O: Malli?

hosuli.

Mikähän mahtaa olla tuon yhdistelmävaunun malli? Merkki kyllä on Ora...

5

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mamikolmelle3

En mä tiedä, että osaako kukaan noista vanhemmista malleista sanoa. Onko se sulla myytävänä?

• häsyäjä

on myynnissä, ja ostajia on kolme tulossa. ois kiva tietää vm

• mamikolmelle3

Missä rattaat sijaitsevat? Onko niissä kova vai pehmeä koppa? Onko vaunut hyvässä kunnossa?

Onko pyörät laitettu myöhemmin vai ovatko ne alkuperäiset? Muuten sanoisin rattaista, että ne ovat vanha Fondeo-malli, mutta runko ja renkaat näyttävät uudemmalta. Eli siis en tiedä mallista. Koska olet ne itse ostanut? Oletko ostanut ne käytettynä? Oletko ajatellut hintaa?

• mamikolmelle3

Kyllä mä epäilen, että malli on Fondeo, joka on jo poistunut Oran mallistosta, ja johon ei enää saa yhdistettyä nykyisiä Oran ratas- tai vaunuosia. Googlasin Fondeo, Ora. En löytänyt kuvaa rattaistasi, mutta löysin kuvia Fondeo rattaista, joissa oli tuo mielestäni tuoreen näköinen metalli- ja rengasosa, joka on myös sinun vaunuissa. Epäilen sen vuoksi, että vaunusi olisi Fondeo, koska Fondeo on myös minulla. Kangasosien malli ja tyyli on samantyylinen ja sama väritykseltään (kuvio on eri) kuin sinulla on.

Minulla on näissä Fondeo-rattaissa ainoastaan ratasosa, eikä koppaa lainkaan. Sen vuoksi olisin hankkimaan vaunut, joissa olisi myös koppa. Voisitko ottaa kopasta kuvan? Onko rattaita säilytetty sisätiloissa, vai onko niihin tullut hometta?

• Hulihuli.

No ompas kyselyjä tullut. Vaunut sijaitsevat Torniossa. Sisätiloissa säilytetty kokoajan, ja ostin käytettynä puolisen vuotta sitten. Kerran meidän vauva kävi vaunuilemassa, mutta facebookin ostomyyntiryhmästä löysin Emmaljungat, niin ostin ne :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      30
      2316
    2. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      48
      2010
    3. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
      Ähtäri
      8
      1922
    4. Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset

He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien
      Maailman menoa
      42
      1651
    5. Jos voisit kysyä

Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?
      Ikävä
      133
      1317
    6. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      22
      930
    7. Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki

Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘
      Ikävä
      62
      873
    8. Jos voisit palata yhteen risteykseen

..mikä se elämässäsi olisi?
      Ikävä
      67
      846
    9. Talk Show isäntä Jimmy Kimmel sai kenkää

Vasurina heitti sopimatonta läppää murhatusta Charlie Kirkistä tai oikeammin murhaajan poliittisesta taustasta ja kuinka
      Maailman menoa
      117
      845
    10. Lamppu syttyi

Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️
      Ikävä
      67
      837
    Aihe