Ostetaan mustikkaa, vattua, puolukkaa, karpaloa, viinimarjoja omiin tarpeisiin Lahden seudulta.
Ota yhteyttä :
Puhelinnumero : 0 neljä 69 nolla 91 kaksi viisi 7
Marjoja
6
303
Vastaukset
- PERTTI ILONEN
Minä Pertti ilonen käsikiventie 2,sta pyöritän marjoja perseeni sisäpuolella reikään syvälle !!
- psykologi AnteroHeikkilä
Kyllä toi pertti ilonen on mielisairas lääkityksen tarvitsisi !!
- savonmuan hilima
psykologi AnteroHeikkilä kirjoitti:
Kyllä toi pertti ilonen on mielisairas lääkityksen tarvitsisi !!
Kateellisia vuan ovat kun itse jaksavat juuri ja juuri kaupasta mäyräkoiran kotiinsa kantaa ja täyttää keuhkosa "raikkaalla"tupakansavulla...
- ilosen pera
savonmuan hilima kirjoitti:
Kateellisia vuan ovat kun itse jaksavat juuri ja juuri kaupasta mäyräkoiran kotiinsa kantaa ja täyttää keuhkosa "raikkaalla"tupakansavulla...
Kuule hilima etkö haluaisi ostaa palstalla olevan Pertin mustikoita jotka on huljutettu ulostepötkön vieressä ja uitettu ulostenesteessä WC tiloissa käsikiventien alkupään talossa numerossa 1-2.
- bahram noorzadeh
Tehkääpäs tilaa iranilaiselle tamperelaisen fysioterapeutille bahramille voidaan kakka leikit kokeneena veteraanina
- eri noorzadeh
Korjaus:
Tarkoitin "hoidan kakka leikit kokeneena veteraanina" anteeksi virhe
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175770
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262836- 462793
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452270Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332246Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731747Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme181714- 381480
- 1711353