Hei !
Minulla on kaksi uros kissanpentua 12 viikkoinen Ollut minulla 3 viikkoa jo, 15viikkonen ollut minulla vähän päälle pari kuukautta. Olen miettinyt poikien leikkausta, mutta poikien värityksen takia haluaisin teettää molemmilla yhdet pennut jonka jälkeen tarkoitus leikkauttaa jompi kumpi tai molemmat, Tuleeko leikkattu ja leikkaamaton uros toimeen jos ovat olleet pienestä asti parhaimpia kavereita, pojilla ei ole ollut ollenkaan minkäänlaista kränää. Leikkivät nukkuvat vierekkäin syövät yhtä aikaa samasta kupista. Nämä ovat elämäni ensimmäisiä kissoja joten neuvoja ?
Ja poikien pissa alkanut haisee voimakkaasti Sukukypsäkö jo ???
=)
Ps. Helsingistä leikkaamattomien tyttökissojen omistajat ottakaa yhteyttä jos olisitte kiinnostuneet teettää pentuja Minut löytää Facebookista Natalie Lindqvist ja sähköpostiosoitteeni on [email protected]
Neuvoa ?
sweet94
1
438
Vastaukset
- kisulirakas
Valitettavasti en tiedä vaikka meillä on uros kissa ja se ei ole leikattu:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071047
- 102918
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85703
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25495
- 45482
- 43482