Näin yhden keskustelun Jossa sanottiin ett lapsia ei saisi päästää koirapuistoon Mitäpä jos Lapsilla on kora mukana? itse olen 11v käymme usein kaverini kanssa koirapuistossa koira mukana meille ei ole valitettu olemme istuneen penkillä ja antaneet koiran(koirien) rauhassa keräämme paskat jos kkoira puistoon paskoo Mitä mieltä olette
Lapsia koirapuistossa
Määäääääääääääääääää
9313
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- Harmittaa vain todetaEttä elämä on ajanut meidän ohi. Se on totuus. Me oltaisiin oltu hyvä pari nuorempana, mutta ei enää. Olen liian vanha. Naiselta.
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
Vastaukset 9
Vanhimmat
oon 12v ja mullaki on koiran, Olen samaa mieltä kanssasi! Luin itsekkin siitä. Käyn oman parsonini kanssa usein koirapuistossa. En tietenkään päästäisi sinne mitään pikkulapsia mutta kyllä sinne lapsetkin voi tulla kunhan osaa hallita koiraansa! ;D
Lapset ei kuulu koirapuistoon!!! Liian vaarallinen paikka alaikäisille joilla ei ole tilannearviokykyä.. Tai menette silloin kun muita ei ole siellä. Se on ok.
Kyllä mun mielestä lapset voi tulla koirapuistoon, mutta itse toivoisin ettäjos joku ottaa pienempiä lapsia mukaan niin kysyis että uskaltaako heidän kanssa tulla/saako lapset moikata koiria. Meillä nimittäin koira pelkää pienempiä lapsia ja koirapuistoon tullaan sen takia että koira voi leikkiä muiden koirien kanssa, ei ihmisten. Sen takia en haluaisi että pikkulapsia jos tulee niin että ne on heti tulissa rapsuttaa kun ei toi siitä tykkää. Aikuisten antaa silittää. Pari kertaa pitänyt lähteä kun ei vanhemmat kuunnelleet kun sanottiin että voiko lapset pitää poissa meijän koiran luota, leikkipuistot on kuitenkin erikseen..
Riippuu varmasti koiran koosta ja koiran luonteesta. Nyrkkisääntönä kyllä pitäisin, että alle 12-vuotiaat vain vanhempien seurassa. Ja ihan pienempiä lapsia ei ollenkaan isojen koirien aitaukseen. Meidän 30 kiloinen koira meinannut kaata yhden jos toisenkin lapsen, kun vanhemmat antaa lasten juosta vapaana. Ja kuulin juuri, että meidän puistossa oli tullut lapsi silittelemään koiria, ilman omaa koiraa, jo olivat kysyneet ja omistajat olivat suostuneet. Sitten tytöt istuivat penkillä rapsuttaen koiria innoissaan. Että tähänkään ei ole yhtä vastausta. Kannattaa käyttää maalaisjärkeä. :)
Ei ei ei . Alle 16 vuotiaat vain vanhempien seurassa . Ei 11-12 vuotias pysty tekemään yhtään mitään jos oma koira alkaa öykkäröimään tai jos jonkun toisen koira käy sen oma koiran päälle . Juoksevat ja riehuvat ja kiljuvat ja koittavat halailla kaikkien muidenkin koiria .
Niinpä en antaisi oman muksuni mennä koiran kanssa koirapuistoon edesvastuutonta niin lasta kuin koiraansa ja toisten koiria kohtaan. :(
Jos tulee kärhämä ja lapsi menee väliin voi hän loukkaantua pahasti.
Jos oma koirani tappaa toisen tai loukkaa sitä pahasti voi tulla kallis lasku ja suru toiselle.
Jos lapset todistaa kun oma koira kuolee toisen koiran hyökätessä niin ei kiva. Vaikkakin vastuu on silloin itsellä.
Koirapuistossa on monenlaista koiraa ja omistajaa aina akitoista piteistä laumanvartijaan jne..ja olen ollut koirapuistoissa jossa koirat hyökänneet toisen kimppuun..yhdeltä meni leukaluu poikki ja toista ei meinattu saada irrotettua toisesta..kaikki on mahdollista vaikka oma koira olisikin kiltti.
Tai sitten siinä tarkotettiin ettei pieniä lapsia. Mua pelottaa mennä koirieni kanssa jos sielä on saman kokoisia lapsia kun koiran säkä. Että koirapuisto on koiria varten ja leikkipuisto lapsia ;)
oon 12v ja käyn koirapuistossa vajaa 2v 57cm 28kg nartun kanssa. ja on siellä paljon lapsia koiriensa kanssa. minä osaan kyllä toimia jos joku ärisee ja leikki menee liian rajuks.
ja siitä vielä että jos koirani rupeaisi årisemään tai riehumaan niin osaan toimia yhtä hyvin kuin aikuisetkin.sain koiran kun olin 10 v ja olen kouluttanut sen tosi hyvin. ja käytänkin sellaisia 10 km lenkkejä vaikka kyseessä onkin 12v lapsi.ihan hyvin lapsikin voi omistaa koiran.