Ostetaan mustikkaa, vattua, puolukkaa, karpaloa, viinimarjoja omiin tarpeisiin Lahden seudulta.
Ota yhteyttä :
Puhelinnumero : 0 neljä 69 nolla 91 kaksi viisi 7
Marjoja
5
443
Vastaukset
- PERTTI ILONEN
Minä Pertti ilonen käsikiventie 2,sta pyöritän marjoja perseeni sisäpuolella reikään syvälle !!
- psykologi AnteroHeikkilä
Kyllä toi pertti ilonen on mielisairas lääkityksen tarvitsisi !!
- savonmuan hilima
psykologi AnteroHeikkilä kirjoitti:
Kyllä toi pertti ilonen on mielisairas lääkityksen tarvitsisi !!
Kateellisia vuan ovat kun itse jaksavat juuri ja juuri kaupasta mäyräkoiran kotiinsa kantaa ja täyttää keuhkosa "raikkaalla"tupakansavulla...
- ilosen pera
savonmuan hilima kirjoitti:
Kateellisia vuan ovat kun itse jaksavat juuri ja juuri kaupasta mäyräkoiran kotiinsa kantaa ja täyttää keuhkosa "raikkaalla"tupakansavulla...
Kuule hilima etkö haluaisi ostaa palstalla olevan Pertin mustikoita jotka on huljutettu ulostepötkön vieressä ja uitettu ulostenesteessä WC tiloissa käsikiventien alkupään talossa numerossa 1-2.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 475918
Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?885624Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2525579Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k324716Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️494699Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1873960- 1413500
Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!283136Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.253117Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan
Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe43051