Juu oo n alottanuas airsodfti. HaluiSin pyssyjä . Oon pelannu paljon sota-pelei k-18 yms nii tiiäx miten homma toimii, oon 70lvl perustuote cod mw2 ajattelin ostaa Marui ak, nii myydäkseen sitä kultaisella????? Ku semmoinen haluisin ostaa budjetti 300-2999koska pappa betalar
Aloitteleva airsoft
Pappia aiotte
4
126
Vastaukset
- softtyyppi
Airsoftilla ja sotapeleillä ei ole mitään yhteistä eikä kultasesta aseesta ola mitään hyötyä ku se näkyy valovuoden päähän.
- jyhrs
menkää pois codittajat täältä airsoft keskusteluista ku ei homma katos toimi samallain
- 666
vittuko oot jonne
- Markkala
Menkää te oikeat airsoft jonnet pois suomi kaks nelosesta vaikka softaajaan
Tää on codi jonneille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1473252- 2232995
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va781592Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1191014
- 58978
- 12913