Hei! Onko kellän hajuakaan, että onko kenneleitä jotka kasvattaisivat showlinjaisia siperianhuskeja. Oon ettiny enkä oikeen löydä.
Tiedättekö, että onko showlinjaisen siperianhuskyn kasvattajia?
19
6895
Vastaukset
- Show
Niitähän on Suomi pullollaan. :)
- Showpullat
Ainakin Arhatin, Raigomillin, Mirthmaker, Merrick, Black Happies, Friendly Face, Nimare's, Starkingdom, Talvimyrskyn, Vetokummun, Winter Chaos, Yavanna's, Falsetin ja RaDai's ovat ns. showlinjan kasvattajia, mutta suurin osa testaa koiransa käyttöominaisuudet ja myös ajavat valjakoilla vaikka ovat ns. showlinjaa...
- Huhhui
Ei koskaan bh
- Anonyymi
Tämän listan kasvattajista ei kyllä juuri kukaan testaa koirien käyttöominaisuuksia ainakaan virallisissa käyttökokeissa jos koiranetistä katsoo.
- T.R.Ollila
Punaisentuvan kennel.
- Koirat.ensin
Niitä ei ole yhtäkään. Tämä on ollut pitkään ongelmana maassamme.
- Anonyymi
Miksi ihmeessä husky pitää olla "showlinjainen", menee hyvä koirarotu meikkilinjalla pilalle
- Anonyymi
Itseasiassa tuo "showlinja" on se alkuperäinen rotumääritelmän mukainen linja, ja käyttölinja muokkautui jälkeenpäin kun koiria haluttiin alkaa käyttämään kilpailuissa. Että ota asioista selvää ennenkun alat tuollaista väittämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itseasiassa tuo "showlinja" on se alkuperäinen rotumääritelmän mukainen linja, ja käyttölinja muokkautui jälkeenpäin kun koiria haluttiin alkaa käyttämään kilpailuissa. Että ota asioista selvää ennenkun alat tuollaista väittämään.
Itseasiassa se alkuperäinen on kylläkin oldline.
- Anonyymi
Ei kannata kyllä bh kennelistä ostaa koiraa.. Karhukoirat pelaamattomia ja samoin dreeverit. Kasvattaja kehuu kyl kaikki miten ajaa mut ei siellä koirat saa metsää. Suosittelen välttämään koko "kasvattamoa"
- Anonyymi
Mulla on koira bh kennelistä ja on kyllä viimeinen sieltä. Koira on kyllä aivan ihana. Mutta alku ei ollut kyllä "ruusuisin"
- Anonyymi
Dreeveri on sieltä. Ja on todella toimiva ja sitkeä koira jänismetsällä. Ja kelpo perheenjäsen. Ei mitään moitittavaa.
- Anonyymi
Black Happies - 410 pentua - kasvatusrotuja ainakin 5.
Kuvitteleeko joku saavansa tällaista kennelistä laatua?
Ihan oikeasti ihmiset, miks hemmetissä että yhtään tutki asioita varsinkin, kun nykyään on tietoa (ja kokemuksia) esillä käytännössä rajattomasti!- Anonyymi
Laskin nyt nuo rodut. 10 erilaista rotua - kuvitteleeko joku, että joku jaksaisi paneutua 10 erilaisen rodun jalostus asioihin ja todella kasvattaisi rakkaudesta rotuun ? Määrä ei tosiaan ole laadun tae.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laskin nyt nuo rodut. 10 erilaista rotua - kuvitteleeko joku, että joku jaksaisi paneutua 10 erilaisen rodun jalostus asioihin ja todella kasvattaisi rakkaudesta rotuun ? Määrä ei tosiaan ole laadun tae.
Huskyjakin kuvien perusteella useammankin valjakon verran, missä vetourheilu ja treenaus? Ei jatkoon.
- Anonyymi
Kenneliä *
- Anonyymi
Itselläni on bh:lta koiranpentu husky, ja pikku herra on todella ihana, sosiaalinen ja eikä ollenkaan arka. Aivan valloittava koiruli. Madotukset ja rokotukset kaikki täysin kunnossa ja mitä itse läheltä seurannut bh:n toimintaa niin todella hyvin madotetaan ja ei se että missä ne asuu ei tee niistä koirista huonoja. Ja kasvattaja on myös ollu jälkeenpäin yhteydessä ja halunnut kuulla pennun kuulumiset että tuo ns. Perävalot homma on paska puhetta. Ja meillä husky on täysin terve ja ruumiin rakenne täydellinen. Näin kuinka kasvattaja reagoi heti ku huomasi esim yhdellä dreeverin pennulla hilsettä niin hän kyllä antoi tarvittavat lääkkeet sille että hilsettä ei ole. Kaikki koirat mitä olen tavannut bh:lla ovat todella sosiaalisia ja terveitä. Ja dreeverit kyllä ajavat ihan tavallisesti niinkuin kuuluukin. Metsää kyllä löytyy läheltä ja peltoa missä juosta ja dreeverit on kyllä päässyt ihan metsästämäänkin. Ja olen saanut seurata oman pennun kehitystä ihan syntymästä asti ja emäkin oli mitä mainioin husky. Että ottakaapa selvää asioista kunnolla ennenku alatte keskenään jauhaan paskaa..!!
- Anonyymi
🤣🤣🤣😂😂😂
- Anonyymi
Tämän viestiketjun innoittamana jätin ottamatta pennun bh kennelistä.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?143799Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja283103Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2802955Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin71981- 2401677
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk61470- 751301
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2041266Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi341089Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_41081