Ps3 ei käynnisty tulee vihreä valo ja sitten kuuluu piippuun ja koko konsoli sammuu. Ei edes punainen valo pala. Ja varmuuskopio on pari päivää vanha! Takuuta jäljellä 6kk. Saisiko sitä enää päälle varmuuskopiot päuvittämiseksi??
Ps3 ei käynnisty, ei YLOD
12
3680
Vastaukset
- uutta putkeen
Minulla sama vika,ps3 konsolini jo heitin kaappiin 4kk sitten kun ei kerran toimi enää.Ps4 sen olen jo varannu.
- 160GB slim omistaja
Mun koneessani tuo tapahtui kerran joskus omalla 160GB slim koneella, kun meni virrat poikki täysin yhden pelin tallennuksen aikana juuri (tietysti tallennus p*skana). Punainen valo ei palanut sen jälkeen, mutta tuli takaisin painettuani virtanäppäintä kerran. Sen jälkeen ei ole ainakaan toistaiseksi tullut sammumiskohtauksia. Siitä on vuosi kun se tapahtui.
- xboxiin
Mulla kävi tänään myös näin:-( eli mikään ei auta enään.. No eikai sitte muuta ku xboxi ostoo.. Pleikkaa en osta jos toi ny hajos:-(
- Ps3 probleema
Mulla taas käynnistyy mutta sammuu kesken pelien. Ei johdu ylikuumenemisesta. Olisiko virtalähde rikki?
- Anonyymi
Kyllä.
- ps3 pelaaja
Mulla kävi sama pari viikkoa sitten ja tein hard resetin nii sen jälkee toimi
- jehusdd
Yellow light of death liittynee johonkin piirin/komponentin "irtoamiseen" emolevystä. Oli tunnettu ongelma alkuperäisissä ps3 malleissa. Jos itse haluaa kikkailla niin kuumailmapuhaltimella puhaltaa emolevyä tietyistä kohdista, jonka jälkeen pitäisi alkaa toimia.
https://www.youtube.com/watch?v=J5fzUrP0pxs - Kumpi kampi joo
Fatti vai slimi?
- Anonyymi
Slim
- hgijokl
Mun 500gb uudempi mallinen ps3 korjaantui,kun purin osiin ja puhaltelin pölyt koneen sisältä,sekä rasvailin lukupään liuku ja käyttöakselit uudelleen.Minulla ainakin temppuili levyn lukemisessa ja saattoi kesken pelin peli sammahtaa,luulen että ainakin pelilevyn lukemisen temppuilussa saattaa osasyy olla kuivat lukupään liukupinnat ja menee turhaan vaihtoon koko lukupää.
- PS3
Sama minullakin... on ollut ps3 jo vähän aikaa ja tietenkin kerran tippui maahan ja meni siitä ei jaksa pyörittää. Alussa tulee punanen ja kun painat tulee vihreä mutta sen jälkeen ei tule mitään valoa. En tiedä mikä on vikana saattaa olla myös se että jonkinlainen juttu on irronnut pleikkarista..
- Anonyymi
Kokeile.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000598963124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?92421Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1971667Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja221391- 71980
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41927Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72824Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57822En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.41782Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75694