Poliisi on tehnyt vuosien 1995-2013 aikana järkyttäviä löytöjä Lonttilan syrjäkujalla sijaitsevasta talosta. talo on ollut hylättynä edellisen asukkaan poismenon jälkeen, eikä siihen ole muuttanut uusia asukkaita. Lapsien tiedetään harrastaneen spiritismiä talon vintillä, jonka jälkeen talosta on kuulunut merkillisiä ääniä. naapurit ovat tehneet poliisille useita valituksia eivätkä poliisit ottaneet asiaa vakavasti. -1995 talosta löytyi naisen ruumis, johon poliisi ei ole löytänyt selitystä. Myöhemmin talon vintissä on nähty vilauksia edellisen asukkaan haamusta.
- asun tässä ihan lähistöllä, ja aika hirvittävää on että lapseni likkii kyseisen talon läheisyydessä. Miksi tätä taloa ei pureta`? Onko muut Lonttilalaiset havainneet liikettä talon pihalla? Ilmoitattehan heti poliisille niin saadaan tämä loppumaan !!!!
Riivattu talo Lonttilassa! :O
4
299
Vastaukset
- aivan123
Joo! kävelin kerran koiran kanssa talon ohi, ja koira meni ihan tolaltaan! haukkui ja oli niin vauhko, olisi mennyt talon pihaan mutta en päästänyt!!!
Poliisi tee jotain!- voivitunspedet91
uskon että poliisi tekee kaikkensa, mutta selitystä ei vain löydy, menkää itse talolle ja ottakaa selvää.
- TrueTekkenFan
Noniin, elikkäs tässä viestiketjun aloittaja :)
Koko viesti on huuhaata, sekä nuo kaksi ensimmäistä kommenttia on minun kirjoittamiani. Käytimme tätä keskustelua reality-kauhuelokuvassamme, eli ei siis mitää hätää. Kuvauspaikkana on Lahden Tonttila, josta nimi "Lonttila" on muunnettu. Jos ketään kiinnostaa niin voin linkata elokuvan tähän keskusteluun kunnes se valmistuu! :)
hyvöt jatkot! - DORKA
DORKA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992627
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1162323En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761648Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1931156- 471068
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va491063- 99981
- 46783
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6783- 106754