Haluatteko mieluummin erota Kristillisdemokraattisesta (mitä tuo sitten tarkoittaa) puolueesta vai kirkosta?
Räsänen on "räsä" ja tekopyhä ihminen - hän kokee vielä Jumalan nyrkin "armon"!!!
Säälittää lasten kohtalo!
Räsänen on "räsä" ja tekopyhä ihminen - hän kokee vielä Jumalan nyrkin "armon"!!!
Säälittää lasten kohtalo!
Vastaukset 14
Vanhimmat
Puolueeseen en kuulu.
KIrkosta en eroa yhden Ihmisen takia.
Mitä lapsista??
olen tässä vähän ajatellut kirkosta eroamista
kuuluun meihin tavallisiin kirkollisveron maksajiin, jotka ei kirkolta ole muuta saanut kuin kasteen, rippikoulun, vihkimisen ja lapset oli pari vuotta seurakunnan kerhossa tunnin viikossa
paljon tuli maksamaa tuokin vähä
enää en taida tarvita kirkolta mitään, tuhkauksen saa ilman kirkkoakin ja nimilapun uurnalehdon kiviseinään
inhottaa jatkuva riita kirkossa ja omaa hurskauttaan toitottavat uskovaiset, jopa täälläkin
Minä en ole mikään uskovainen, vaikka kirkkoon kuulunkin.
Kuuluhan moni vaikka johonkin varpaanvälienkaivamiskerhoon, ja maksaa jäsenmaksun.
Tarvi sen kummemmin olla mikään hihhuli.
Sama täällä. En tiedä mihin tarvin kirkkoa. Taitaa tuo kirkko vain tarvita minua. Ihmettelin suuresti, kun oli muksujen rippikoulut, niin sielläkin kaikki on maksullista. Olis sitä kiva saada edes jotain sen veron eteen.
Tuskin krisut omasta puolueestaan hevillä eroavat.
Räsänen on vastuuton ja ilkeä ihminen - - tappelee asioistaan kuin petolintu!
Räsänen kuuluu niihin ihmisiin jotka ovat valmiit kertomaan selkeästi kantansa ja jotka seisovat periaatteidensa takana. Kirkkoa heiluttavat tällä hetkellä ne voimat jotka eivät oikeastaan koko uskonnosta perusta muuta kuin kuulumalla laumaan veroja maksamalla, joka on muuten erittäin tyhmää.
Kas kummaa, kun minä olen tavannut jopa tekopyhiä ateistejakin, minkäs syyksi sen voi laittaa kun ei uskonnon? Kaipa omaan itseensä meneminen on kaikkein vaikeinta, niin uskovalle kuin uskonnottomallekin.
En voi erota kummastakaan kun en kuulu kumpaankaan.
Ihmettelen suuresti sitä, että Päivi Räsäsen kommentit lisäävät kirkosta eroamista. Mielestäni uskon asiat ovat oman vakaamuuksen asioita, eikä siitä pitäisi ketään muita syyttää.
Tuskinpa Päivi mitään pahaa tarkoittaa ja julkisuudessa ollessa välin saattaa lipsahdellakin, mutta kaikin puolin fiksu ja perinteistä kiinni pitävä ihminen , jota suuresti kunnioitan.
Kyse vakaumuksesta.
Ihmisä eroaa kirkosta, vaikka joku luterilaispohjainen usko olisikin. Räsänen todellakin aiheuttaa aina erobuustin, kun avaa suunsa. Tekee hyvää luterilaisten budjeteille. Räsänen on taistelemassa oman lahkonsa vallasta muita uskiksia vastaan. Keinona näyttää olevan, koska ei pysty lisäämään kannatusta, pitää vähentää muitten uskisten kannatusta. mun käsittääkseni vitoset ei ole pahemmin eronneet kirkosta, tavalliset ihmiset sieltä eroaa.
Jokaisella ihmisellä on jokin vakaumus. Sitä vaan harvemmin kukaan miettii. Suuurin osa tapakristittyjä, johtuen pakkokastamisesta lapsena. net alkaa tollasten tollejaen mesotessa mittimään tarkemmin omaa vakaumustaan. Monet tulleet tulokseen, kirkko ja oma vakaumus eri linjoilla.
Niin, ite erosin kirkosta ajat sitten. En ole ateisti, enkä pakana, olen uskonnoton. Se tuli selväksi jo kansakoulussa, kun meni uskontotunnilta välitunnille lestaatien peiksettäväksi. Jumala on antanut kai niille anteeksi, minä en anna anteeksi ikinä. ei liity hellareihin suoraan ,mutta jo lapsena alkoi miettimään sitä tekopyhyyttä ja ulkokultaisuutta, toisten alistamisenhalua muita kohtaan, että se niinkuin uskishuuhaasta. sen jälkeen ollut kimpussa jehovat, mormooniut ja AA. Hitto mitä aivomätiä kucipäitä niissä porukoissa itseasiassa oikein heiluu.
Jokaisella vakaumuksensa, niin räsäskälläkin. Mutta se vaan pikkuporukan kannattaja, se sentään on/pitäisi olla koko kansan ministeri, joka ajaa kansalaisten asioita, ei omaa, itsekästä vakaumustaa. Potkut eukolle, se selkeä asia.
=DW=
Lieneekö ketään eronnut Räsäsen mielipiteen takia? Suomen lehdistöä ohjaa sen omistaja, viime kädessä ZWO jonka asiaa tuollaiset "uutiset" ajavat. Kannattaa olla kriittinen kun tietää ja tuntee uutislähteitten omistussuhteet ja mitä kaiken takana on...
Pitäisi tietää uskontojen valtasuhteet.
Kirkoitin aiheesta jo jonnekin, ilmeisesti jonnekin muualle.
Räsänen on viitoslaisia, kaheli hellari. Aina kun se aukaisee suunsa, luterilaisesta kirkosta eroaa ihmisiä. Vitoslaisten voima vahvistuu kristinuskon sisällä, koska tyypin kannattajat ei ole nmiitä, jotka eroaa. Pitää huomata se tosiasia, jumalaan uskovatkin ihmiset eroaa instituutiosta, jota ne ei kannata.
Lisäksi.
Keskustapuolueen puheenjohtaja lestaati, osaa pyöräillä.
Demareitten eurokansanedustaja ortodoksipappi.
Pesussuomalaisten johtajaq on katolilainen.
Kokoomus hokee "koti uskonto, isänmaa", Ben Zyzkowitch on juutalainen
Muista puolueista ei täsmällisempiä tietoa. Mutta kyllä se ei ole median aiheuttamaa ollenkaan, että Räsänen puhuu julkisuudessa kaheleita, ministerin ja puoluejohtajan ominaisuiudessa.
Media toimii tässä tapauksessa ihmisten äänitorvena. Harva mediaa lukeva, tai siihen kantaa ottava saisi mielipiteensä julkisuuteen kristillisen liiton, viidesläisten tai minkään muunkaan kanavan kautta. Media tekee työtään, myös some. Sitä varten se on, uskonnot ihan eri asia, joita pitää ja saa arvioida mediassa.
Mielenkiinnolla tosiaan odottelen suomen Islamistien poliittista aktivoitumista >:/
=DW=
Ai niin.
Zwo ei ottanut oikein mitään kantaa mihinkäään. Itseasiassa media ei ole ottanut oikein minkäänlaista kantaa asioihin Räsäskän ympärillä. Ihmiset on. Koko Zwo on lähinnä huuhaaihmisten keksimää hölynpölyä. Jokakinen lehtitalo/mediavälinen on tietenkin sidosriipppuvainen, mutta Zwo on ihan eri asia. Kyseessä politiikka ja etenkin uskontopolitiikka, ei kauppapolitiikka, eikä raha. Viidennessä kolonnassa ei luuku raha, siellä tehdään anekauppaa. Myydään ilmaa tyhmille. Median asia nimenomaan on olla tiedotusvälineenä tapahtumista. Liekö maassa ollut ainoatakaan tiedotusvälinettä, jossa asiasta ei olisi ollut polemiikkia, en usko.
Sulla kai lääkitys jotenkin pielessä salajuoniteorioinesi.
=DW=
Räsänen on jo kokemuksesta takuulla tietoinen siitä, mitä hänen suunsa sammakkolauseet saavat aikaan!
Ei ole ensimmäinen kerta, kun puheidensa vuoksi porukkaa kirkosta eroaa!
Ei kuulosta vastuulliselta uskovaiselta!
Ilmeisesti nauttii aikaansaamastaan kohusta - hitot välittää kirkon jäsenmäärästä!