Tiedättekö, että onko showlinjaisen siperianhuskyn kasvattajia?

Huskya ettimässä

Hei! Onko kellän hajuakaan, että onko kenneleitä jotka kasvattaisivat showlinjaisia siperianhuskeja. Oon ettiny enkä oikeen löydä.

21

439

Vastaukset

• Niitähän on Suomi pullollaan. :)

• Ainakin Arhatin, Raigomillin, Mirthmaker, Merrick, Black Happies, Friendly Face, Nimare's, Starkingdom, Talvimyrskyn, Vetokummun, Winter Chaos, Yavanna's, Falsetin ja RaDai's ovat ns. showlinjan kasvattajia, mutta suurin osa testaa koiransa käyttöominaisuudet ja myös ajavat valjakoilla vaikka ovat ns. showlinjaa...

• Ei koskaan bh

• Voitko kertoa oman mielipiteen miksi ei black happies? Mulla on sieltä husky narttu ja oon alkanut miettimään onko Kennel välinpitämätön pennuista, matoja, täitä... Käytös on oikein hyvä ja tyttö osaa kyllä olla yksi kulta. Tosin sekin voi olla siitä miten on saanut nyt kasvaa ja koulutuksesta.

• Trixiepix kirjoitti:

Voitko kertoa oman mielipiteen miksi ei black happies? Mulla on sieltä husky narttu ja oon alkanut miettimään onko Kennel välinpitämätön pennuista, matoja, täitä... Käytös on oikein hyvä ja tyttö osaa kyllä olla yksi kulta. Tosin sekin voi olla siitä miten on saanut nyt kasvaa ja koulutuksesta.

En suosittele minäkään. Olen parilta kyseisestä kennelistä pennun ostaneelta kuullut ja nähnytkin että myyvät sairaitakin pentuja, jotka luovutusiässä täynnä matoja eikä kasvattaja ota vastuuta.

• Anonyymi kirjoitti:

En suosittele minäkään. Olen parilta kyseisestä kennelistä pennun ostaneelta kuullut ja nähnytkin että myyvät sairaitakin pentuja, jotka luovutusiässä täynnä matoja eikä kasvattaja ota vastuuta.

En todellakaan suosittele minäkään. Kyseisen paikan nähtyä jäi pentu ostamatta vaikka dreeveri oli varauksessa ja hakemassa oltiin jo. Elinolosuhteissa paljon parantamisen varaa. Pennut ulostivat veriripulia. Ei tullut mieleenkään ottaa laumaan uutta verisesti ripuloivaa pentua. Edes säälistä.

• Anonyymi kirjoitti:

Minulla bh ostettu pentu. Oli virhe. En todellakaan suosittele ketään ostamaan/hankkimaan pentua sieltä. Koiralleni todettiin hilsepunkki ja giardia. Kasvattaja ei ota vastuuta. Paska maku jäi hänestä.

• Anonyymi kirjoitti:

Minulla bh ostettu pentu. Oli virhe. En todellakaan suosittele ketään ostamaan/hankkimaan pentua sieltä. Koiralleni todettiin hilsepunkki ja giardia. Kasvattaja ei ota vastuuta. Paska maku jäi hänestä.

Tehkää hyvät ihmiset tämmöisestä toiminnasta ilmoituksia eteenpäin.

• Anonyymi kirjoitti:

Tehkää hyvät ihmiset tämmöisestä toiminnasta ilmoituksia eteenpäin.

On tehty eläinsuojeluilmoitus. Ei ollut apua.

• Anonyymi kirjoitti:

On tehty eläinsuojeluilmoitus. Ei ollut apua.

Kauan on jatkunut samalla ja pahenee vaan mitä olen kuullut. Meille tuli useampi vuosi sitten bh pentu joka täynnä matoja ja oksensikin niitä. Useampi matokuuri saatiin syöttää.

Ei auttanut elsu silloinkaan.

• Punaisentuvan kennel.

• Ei sen katto vuotaa ja kennelin poika ryöstelee

• Niitä ei ole yhtäkään. Tämä on ollut pitkään ongelmana maassamme.

• Miksi ihmeessä husky pitää olla "showlinjainen", menee hyvä koirarotu meikkilinjalla pilalle

• Ei kannata kyllä bh kennelistä ostaa koiraa.. Karhukoirat pelaamattomia ja samoin dreeverit. Kasvattaja kehuu kyl kaikki miten ajaa mut ei siellä koirat saa metsää. Suosittelen välttämään koko "kasvattamoa"

• Black Happies - 410 pentua - kasvatusrotuja ainakin 5.
      Kuvitteleeko joku saavansa tällaista kennelistä laatua?

Ihan oikeasti ihmiset, miks hemmetissä että yhtään tutki asioita varsinkin, kun nykyään on tietoa (ja kokemuksia) esillä käytännössä rajattomasti!

• Laskin nyt nuo rodut. 10 erilaista rotua - kuvitteleeko joku, että joku jaksaisi paneutua 10 erilaisen rodun jalostus asioihin ja todella kasvattaisi rakkaudesta rotuun ? Määrä ei tosiaan ole laadun tae.

• Anonyymi kirjoitti:

Laskin nyt nuo rodut. 10 erilaista rotua - kuvitteleeko joku, että joku jaksaisi paneutua 10 erilaisen rodun jalostus asioihin ja todella kasvattaisi rakkaudesta rotuun ? Määrä ei tosiaan ole laadun tae.

Huskyjakin kuvien perusteella useammankin valjakon verran, missä vetourheilu ja treenaus? Ei jatkoon.

• Anonyymi kirjoitti:

Huskyjakin kuvien perusteella useammankin valjakon verran, missä vetourheilu ja treenaus? Ei jatkoon.

Black happies en suosittele kenellekään. Pennulla saapuessa matoja ja paikka erittäin epäsiisti. Koiria joka häkki täynnä ja eri rotuja. Pennut paskan keskellä. Koirasta kasvoi arka ja omaa huonon hermo rakenteen. Välttäkää hyvät ihmiset tätä lennellä, kasvattaja puhuu paremmin kuin poliitikko ja paikallinen Elli kuulemma henkilön ystävä, elsuja tehty mutta ei reagoi. Pennuilla perävalo vakuutus

• Anonyymi kirjoitti:

Black happies en suosittele kenellekään. Pennulla saapuessa matoja ja paikka erittäin epäsiisti. Koiria joka häkki täynnä ja eri rotuja. Pennut paskan keskellä. Koirasta kasvoi arka ja omaa huonon hermo rakenteen. Välttäkää hyvät ihmiset tätä lennellä, kasvattaja puhuu paremmin kuin poliitikko ja paikallinen Elli kuulemma henkilön ystävä, elsuja tehty mutta ei reagoi. Pennuilla perävalo vakuutus

Kenneliä *

• Anonyymi kirjoitti:

Miten tämä voi jatkaa aina vaan???? Ja pahemmaksi menee!!

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihdoinkin Stefan avautuu Martinan röyhkeydestä

Tätä ollaan odotettu. Stefan kertoo että Martina yrittää kiristää 200000 e Stefanilta . Näin me tää nähtiinkin. Muija sai harrastaa mitä halusi Stefan
      593
      9439
    2. Pelkkää rahastusta kunnallinen hammaslääkärikäynti

Luulisi, että EU:n kireimpiä, jo tapissaan olevia veroja maksavat suomalaiset saisivat kohtuuhintaisen kunnan hammaslääkäripalvelun, kaikkea kanssa!
      Maailman menoa
      63
      1189