Lapsia koirapuistossa

Määäääääääääääääääää

Näin yhden keskustelun Jossa sanottiin ett lapsia ei saisi päästää koirapuistoon Mitäpä jos Lapsilla on kora mukana? itse olen 11v käymme usein kaverini kanssa koirapuistossa koira mukana meille ei ole valitettu olemme istuneen penkillä ja antaneet koiran(koirien) rauhassa keräämme paskat jos kkoira puistoon paskoo Mitä mieltä olette

9

197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ParsonParson

      oon 12v ja mullaki on koiran, Olen samaa mieltä kanssasi! Luin itsekkin siitä. Käyn oman parsonini kanssa usein koirapuistossa. En tietenkään päästäisi sinne mitään pikkulapsia mutta kyllä sinne lapsetkin voi tulla kunhan osaa hallita koiraansa! ;D

    • tytuiui

      Lapset ei kuulu koirapuistoon!!! Liian vaarallinen paikka alaikäisille joilla ei ole tilannearviokykyä.. Tai menette silloin kun muita ei ole siellä. Se on ok.

    • Juu tai ei

      Kyllä mun mielestä lapset voi tulla koirapuistoon, mutta itse toivoisin ettäjos joku ottaa pienempiä lapsia mukaan niin kysyis että uskaltaako heidän kanssa tulla/saako lapset moikata koiria. Meillä nimittäin koira pelkää pienempiä lapsia ja koirapuistoon tullaan sen takia että koira voi leikkiä muiden koirien kanssa, ei ihmisten. Sen takia en haluaisi että pikkulapsia jos tulee niin että ne on heti tulissa rapsuttaa kun ei toi siitä tykkää. Aikuisten antaa silittää. Pari kertaa pitänyt lähteä kun ei vanhemmat kuunnelleet kun sanottiin että voiko lapset pitää poissa meijän koiran luota, leikkipuistot on kuitenkin erikseen..

    • hei1111

      Riippuu varmasti koiran koosta ja koiran luonteesta. Nyrkkisääntönä kyllä pitäisin, että alle 12-vuotiaat vain vanhempien seurassa. Ja ihan pienempiä lapsia ei ollenkaan isojen koirien aitaukseen. Meidän 30 kiloinen koira meinannut kaata yhden jos toisenkin lapsen, kun vanhemmat antaa lasten juosta vapaana. Ja kuulin juuri, että meidän puistossa oli tullut lapsi silittelemään koiria, ilman omaa koiraa, jo olivat kysyneet ja omistajat olivat suostuneet. Sitten tytöt istuivat penkillä rapsuttaen koiria innoissaan. Että tähänkään ei ole yhtä vastausta. Kannattaa käyttää maalaisjärkeä. :)

    • 1+2+3

      Ei ei ei . Alle 16 vuotiaat vain vanhempien seurassa . Ei 11-12 vuotias pysty tekemään yhtään mitään jos oma koira alkaa öykkäröimään tai jos jonkun toisen koira käy sen oma koiran päälle . Juoksevat ja riehuvat ja kiljuvat ja koittavat halailla kaikkien muidenkin koiria .

      • äiteeitsekin.

        Niinpä en antaisi oman muksuni mennä koiran kanssa koirapuistoon edesvastuutonta niin lasta kuin koiraansa ja toisten koiria kohtaan. :(

        Jos tulee kärhämä ja lapsi menee väliin voi hän loukkaantua pahasti.

        Jos oma koirani tappaa toisen tai loukkaa sitä pahasti voi tulla kallis lasku ja suru toiselle.

        Jos lapset todistaa kun oma koira kuolee toisen koiran hyökätessä niin ei kiva. Vaikkakin vastuu on silloin itsellä.

        Koirapuistossa on monenlaista koiraa ja omistajaa aina akitoista piteistä laumanvartijaan jne..ja olen ollut koirapuistoissa jossa koirat hyökänneet toisen kimppuun..yhdeltä meni leukaluu poikki ja toista ei meinattu saada irrotettua toisesta..kaikki on mahdollista vaikka oma koira olisikin kiltti.


    • öhhöh?

      Tai sitten siinä tarkotettiin ettei pieniä lapsia. Mua pelottaa mennä koirieni kanssa jos sielä on saman kokoisia lapsia kun koiran säkä. Että koirapuisto on koiria varten ja leikkipuisto lapsia ;)

    • ihanakoira1

      oon 12v ja käyn koirapuistossa vajaa 2v 57cm 28kg nartun kanssa. ja on siellä paljon lapsia koiriensa kanssa. minä osaan kyllä toimia jos joku ärisee ja leikki menee liian rajuks.

      • ihanakoira1

        ja siitä vielä että jos koirani rupeaisi årisemään tai riehumaan niin osaan toimia yhtä hyvin kuin aikuisetkin.sain koiran kun olin 10 v ja olen kouluttanut sen tosi hyvin. ja käytänkin sellaisia 10 km lenkkejä vaikka kyseessä onkin 12v lapsi.ihan hyvin lapsikin voi omistaa koiran.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8386
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe