Elikkä ihan mielenkiinnost kysyin et voiko naisella olla ihan penis?
Ihan aito penis et on ollu jossain leukkasessa.
Ku kerran näin naisen jolla ei ollu pillua vaan penistä shemalessa?
Onko tämä mahdollista?
Voiko nainen saada peniksen?
Pystyykö nainen saamaan peniksen?
8
6961
Vastaukset
- jiibe
Voihan sen varmaan jonkun leikkausten jälkeen saada mutta se on niin että mies ottaa yleensä rinnat ja leikkaukset että näyttää naiselta.
- Kartiotrolli
Strutsi
- trhf
Kyllähän naisena syntyneelle voidaan leikkauksella tehdä "penis". Tosin se on ilmeisesti edelleen - vaikka leikkaukset kehittyvätkin - lähinnä ulkonäköjuttu. Se ei voi saada erektiota ilman jotain penistukea eikä siinä juuri tuntoa ole.
Samalla tavalla miehenä syntyneelle voi leikata pillun, mutta tuskin siitäkään suuresti nautintoa saa. - EbinRunkkari
onha olemassa niitä hermafrodiitteja joilla se on joku vamma
- fakta
Kun miehen pippeli muunnetaan pimpiksi niin se työnnetään sisään päin jolloin siitä rakentuu onkalo jota "nainen" pitää vaginanaan
Säälittävää O.O
- ultrarare
Anteeksi mutta minkä takia sua kiinnostaa tälläne tieto
- IIhminenne
Voi saada muute miks ei
- Anonyymi
Kyseiset (trans)naiset ovat käyneet prosessin läpi muuten mutta säilyttäneet peniksensä. Transmiehelle voidaan rakentaa neopenis, mutta toistaiseksi siitä ei saa täysin samanlaista kuin muilla miehillä. Itse en uskaltautunut leikkaukseen, kun pelkäsin riskejä, joten elän elämäni tekopenis housuissa, seisten virtsaaminenkin onnistuu sillä helposti niin ei herätä huomiota.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273603- 412449
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362274Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72047Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381489
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255