Pystyykö nainen saamaan peniksen?

Elikkä ihan mielenkiinnost kysyin et voiko naisella olla ihan penis?
Ihan aito penis et on ollu jossain leukkasessa.
Ku kerran näin naisen jolla ei ollu pillua vaan penistä shemalessa?
Onko tämä mahdollista?
Voiko nainen saada peniksen?

9

7086

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jiibe

Voihan sen varmaan jonkun leikkausten jälkeen saada mutta se on niin että mies ottaa yleensä rinnat ja leikkaukset että näyttää naiselta.

• Kartiotrolli

Strutsi

• trhf

Kyllähän naisena syntyneelle voidaan leikkauksella tehdä "penis". Tosin se on ilmeisesti edelleen - vaikka leikkaukset kehittyvätkin - lähinnä ulkonäköjuttu. Se ei voi saada erektiota ilman jotain penistukea eikä siinä juuri tuntoa ole.

Samalla tavalla miehenä syntyneelle voi leikata pillun, mutta tuskin siitäkään suuresti nautintoa saa.

• EbinRunkkari

onha olemassa niitä hermafrodiitteja joilla se on joku vamma

• fakta

Kun miehen pippeli muunnetaan pimpiksi niin se työnnetään sisään päin jolloin siitä rakentuu onkalo jota "nainen" pitää vaginanaan

Säälittävää O.O

• ultrarare

Anteeksi mutta minkä takia sua kiinnostaa tälläne tieto

• IIhminenne

Voi saada muute miks ei

• Anonyymi

Kyseiset (trans)naiset ovat käyneet prosessin läpi muuten mutta säilyttäneet peniksensä. Transmiehelle voidaan rakentaa neopenis, mutta toistaiseksi siitä ei saa täysin samanlaista kuin muilla miehillä. Itse en uskaltautunut leikkaukseen, kun pelkäsin riskejä, joten elän elämäni tekopenis housuissa, seisten virtsaaminenkin onnistuu sillä helposti niin ei herätä huomiota.

• Anonyymi

Mikä on teko penis

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      64
      5110
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2319
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      256
      2303
    4. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      2277
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1494
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      219
      1428
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      49
      998
    8. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      89
      986
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      66
      917
    10. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      12
      909
    Aihe