Minkä ikäisenä teillä meni Hackmanit jakoon ?

Minä olin juuri täyttänyt 50 vuotta.
18248
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 18

Vanhimmat

Meillä alkoi jaon valmistelu 5-kymppisenä. Vähän kesti. Saatiin päätökseen 55 v:nä.

Äänestä
  • Olin 41 v. Avioliitto oli kestänyt jo 23 vuotta.

Äänestä

Jos yhden asian tiedän varmasti, niin meidän Hackmanit saavat vanheta kaapissa meidän kanssamme. Ei tarvi sahata poikki eikä halki.

Nyt, aina ja iänkaikkisesti. Ammen plottis

Äänestä

50 -vuotis synttärit vaimo järjesti sen jälkeen alkoi pikkuhiljaa hivuttautuminen uuden ihastuksen luokse.

Äänestä

Mikä niistä? Kolme kertaa eronnut.

Äänestä

Alle viiskymppisenä jäi minulle kaikki vanhat Hagmanit plus koko huusholli, hän nimittäin meni lentojoukkoihin tuonne yläkertaan syövän uuvuttamana. Eipä 30v jo kestäneessä liitossa ollut koskaan aineksia erota puolin eikä toisin. Yksin tässä olen istua kökötellyt kun työelämä jäi taakse täydet olivat eläkevuodet.

Äänestä

Mitäs niit jakamaa; Parempaa emmää saa,enkä huanompaa hualeiska ;)

Näil mennää...

Äänestä

Kukas niitä taitto-lapioita armeijalle tekee?
Eli 1971 oli TJ.

H.

Äänestä

Aika reilusti päälle seitsenkymppisinä. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan

Äänestä

53,5

Äänestä

37v

Äänestä

EI MENNY ollenkaa,

yli viisikymmen avio päättyi toisen tuonpuoleiseen elämään,,,

Äänestä

Seitsemääkymppiä lähestytään vuosi vuodelta mutta tuossa ne on vielä samassa laatikossa. Kahteenkin huusholliin noita riittäisi. Ootellaan...

Äänestä

Vielä samassa laatikossa, mutta ei tilanne näin voi enää kauan jatkua. Kahdeksas kymmen on menossa.

Äänestä

38 vuotiaasa 20 vuoden liiton jälkeen. Oli hyvä ratkaisu.

Äänestä

Viiskymppiset tuli vietettyä, ja puolen vuoden päästä emäntä lähti kiitää 22:n vuoden yhdessäolosta.

Äänestä

Ai, sekö sun muija tuolla kylillä ny vokottelee meitä vapaita miehiä.

ps. siis jos on noin 50v, ja kukkahameeseen sonnustautunut ?

Äänestä

Vanhempani olivat olleet naimisissa 10 vuotta, kun erosivat.
Peltifati oli jäänyt jakamatta, ainut omaisuus, niin ja naistenmallinen munamankeli.
Asia nousi esiin, kun toinen vanhemmistani kuoli, eli mitä opimme tästä.
Avioeron aikainen jako on tärkeä, nyt kun ihmisillä alkaa olla jaettavaa.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Yks' Mies kirjoitti:

Minä olin juuri täyttänyt 50 vuotta.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu