu sillä helposti niin ei herätä huomiota.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3603
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2449
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2274
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2047
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1562
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1489
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1292
    8. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1289
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      265
      1265
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1255
    Aihe