Aaveen hyökkäys

pelottava kokemus

Eräässä tutussa paikassa ilmestyi aave, joka kävi fyysisesti kimppuun. En oikein osaa sanoa mistä tässä oli kyse. Onko tällaiset tapaukset kuinka harvinaisia ja mistä voivat johtua?

23

1350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hän antaa suojan

      Olen kuullut ja lukenut, että jossain pakanamaissa joskus henkivallat, demonit voivat käydä konkreettiseti jopa lähetysaarnaajan kimppuun. Tietenkään niillä ei ole valtaa tuhota Herran palvelijaa. Joskus ne ovat todella ärhäköitä, ja pyrkivät tekemään kaikkensa estääkseen Jumalan valtakunnan eteenpäin menemisen. Kyllä Jeeusuksen aikaan kerran pahat henget hyökkäsivät epäuskoisten opetuslasten kimppuun ja antoivat kunnon löylytyksen.
      Olen ollut kerran paikalla, kun paha henki yrittää kuristaa kurkusta uhriaan. Toisella kertaa sama henkilö oli kokenut että demoni oli pitänyt häntä noin 10 min sängyssä paikoillaan. Tämä henkilö oli harrastanut okkuilsmia ym. pimeyden touhuja.
      Kyllä on mahdollista, mutta aika harvinaista.
      Ei hekivaltojen kanssa kannata lähteä seikkailemaan. Paras suoja on tulla uskoon ja antaa elämä kokonsa Jeesukselle Kristukselle.

      • pullolla päähän

        Eikös aikoinaan Martti Lutherinkin kimppuun hyökännyt Piru.
        Luther torjui sen heittämällä sitä mustepullolla.
        Kannattaa seuraavalla kerralla kokeilla samaa konstia.
        Pidä mustepullo aina lähettyvillä.


      • 16+6
        pullolla päähän kirjoitti:

        Eikös aikoinaan Martti Lutherinkin kimppuun hyökännyt Piru.
        Luther torjui sen heittämällä sitä mustepullolla.
        Kannattaa seuraavalla kerralla kokeilla samaa konstia.
        Pidä mustepullo aina lähettyvillä.

        Pitää paikkansa. Se, kun Luther käänsi Raamattua saksaksi, ei sopinut saatanan suunnitelmiin. Se kiusasi Lutheria jatkuvasti, kunnes Luther pillastui sille.


    • 3115

      Kummitusten/aaveiden tavallisin hyökkäystapa on se, että kummitus heittää jollain esineellä. Koska paha pelkää hyvää, tavallisin hyökkäyksen kohde uskovainen tai pappi. Lisäksi jotkut kummitukset haluavat omistaa koko talon, eivätkä tykkää vieraista. Vihaisen kummituksen läsnäolon voi havaita kuumuuden tunteesta.

      • chghgh

        Millä perusteella uskovaiset ja papit ovat hyviä?

        Uskovaiset joutuvat helvettiin ensimmäisten joukossa, kun ovat eläneet elämänsä niin väärin kuin vain voi elää rikkoen lähes tulkoon kaikkia Jumalan opettamia asioita samalla kuin rääkkäävät kanssaihmisiään jeesustelemaalla muutamalla raamatusta valitulla kohdalla.

        Ei tuolla tavalla kuules mihinkään taivaaseen pääse, vaan korkeintaan uusimaan pieleen menneen yrityksen oppia elämän aikana tärkeitä asioita ja perusmalleja.


    • henget kiusaavat

      Eräs nainen kertoi, että oli kokenut kesämökillään, liekö ollut perintrintö- tai muuten toiselta saatu kiinteistö, samaa. Kun oli alkanut virittää tulta takkaan halot olivat pomapnneet melkein silmille, lankakerät pomppineet ihmeenlailla kasvoille, leivät pudonneet hyllyltä ym.

    • jfoy

      Kimppuuni on yrittänyt hyökätä fyysisesti kaksi henkeä, nauroivat samalla.
      Oli erittäin pelottava kokemus.
      Olen ymmärtänyt että tällaiset ihan fyysiset hyökkäykset henkimaailman puolelta ovat todella harvinaisia, osaisiko joku kertoa mistä tällaiset tapaukset voivat johtua?

    • suojeluohje

      Pyrkikää aina välttämään paikkoja, joiden läheisyydessä on
      irrallisia esineitä, joita kummitukset pystyvät heittämään.
      Alle 0,5 kg painaviin ne turvautuvat mielellään.

    • Järkyttynyt

      Minuun on fyysisesti kãynyt kiinni

      • tynyttykräJ

        nuuniM no itsesisyyf tynyäk inniik


      • kiinnostunut

        Millä tavalla?


      • tunutsonniiK
        kiinnostunut kirjoitti:

        Millä tavalla?

        älliM allavat ?


    • Järkisyitä

      Vielä 2015 kummituksen toteen näyttämisestä olisi ollut luvassa miljoonan dollarin palkinto. Paska säkä.

      Miksen mä nää koskaan kummituksia. Lienen liian selväjärkinen... Taitaa olla parempi suoja kummituksilta kuin mitkään taikauskot.

      • ätiysikräJ

        äleiV 5102 neskutimmuk neetot ätsesimättyän isilo tullo assavul nanoojlim nirallod otniklap.
        aksaP äkäs.

        neskiM äm ään naaksok aiskutimmuk. neneiL naiil nenikräjävles... aatiaT allo ipmerap ajous
        atliskutimmuk niuk nääktim toksuakiat.


      • arj

        Se ettet ole itse todistanut ja kohdannut yliluonnollisia ilmiöitä kuten me ihmiset niitä kutsumme, ei tarkoita ettei sellaista voisi olla olemassa.
        Ihmiset ei läheskään tiedä kaikkea kaikesta ja se mitä et itse ymmärrä voi hyvin olla todellista.


      • jra_
        arj kirjoitti:

        Se ettet ole itse todistanut ja kohdannut yliluonnollisia ilmiöitä kuten me ihmiset niitä kutsumme, ei tarkoita ettei sellaista voisi olla olemassa.
        Ihmiset ei läheskään tiedä kaikkea kaikesta ja se mitä et itse ymmärrä voi hyvin olla todellista.

        eS tette elo esti tunatsidot aj tunnadhok aisillonnoulily ätiöimli netuk em tesimhi ätiin
        emmustuk, ie atiokrat iette atsialles isiov allo assamelo.
        tesimhI ie nääksehäl ädeit aekkiak atsekiak aj es ätim te esti ärrämmy iov nivyh allo
        atsilledot.


      • aksuah
        jra_ kirjoitti:

        eS tette elo esti tunatsidot aj tunnadhok aisillonnoulily ätiöimli netuk em tesimhi ätiin
        emmustuk, ie atiokrat iette atsialles isiov allo assamelo.
        tesimhI ie nääksehäl ädeit aekkiak atsekiak aj es ätim te esti ärrämmy iov nivyh allo
        atsilledot.

        Oletpa hauska...


      • hauska
        aksuah kirjoitti:

        Oletpa hauska...

        aptelO aksuah...


      • Järkisyitä
        arj kirjoitti:

        Se ettet ole itse todistanut ja kohdannut yliluonnollisia ilmiöitä kuten me ihmiset niitä kutsumme, ei tarkoita ettei sellaista voisi olla olemassa.
        Ihmiset ei läheskään tiedä kaikkea kaikesta ja se mitä et itse ymmärrä voi hyvin olla todellista.

        Jos kohtaisin kummituksia, niin hakeutuisin psykologin vastaanotolle.... Skitsofreniaa on löytynyt suvustani ja tiedän et harhakokemukset voivat vaikuttaa,todellisilta.


    • kanssatapellutaaveenkaa

      Mun kämpässä alkoi pari vuotta sitten kummitteleen,en tiä miksei aiemmin.tuli tunne et kiskotaan jaloista ja kerran tunsin et rintaa puristettiin ja tunsin et pidin omalla kädellä kiinni 'jonkin' ranteesta sit hermostuin,olin siis patjalla lattiallla just herännyt huusin sille et :näytä ittes,saatana! ja laitoin silmät kiinni ni näin miehen kasvot ihan kuin olisin katsonut oikeasti.mut mun asunnossa on aiemmin murhattu ja tehty itsemurha et en tiä kuka on?Ja sit siel tuntuu olevan joku kiltti kummitus? pari kertaa käynyt niin yöllä et mul ollu musaa ja sit jalat on nostettu ilmaan ja heiluteltu musiikin tahdissa.mä oon vaan pitänyt silmiä tiukasti kiinni ja esittänyt nukkuvaa.

    • MirandaUusi

      Joo todellakin joku virun aave hyökkääkin, ilman syytä kimppuun. Niin varmaa, näkisipä yllläpito ton. Varmasti hekin tietävät että puhut, täyttä soopaa.

      • adnariMisuU

        ooJ nikalledot ukoj nuriv evaa nikääkköyh, namli ätyys nuuppmik. niiN naamrav, äpisikän
        otipällly not. itsamraV nikeh täväteit ätte tuhup, ättyät aapoos.


    • aavemies777

      Tällaiset tapaukset johtuvat skitsofreniasta. Kannattaa varata aika ja jutella psykologin kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1686
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1315
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1210
    4. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      3
      1186
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      143
      1173
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1065
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      21
      1061
    8. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      10
      997
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      6
      976
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      864
    Aihe