"Taikaolennot"?

Vampires

Tietääkö/ tunteeko joku joitain taikaolentoja tai niiden olemassa olosta?
Itse olen tutkinut vampirismia ja tullut siihen tulokseen että "taruolennoista" suurin osa voi ollakkin totta!
Elämmekö mailmassa millaiseksi luulemme sen vai onko kyse jostain aivan muusta?

10

320

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seance

"Itse olen tutkinut vampirismia ja tullut siihen tulokseen että "taruolennoista" suurin osa voi ollakkin totta! "

Mikä on saanut sinut tulemaan tähän johtopäätökseen?

• Vampires

Tuntuu hullulta että ihmisen mieli kuvitus olisi voinut luoda JOKAISEN taruolennon! Kuvitellaampa vaikka nyt esim lohikäärmettä minkälainen sairas mielikuvitus olisi luonut niin mahtavan olennon niin tarkkaa ja moni toisilleen tuntematon oli nähnyt tämän tultasyöksevän liskon!

• Minä

Tiedän ainakin yhden vampyyrin & tiedän yhden ihmissuden.
      Jos sinulla on kik messenger niin tule kysymään lisää lucywow

• Vampires

En löydä kikkiäsi

• Minä
        Vampires kirjoitti:

En löydä kikkiäsi

Se vaihtui se on lucykautto

• Vampires

Minulla ei ole kikkiä jotenkäykömsähköposti?

• Minä

• asiastatietoinen

sinuna en niitä yrittäisi etsiä ja suurin osa taikaolennoista todellakin ovat pelkkää mielikuvituksen tuotetta mut on aitojakin

sä et halua tutustua yhteenkään taikaolentoon koska jos tiedät niistä ja olet varma että niitä aidosti on elät pelossa - veikkaan kuitenkin ettet välitä näistä sanoista joten kerron sulle sen että on todella vaikeaa löytää sellasta yleensä ne löytää sut jos haluaa

sä oot selvästi kiinnostunut asiasta eli kannattaa vaikka jutella toisten kiinnostuneiden kanssa

ja toi lohikäärme. Niitä mä en ainakaan oo nähnyt ja jos niitä on niin elää erakkona jossain luolassa tai todella korkealla taivaalla muttei ainakaan vaikuta meidän elämäämme (?)

• Ihmissudeksi pyrkivä

Ite tiedän että ihmissusia on enkä elä pelossa vaan toivossa. Siinä toivossa että musta tulis sellane.

• Verilintu

Sinusta ei ikinä voi tulla vampyyria.nimittäin me olemme ylpeää kansaa emmekä ole läheskään sellaisia, minkälaiseksi meitä luulette. Me viemme energiaa emmekä omista minkäänlaisia supervoimia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      94
      3428
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2832
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      112
      2421
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      43
      1825
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      242
      1603
    6. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1547
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      41
      1545
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1340
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1316
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1191
    Aihe