Lokkilinnut rääkyy/kiljuu 24/7 ja paskoo kalliin autoni maalipinnan ruvelle! Tiedän, että jos ampuu yhden lokkilinnun, niin muut lajikumppanit viestittävät siitä toisille ja ne vaihtaa paikkaa. Kysymys kuuluukin: Saako lokkilinnun ampua? Jos ei, niin miten ihmeessä niistä pääsee lopullisesti eroon?
Saako lokkilintuja ampua?
14
2890
Vastaukset
- anna mennä vaan !
kuka estää ?
- mkoijn.
Ei kannata uskoa tuota yllyttäjää. Joudut korkeintaan käräjille ja saat itsestäsi jutun Kepariin, jos turvaudut ampumiseen. Asutko jossakin turkistarhan läheisyydessä, kun lokkeja on noin paljon? Eikö sinulla ole autotallia tai autokatosta? Jollain tavalla sinun kannattaa autosi peittää, vaikka kevyellä pressulla. Itselläni on kokemusta sen verran lokkien häädöstä, että ne pelkäävät kovaa ääntä. Aikoinaan kun oli sama ongelma, hankin palan kattopeltiä, johon kumautin lekalla. Lokit häipyivät, ainakin hetkeksi.
- Lopullinen ratkaisu
Asun kerrostalossa, joten en viitsi ruveta kumauttelemaan, eikä lokkilintuja niin kauheasti ole, mutta tuottavat uskomattoman määrän melua ja paskaa! :(
- Birdlife
Myy autos. Anna rahat hyväntekeväisyyteen. Osta joku ekologinen kulkuväline. Keskity elämän ylläpitoon. Lokeilla on ihan yhtä hyvä syy olla elossa ja elää kuin sinun. Ei niistä lokeista kannata yrittää päästä eroon, kannattaa opetella elämään lokkien kanssa.
- Lopullinen ratkaisu
Myy itse polkupyöräsi ja anna rahat minulle. Ostan niillä bensaa työmatkojani varten.
- Final solution
Lopullinen ratkaisu kirjoitti:
Myy itse polkupyöräsi ja anna rahat minulle. Ostan niillä bensaa työmatkojani varten.
Tuo on väärin. Tiedät sen itsekkin. Sitäpaitsi kuljen kävellen. Ja sinä et selvästikkään tarvitse mitään hyväntekeväisyyttä.
- Paas kahtoen
Minulla on mökkirannassa lokkipariskunta joka ymmärtää puhetta. Olen "pikkupieruissa" niille sanonut,että saavat siinä asustaa,mikäli malttavat pysyä hiljaa. Ne kuuntelee ja katselee ja aivan kuin ymmärtäisivät,että totella pitää tai tulee lähtö lokkien taivaaseen. Hyvin on yhteis-elo sujunut.
- Leirintäalue
Lehtiuutisen mukaan Kalajoen hiekkasärkillä lokit olivat paskoneet vedet uimakelvottimiksi.Kolibakteerimäärät olivat satakertaisesti yli sallitun määrän.
Onhan se kyllä niinkin että lokit kerääntyvät sinne missä ihmisten jäljiltä jää roskaa ja ruoantähteitä. - anmennävaan
tottakai saa ja pitää ampua aina tavatessa!!lokit on aivan homoja ja muutenkin vittumaisia lintuja..
- Satunnainen tarkkail
Ampua voi,mut kiinni ei kannata jäädä!
- joo, joo mies
Lokkeja ei saa ampua. Syy ongelmaan taitaa olla, että sinä ruokit niitä lokkeja. Ruokkimalla lokkeja ne kerääntyvät pihapiiriisi. Leipä ja pulla ovat liian kallista heitettäväksi lokeille. Lokit menevät merelle, jos loppuu ruokkiminen
- Anonyymi
kaato paikalla saaampuu lokkeja jos on lupa siihen
- Anonyymi
Tyhmiä kyselette. Kotipihalla ja puutarhassa saa ampua vaikka karhun, jos se on häiriöksi. Tapan kaikki haittaeläimet, jotka levittävät tauteja, häiritsevät untani, paskovat joka paikkaan, jopa ikkunoihin; syövät pikkulintujen ja siilien ateriat yms. Näitä pirulaisia ovat jänis, orava, lokit, varis, harakka, myyrät ja kulkukissat, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Siis saa ampua jos kaatopaikka on kotipihalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15811059
- 545278
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452493- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131741Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421604Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351216Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6976Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952