Ps3 ei käynnisty, ei YLOD

Ps3 probleema

Ps3 ei käynnisty tulee vihreä valo ja sitten kuuluu piippuun ja koko konsoli sammuu. Ei edes punainen valo pala. Ja varmuuskopio on pari päivää vanha! Takuuta jäljellä 6kk. Saisiko sitä enää päälle varmuuskopiot päuvittämiseksi??

12

3252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uutta putkeen

      Minulla sama vika,ps3 konsolini jo heitin kaappiin 4kk sitten kun ei kerran toimi enää.Ps4 sen olen jo varannu.

    • 160GB slim omistaja

      Mun koneessani tuo tapahtui kerran joskus omalla 160GB slim koneella, kun meni virrat poikki täysin yhden pelin tallennuksen aikana juuri (tietysti tallennus p*skana). Punainen valo ei palanut sen jälkeen, mutta tuli takaisin painettuani virtanäppäintä kerran. Sen jälkeen ei ole ainakaan toistaiseksi tullut sammumiskohtauksia. Siitä on vuosi kun se tapahtui.

    • xboxiin

      Mulla kävi tänään myös näin:-( eli mikään ei auta enään.. No eikai sitte muuta ku xboxi ostoo.. Pleikkaa en osta jos toi ny hajos:-(

    • Ps3 probleema

      Mulla taas käynnistyy mutta sammuu kesken pelien. Ei johdu ylikuumenemisesta. Olisiko virtalähde rikki?

      • Anonyymi

        Kyllä.


    • ps3 pelaaja

      Mulla kävi sama pari viikkoa sitten ja tein hard resetin nii sen jälkee toimi

    • jehusdd

      Yellow light of death liittynee johonkin piirin/komponentin "irtoamiseen" emolevystä. Oli tunnettu ongelma alkuperäisissä ps3 malleissa. Jos itse haluaa kikkailla niin kuumailmapuhaltimella puhaltaa emolevyä tietyistä kohdista, jonka jälkeen pitäisi alkaa toimia.

      https://www.youtube.com/watch?v=J5fzUrP0pxs

    • Kumpi kampi joo

      Fatti vai slimi?

      • Anonyymi

        Slim


    • hgijokl

      Mun 500gb uudempi mallinen ps3 korjaantui,kun purin osiin ja puhaltelin pölyt koneen sisältä,sekä rasvailin lukupään liuku ja käyttöakselit uudelleen.Minulla ainakin temppuili levyn lukemisessa ja saattoi kesken pelin peli sammahtaa,luulen että ainakin pelilevyn lukemisen temppuilussa saattaa osasyy olla kuivat lukupään liukupinnat ja menee turhaan vaihtoon koko lukupää.

    • PS3

      Sama minullakin... on ollut ps3 jo vähän aikaa ja tietenkin kerran tippui maahan ja meni siitä ei jaksa pyörittää. Alussa tulee punanen ja kun painat tulee vihreä mutta sen jälkeen ei tule mitään valoa. En tiedä mikä on vikana saattaa olla myös se että jonkinlainen juttu on irronnut pleikkarista..

    • Anonyymi

      Kokeile.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      3926
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      13
      2141
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      24
      1638
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1477
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1428
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      19
      1341
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1228
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1154
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1089
    10. 22
      1066
    Aihe